Gå til innhold

Skara sommarland eller Tusenfryd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Passerer begge og skal besøke den ene. Hvilken er best?

Anonymkode: bebc0...0ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nettopp vært i Skara nå, og vil absolutt anbefale det fremfor tusenfryd. Men mulig jeg er litt farget av da jeg hadde sommerjobb på Tusenfryd, så jeg er lei hele stedet med dyre priser, lange oppoverbakker og enorme køer. 

Skara var helt fantastisk! 359 for å komme inn, foruten om de som er under 100cm som kommer inn gratis, rimelig mat og drikke, masse toaletter så man slipper å løpe rundt halve parken (kjekt med unger barn som ikke klarer å holde seg så lenge), vannstasjoner mange steder så man får iskaldt vann i flaskene sine uten at man trenger å stå i kø for å ordne drikke, spennende karuseller for de fleste aldre, svære lekeplasser flere steder, og parken var ganske for seg gjort utseendemessig også 😁

Hyggelige ansatte uansett hvor vi var, og de tar sikkerhet på alvor 😁

Førstehjelpshus og badevakter i badeland. Det absolutt eneste minuset jeg kan finne med Skara er at skal du dusje etter badeland, må du dusje i kaldt vann. Men i denne varmen var det bare deilig 😂

God tur uansett hva dere velger 😁

Skrevet
2 timer siden, mamma'n til 2 :) skrev:

Nettopp vært i Skara nå, og vil absolutt anbefale det fremfor tusenfryd. Men mulig jeg er litt farget av da jeg hadde sommerjobb på Tusenfryd, så jeg er lei hele stedet med dyre priser, lange oppoverbakker og enorme køer. 

Skara var helt fantastisk! 359 for å komme inn, foruten om de som er under 100cm som kommer inn gratis, rimelig mat og drikke, masse toaletter så man slipper å løpe rundt halve parken (kjekt med unger barn som ikke klarer å holde seg så lenge), vannstasjoner mange steder så man får iskaldt vann i flaskene sine uten at man trenger å stå i kø for å ordne drikke, spennende karuseller for de fleste aldre, svære lekeplasser flere steder, og parken var ganske for seg gjort utseendemessig også 😁

Hyggelige ansatte uansett hvor vi var, og de tar sikkerhet på alvor 😁

Førstehjelpshus og badevakter i badeland. Det absolutt eneste minuset jeg kan finne med Skara er at skal du dusje etter badeland, må du dusje i kaldt vann. Men i denne varmen var det bare deilig 😂

God tur uansett hva dere velger 😁

Takk! Du overbeviste meg 😊 Blir Skara

Anonymkode: bebc0...0ab

Skrevet

Du kan egentlig ikke sammenlikne de to parkene. 

Skara er større og berde i mine øyne. 

Tusenfryd er lite og greit. 

Jeg synes også at tusenfryd ikke er lagt  godt nok til rette for de minste barna. 

Anonymkode: 9ca44...2d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...