Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #26 Skrevet 27. juli 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi har også vært på hytte uten wifi, det gikk ikke 35 gb per person. Gjør hun noe annet enn å glo på skjerm hele sommeren? Og hva betaler man for 35 gb??? Anonymkode: 3fe14...b35 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi har også feriert i 2 uker på hytte uten wifi, ungene fikk ikke mer mobildata av den grunn. Synes at når man har ferie, så kan man finner på andre ting enn kun å være opptatt av mobilen. Anonymkode: fe4c9...0d1 HAN får det. Og nei, han bruker ikke hele ferien foran en skjerm. Eller er kun opptatt av mobilen 🙄Vi er på hytta 6 uker i sommer og vil at alle skal ha det bra. Om han streamer noen serier hver kveld går det fort. Koster 400kr for 35 G gjennom vårt abonnement. Det er det verdt. Anonymkode: f04a9...853
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #27 Skrevet 27. juli 2018 Jeg byttet abb nå rett før sommeren så nå har de 7gb, de er 13 og 15år. Begge gikk tomme selv om jeg sa de måtte være beviste på å bruke minst mulige. To uker på hytt uten wiifii var vist ille, så de måtte i butikken flere ganger hver dag for å få vært på nett og spare litt. For å si det slik så var ikke mine unger alene om å bruke opp dette, for de syklet en gjeng på rundt 20 unger fra hyttene hve dag til butikken, kun for å være på gratis nett. Frem til i sommer så hadde minste 1,5 og eldste 3. Minste skulle hatt samme som eldste, samme abb men aner ikke hvorfor eller hva og fikk aldri somla meg til å ringe. Når jeg ringte endte jeg med å endre abb, det ble billigere og de fikk mye mer gb. Eldste gikk sjeldent tomt, kun i ferierer før. Minste gikk ofte tom samme dag, så for hun så er det samme hva hun har tror jeg. Anonymkode: a716d...deb
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #28 Skrevet 27. juli 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hei 😊 Hvordan får du delt mobildata fra ditt abonnement? Har Telenor appen og får ikke delt fra meg, finner kun KJØPE mer som alternativ...(familiebonusen er brukt opp) Anonymkode: a9c2e...5fc Da vi hadde ice.net kunne jeg bare sende en SMS om hvor mye data jeg ville gi bort og til hvilket telefonnr. Det kan man gjøre mellom alle ice-kunder. Nå har vi OneCall og jeg fordeler «potten» mellom familiemedlemmene i appen. Kan gi, ta og flytte rundt på tilgjengelig data fritt. Vet ikke hvordan det er med Telenor, mange år siden jeg har vært kunde der. Før mobildata var oppfunnet😉 Anonymkode: ec7c0...5f1
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2018 #30 Skrevet 28. juli 2018 20 timer siden, Anonym bruker skrev: Da vi hadde ice.net kunne jeg bare sende en SMS om hvor mye data jeg ville gi bort og til hvilket telefonnr. Det kan man gjøre mellom alle ice-kunder. Nå har vi OneCall og jeg fordeler «potten» mellom familiemedlemmene i appen. Kan gi, ta og flytte rundt på tilgjengelig data fritt. Vet ikke hvordan det er med Telenor, mange år siden jeg har vært kunde der. Før mobildata var oppfunnet😉 Anonymkode: ec7c0...5f1 Ok, takk for svar 😊 Da får jeg sjekke ut litt mer 😊 Anonymkode: a9c2e...5fc
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2018 #31 Skrevet 29. juli 2018 han har 12 kb, men bruker sjelden mer enn halvparten ,så skal gå ned nå etter vi kommer hjem fra ferie Anonymkode: 714de...c47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå