Anonym bruker Skrevet 31. juli 2018 #1 Skrevet 31. juli 2018 Insp av en annen tråd. Jeg foretrekker å gå på naturist strender når jeg har mulighet til det. Jeg liker å sole meg og bade naken, For meg har det ikke noe med sex og gjøre, Har foretrukket å være naken på stranden siden jeg var 12/13 år. Begynte å gå på Huk naturistdelen fra jeg var 14 år. Anonymkode: 80ba9...13e
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2018 #2 Skrevet 31. juli 2018 Nei, liker ikke å være naken offentlig. En ex insisterte på å dra på naturiststrand en gang vi var på Mallorca. Sånhar prøvd, og liker det absolutt ikke. Anonymkode: 286b5...155
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2018 #3 Skrevet 31. juli 2018 Elsker å bade naken. Det gir enorm frihetsfølelse. Gjør det på bortgjemte strender der det ikke kommer andre folk; eller på strender avsatt til naturister. Anonymkode: b4240...d37
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2018 #4 Skrevet 31. juli 2018 Er vel egentlig det ja, men har aldri vært på naturiststrand. Anonymkode: e35c6...5de
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2018 #5 Skrevet 31. juli 2018 Tror også egentlig at jeg er det. Har i flere år foreslått for mannen at vi skal dra på naturistdelen på de strendene vi har vært på, men det har alltid kommet noe i veien de gangene det egentlig hadde passet. Anonymkode: ffee9...25b
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2018 #6 Skrevet 31. juli 2018 Jeg liker å gå naken og å sole meg og bade naken. Men jeg liker ikke å vise meg frem til andre. Hvilken definisjon jeg faller under vet jeg ikke... Anonymkode: 994be...513
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2018 #7 Skrevet 31. juli 2018 Nei. Det finnes så små badedrakter og bikinier at det føles like fritt som å være naken. Hvis man likevel absolutt må kle helt av seg, så er det pga ekshibisjonisme, ikke noe annet. Anonymkode: 28b50...cf2
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2018 #8 Skrevet 31. juli 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei. Det finnes så små badedrakter og bikinier at det føles like fritt som å være naken. Hvis man likevel absolutt må kle helt av seg, så er det pga ekshibisjonisme, ikke noe annet. Anonymkode: 28b50...cf2 Det er jo helt omvendt... du som velger å gå i så smått som virkelig vil vise deg frem... Anonymkode: 80ba9...13e
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2018 #9 Skrevet 31. juli 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei. Det finnes så små badedrakter og bikinier at det føles like fritt som å være naken. Hvis man likevel absolutt må kle helt av seg, så er det pga ekshibisjonisme, ikke noe annet. Anonymkode: 28b50...cf2 Då har ikkje du prøvd å bade heilt naken. Hadde eg hatt ein kropp som ikkje var så ubehageleg utan bh så hadde eg sikkert vore naturist. Anonymkode: 74eb8...622
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2018 #10 Skrevet 31. juli 2018 Jeg har selvfølgelig prøvd å bade naken. Var fint, det, men ikke noe jeg føler er nødvendig for å ha det bra. Og nei, jeg viser meg ikke fram, jeg går i en alminnelig badedrakt eller bikini, det dekker nok til at jeg er anstendig, samtidig er det ikke badedrakter spesielt mye tøy, så jeg ikke blir ikke hindret i min utfoldelse. Er såpass gammel at jeg solte meg når det var in å være toppløs, ga meg ikke så mye, det heller. Jeg har ikke behov for å vise alt, har heller ikke noen interesse av å omgås nakne mennesker. I mine øyne er det unødvendig, og ekshibisjonistisk, å være naken sammen med andre. Er noe annet å bade alene, eller med kjæresten, i et fjellvann når det ikke er andre i nærheten. Det er vel ekte naturisme? Eller må det være andre til stede, i så fall gjelder det jeg skrev om ekshibisjonisme. Anonymkode: 28b50...cf2
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2018 #11 Skrevet 31. juli 2018 Bader naken i fjellvann laaangt fra folk. Ellers ikke. Anonymkode: ea905...25b
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2018 #12 Skrevet 31. juli 2018 Absolutt ikke! Går i tights selv når det er 30 grader fordi jeg syns jeg har så stygge bein. Liket heller ikke å gå i bikini for siden jeg har to blåbær av noen pupper så ser det ut som en 6 åring i bikini. Anonymkode: 9366c...317
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2018 #13 Skrevet 31. juli 2018 Jeg elsker å slippe å ha på klær, og å bade naken, men kunne aldri dratt på naturiststrand. Vil kun være naken hvis det er absolutt null sjanse for å bli sett (og det er det vel i praksis så godt som aldri utenfor huset). Så ja; jeg er en eremittnaturist😋 Anonymkode: dc724...b5d
Edelweis Skrevet 31. juli 2018 #14 Skrevet 31. juli 2018 Om det var naturiststrender der hvor keg ferierte så hadde jeg glatt dratt dit. Hater å ha på bikini faktisk. Soler meg toppløs stort sett over alt 😉
Anonym bruker Skrevet 1. august 2018 #15 Skrevet 1. august 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei. Det finnes så små badedrakter og bikinier at det føles like fritt som å være naken. Hvis man likevel absolutt må kle helt av seg, så er det pga ekshibisjonisme, ikke noe annet. Anonymkode: 28b50...cf2 Feil. Jo "mindre" bikinien er, desto mer blir man oppmerksom på at den er der, og frihetsfølelsen uteblir. Nå i natt hadde jeg meg f eks et nakenbad. Der var ikke en sjel i mils omkrets, og selvsagt en helt uhemmet frihetsopplevelse! Men ekshibisjonistisk kan den umulig ha vært, siden ingen så på. Anonymkode: b4240...d37
Anonym bruker Skrevet 1. august 2018 #16 Skrevet 1. august 2018 Ja, jeg er egentlig naturist. Det er ikke viktig for meg. Jeg prøver derfor å huske på å være anstendig og jeg gidder ikke reise langt for å få gå på naturiststeand, men jeg hadde foretrukket å jobbe i bar overkropp når det er varmt, slippe å kle på meg når jeg skulle hente avisen om morgenen og gå naken på stranda for eksempel. Det er imidlertid noen steder jeg ikke ville likt nakenhet. På offentlig kommunikasjon ville jeg hatt klær og jeg liker at folk kler seg pent i selskaper selv om det er varmt. Anonymkode: 6b51b...276
Anonym bruker Skrevet 1. august 2018 #17 Skrevet 1. august 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, jeg er egentlig naturist. Det er ikke viktig for meg. Jeg prøver derfor å huske på å være anstendig og jeg gidder ikke reise langt for å få gå på naturiststeand, men jeg hadde foretrukket å jobbe i bar overkropp når det er varmt, slippe å kle på meg når jeg skulle hente avisen om morgenen og gå naken på stranda for eksempel. Det er imidlertid noen steder jeg ikke ville likt nakenhet. På offentlig kommunikasjon ville jeg hatt klær og jeg liker at folk kler seg pent i selskaper selv om det er varmt. Anonymkode: 6b51b...276 Naturist er å like/ville være naken i naturen, nudist er å ville være naken hjemme, ute, hvor som helst Jeg kunne helt fint badet naken, vi er født nakne, og jeg kan ikke skjønne hvorfor noen mener det er ekshibisjonistisk å ville være naken. Kan godt være det gjelder noen, men langt i fra flesteparten av de som drar på nakenstrender gjør det for å vise seg frem, altså. Bor derimot for langt unna slike strender til at det er verdt turen, men har badet naken i tjernet i byen her ved flere anledninger, er ganske stort, så man kan gå vekk fra folk, har bare gjort det på kvelden. Ellers har jeg vært toppløs på strender på ferieturer (ikke med barna, de syns ikke noe om det), og det har vært veldig deilig å slippe klamt badetøy på den delen i det minste! Anonymkode: dffe0...4e7
Anonym bruker Skrevet 1. august 2018 #18 Skrevet 1. august 2018 Jeg liker ikke å være naken foran andre enn mannen, men går veldig mye naken hjemme, og kunne godt badet naken et usjenert sted i naturen. Anonymkode: 96cde...f4a
Anonym bruker Skrevet 1. august 2018 #19 Skrevet 1. august 2018 Jeg tenner på å være naken med kjæresten min offentlig og jeg tror veldig mange forbinder det med noe seksuelt. Har selv vært på sånne strender...... Anonymkode: d3619...a42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå