Gå til innhold

Hvor mange GB har ditt barn som er 12 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymkode: c9600...220

Videoannonse
Annonse
Skrevet

11 år og har 3 GB.

Anonymkode: 404e3...2d8

Skrevet

?

Anonymkode: 6f58f...5c7

Skrevet

Du mener mobildata? Min 12 åring har 35 GB i sommer.

Anonymkode: f04a9...853

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du mener mobildata? Min 12 åring har 35 GB i sommer.

35?

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

?

Anonymkode: 6f58f...5c7

Mobildata 😊

Skrevet

Min har 4 GB i mnd, er flink til å disponere dem, så går aldri tom 😊

Anonymkode: 634de...561

Skrevet

Hi her.

Mitt barn har 1 GB i mnd. Hun går heller aldri tom.. Men skjønner at det er lite 😔 i forhold til andre

Skrevet

11-åringen har 1 GB og har aldri gått tom. Er på wifi her hjemme og og hos venninnen sin, bruker det utrolig lite ellers.

14-åringen har 4 GB og bruker det opp hver måned.

17-åringen har 6 GB og mener det er altfor lite, bruker det opp før halve måneden har gått. Men han får ikke mer av meg, da får han betale selv.

Anonymkode: b95e8...b30

Skrevet

Mine har hatt 5gb i mnd, men økt til 8 i mnd nå.

de er 12,12 og 10. 

Anonymkode: 03e7f...4d5

Skrevet

Min 12-åring har 300mb. I tillegg har han 1GB fra familiebonusen. Dette klarer han seg greit med. Vi har wifi hjemme, og de fleste andre plasser også. Dessuten driver han med andre ting enn mobil😉!

Skrevet

Her har alle ungene 1gb. 15 åringen synes det er altfor lite — noe jeg kan forstå. Men det er det han får av oss. Vil han ha mer må han være med å betale selv. Og det vil han ikke....

Anonymkode: cf998...eac

Skrevet

12/13 åringen har 300 mb, og får 1000-2000 mb fra familiebonus hver mnd. Det holder til hennes bruk.

17/18 åringen har 2 gb fast, men har ordnet seg slik at han har hatt 3-4 gb ekstra hver mnd. Var noe vm greier. Han er gjerne fri på midten/slutten av måneden, og jeg gir han litt ekstra av familiebonusen. Så han bruker kanskje ca 7 gb pr mnd.

Vi voksne har 3 gb fast, og bruker sjelden eller aldri opp alt, vi trenger derfor ikke å bruke av fellespotten med familiebonus.

Anonymkode: fe4c9...0d1

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

35?

Mobildata 😊

Ja, 35. Vi ferierer på hytta hvor vi ikke har wifi. 

Skrevet

Jeg tror hun har 2GB. Jeg har prøvd å forklare at hun må koble seg på wifi når hun kan, men hun bruker likevel opp ganske fort. Det gjorde hun også da hun hadde 5 GB en periode. Jeg gidder ikke øke igjen før hun begynner å forstå forskjellen mellom mobildata og wifi, bortkastede penger. Det går uansett bare til å legge ut "vlogg" på Snap (jepp) og se på teite youtubevideoer.

Anonymkode: 62e35...ed2

Skrevet

8 gb. 

Anonymkode: 1bf43...3f0

Skrevet

1, bruker det sjelden opp. Bruker WiFi der det er mulig

Anonymkode: bcf8a...35e

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja, 35. Vi ferierer på hytta hvor vi ikke har wifi. 

Vi har også vært på hytte uten wifi, det gikk ikke 35 gb per person. Gjør hun noe annet enn å glo på skjerm hele sommeren? Og hva betaler man for 35 gb???

Anonymkode: 3fe14...b35

Skrevet

13 år og har 1 GB. Hun er ganske misfornøyd med det men det bryr jeg meg fint lite om. Er jo stort sett Wi-Fi de fleste steder. Ønsker ikke å legge til rette for å glo i den lille boksen døgnet rundt overalt. 

Anonymkode: 94566...18a

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har også vært på hytte uten wifi, det gikk ikke 35 gb per person. Gjør hun noe annet enn å glo på skjerm hele sommeren? Og hva betaler man for 35 gb???

Anonymkode: 3fe14...b35

Vi har også feriert i 2 uker på hytte uten wifi, ungene fikk ikke mer mobildata av den grunn. Synes at når man har ferie, så kan man finner på andre ting enn kun å være opptatt av mobilen.

Anonymkode: fe4c9...0d1

Skrevet

vår 11-åring har 1 gb, bruker aldri opp

Skrevet

Og vi har faniliepakka fra One Call. Vi er 5 stk, 2 voksne, ei på 8, en på 11 og en på 15. Vi deler på 20 GB. (40 nå i sommer). Han på 15 bruker ca 5, han på 11 bruker 3, hun på 8 bruker kanskje 1, og vi voksne bruker sjelden opp resten. Men da har vi nok GB til å putte i litt ekstra til ungene hvis det trengs. Og nå i ferien har det også gått en del ekstra. Men vi styrer med hard hånd, og de får ikke ekstra GB sånn helt uten videre altså!

Skrevet

Hatt 1 GB frem til nå. Ofte gått tom i slutten av mnd og jeg har delt litt med ham. Jeg har 3, og går aldri tom. Prøver å lære ham å være lur, bruke wifi så mye som mulig, og laste ned musikk o.l. til telefonen når han er hjemme... Synes det er en fin måte å lære kontroll og fordeling😊

Første august går vi over til 6 GB på deling. En 8-åring som bruker ca ingenting, 12-åringen og jeg, så da får han 

Anonymkode: ec7c0...5f1

Skrevet

Han på 11 har 2 GB, men har fått 1 GB ekstra denne måneden siden vi har vært på hytte uten wifi

Anonymkode: 5d4ff...041

Skrevet

Hun har 5GB , bruker sjelden så mye, og får dessuten overført ubrukt til neste mnd. 

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hatt 1 GB frem til nå. Ofte gått tom i slutten av mnd og jeg har delt litt med ham. Jeg har 3, og går aldri tom. Prøver å lære ham å være lur, bruke wifi så mye som mulig, og laste ned musikk o.l. til telefonen når han er hjemme... Synes det er en fin måte å lære kontroll og fordeling😊

Første august går vi over til 6 GB på deling. En 8-åring som bruker ca ingenting, 12-åringen og jeg, så da får han 

Anonymkode: ec7c0...5f1

Hei 😊 Hvordan får du delt mobildata fra ditt abonnement? Har Telenor appen og får ikke  delt fra meg, finner kun KJØPE mer som alternativ...(familiebonusen er brukt opp)

Anonymkode: a9c2e...5fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...