Gå til innhold

Snorkingen til mannen holder på å ødelegge ferien for meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ligger alle på samme rom, og snorkingen hans er verre enn noen gang. Det er ingen andre rom her å forsvinne i. I natt sov jeg kanskje sammenlagt i tre timer. Forsøkte til og med å sove på baderomsgulvet. Forsøkte musikk på ørene, men mannen overdøvet musikken og det var veldig vanskelig å ligge godt med head set på. Dette er andre natten i ferien (men ikke på rad) som går til helvete pga snorkingen hans. Ungene blir også forstyrret, men heldigvis minimalt. 

Så nå må jeg trøkke i meg Ibux og kaffe, og komme meg gjennom dagen med godt humør for ungenes skyld. Vi skal i fornøyelsespark, så det er ingen mulighet til å legge seg nedpå. Det er mange dager igjen av ferien, hvordan skal dette gå...?!

Er det noen som har noen råd?

Anonymkode: 3b4c7...b42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du kan legger deg før mannen og dermed sover dypt innen han starter på snorkingen..? Også ville jeg bedt han holde seg unna alkohol i ferien, det forverrer vel snorkingen.

Anonymkode: 122f4...b75

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje du kan legger deg før mannen og dermed sover dypt innen han starter på snorkingen..? Også ville jeg bedt han holde seg unna alkohol i ferien, det forverrer vel snorkingen.

Anonymkode: 122f4...b75

Takk for svar! Ja, det kan noen ganger funke. Dessverre våknet den yngste opp etter at jeg først hadde sovnet i går (trolig av mannens snorking), og deretter ble det umulig å finne søvnen. Men ja, det er nok det jeg må satse på 👍

Skrevet

Mange årsaker til snorking, ville kjøpt allergipiller, nesespray og snorkeplaster. Det blir nok ikke bra, men kanskje litt bedre. Og som ei sier, kanskje du bør satse på at du har sovnet først. 

De snorker jo langt mer ved å sove på ryggen, hørte om ei som sydde inn en trekloss i t shorta til mannen slik at han ikke ble liggende å sove på ryggen. Aner ikke om det funker, men verdt et forsøk? 

Anonymkode: ac5ee...a4e

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Mange årsaker til snorking, ville kjøpt allergipiller, nesespray og snorkeplaster. Det blir nok ikke bra, men kanskje litt bedre. Og som ei sier, kanskje du bør satse på at du har sovnet først. 

De snorker jo langt mer ved å sove på ryggen, hørte om ei som sydde inn en trekloss i t shorta til mannen slik at han ikke ble liggende å sove på ryggen. Aner ikke om det funker, men verdt et forsøk? 

Anonymkode: ac5ee...a4e

Takk for svar! Han holder på å utredes, har ny time i august. Vi har dessverre prøvd det meste. Men tusen takk for tips, det setter jeg pris på😊

Skrevet

Ligger dere på camping? Kjøp et billig telt og be ham ligge ute!

Anonymkode: 7aff6...643

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar! Ja, det kan noen ganger funke. Dessverre våknet den yngste opp etter at jeg først hadde sovnet i går (trolig av mannens snorking), og deretter ble det umulig å finne søvnen. Men ja, det er nok det jeg må satse på 👍

Ørepropper! 

Anonymkode: 54eb3...225

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ligger dere på camping? Kjøp et billig telt og be ham ligge ute!

Nei, dessverre.. men ellers hadde det vært en god ide!

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ørepropper! 

Anonymkode: 54eb3...225

Ser etter! Kanskje det kan funke litt.. er ikke mye annet her enn fornøyelsespark, men har øynene åpne. Takk 😊

Skrevet

Lei et lite rom ekstra som en av dere kan sove på. Men hvorfor tenkte dere ikke på dette når dere bestilte+

Anonymkode: da0fc...0e4

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lei et lite rom ekstra som en av dere kan sove på. Men hvorfor tenkte dere ikke på dette når dere bestilte+

Anonymkode: da0fc...0e4

Det var ikke slik i fjor. Det har tydeligvis tatt helt av i det siste. Men til neste år må vi gjøre det sånn, dessverre. Tviler på at det er noe ledig nå.

Skrevet

Bor dere på et hotellrom? Ville bedt mannen ta med seg en madrass ut på balkongen, stua, badet eller hvor det nå er plass. 

En mann kan ikke ødelegge ferien for hele familien. Da får han finne en annen løsning. 

Hvis dere MÅ dele rom resten av ferien får du vekke ham hver gang han snorker. Få ham til å skifte stilling eller vente til resten av familien sover. 

Og han må selvsagt avstå fra alkohol og store måltider for å forebygge så mye som mulig!

Anonymkode: ddc32...5c2

Skrevet
39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bor dere på et hotellrom? Ville bedt mannen ta med seg en madrass ut på balkongen, stua, badet eller hvor det nå er plass. 

En mann kan ikke ødelegge ferien for hele familien. Da får han finne en annen løsning. 

Hvis dere MÅ dele rom resten av ferien får du vekke ham hver gang han snorker. Få ham til å skifte stilling eller vente til resten av familien sover. 

Og han må selvsagt avstå fra alkohol og store måltider for å forebygge så mye som mulig!

Anonymkode: ddc32...5c2

Alkohol er det veldig minimalt av altså.. men han er overvektig, det kan dessverre ikke løses over natten. Jeg spurte selv kl 04, da han vekket yngstemann, om han kunne sove på badet (da hadde jeg prøvd det selv), men han mente at det ikke gikk an 😡. Det er jo ikke hans skyld, men MÅ jo ta hensyn..! At JEG sover på badet er liksom helt greit.

vi har ingen balkong, dessverre. Ingen andre rom eller alternativer som jeg kommer på. 

Takk for svar og innspill!

Skrevet

Snorking er ille greier, jeg vet det for exmannen var en ekstrem snorker. Måtte ha separate soverom. Såå turnoff! 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Snorking er ille greier, jeg vet det for exmannen var en ekstrem snorker. Måtte ha separate soverom. Såå turnoff! 

Ja, det suger og sliter uten tvil på humøret og relasjonen vår 😞

Skrevet

Mannen min snorker også, men antakelig ikke så ikke som din. Likevel blir jeg forstyrret da jeg sover ekstremt lett, og har vanskelig for å sovne igjen.

Men en ting som hjelper meg litt er at jeg snur meg, så jeg ligger med hodet i fotenden. Da har jeg i alle fall ikke snorkingen og pusten i øret hele tiden.

Anonymkode: d3c0b...690

Skrevet

Mannen min snorker også, men antakelig ikke så ikke som din. Likevel blir jeg forstyrret da jeg sover ekstremt lett, og har vanskelig for å sovne igjen.

Men en ting som hjelper meg litt er at jeg snur meg, så jeg ligger med hodet i fotenden. Da har jeg i alle fall ikke snorkingen og pusten i øret hele tiden.

Anonymkode: d3c0b...690

Takk for tips, det har jeg faktisk ikke tenkt på 😊

Skrevet

Åååh, det er grusomt!!!

Jeg bruker ørepropper. Husker ikke hvilket merke, men de er oransje og kjøpt på apoteket. Stenger all lyd ute!👍 Håper du finner det, det er grusomt å ikke få sove. Er en grunn til at det har blitt brukt til tortur...😣

Anonymkode: af29b...b8f

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Åååh, det er grusomt!!!

Jeg bruker ørepropper. Husker ikke hvilket merke, men de er oransje og kjøpt på apoteket. Stenger all lyd ute!👍 Håper du finner det, det er grusomt å ikke få sove. Er en grunn til at det har blitt brukt til tortur...😣

Tusen takk for sympati ❤️😊 Vi har nå laget en plan for natten. Håper den funker 🤞🏻

Skrevet

Tusen takk for sympati ❤️😊 Vi har nå laget en plan for natten. Håper den funker 🤞🏻

Håper du får en bra natt 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...