Anonym bruker Skrevet 26. juli 2018 #1 Skrevet 26. juli 2018 Noen som har erfaring med gode skolesekker som er av annet merker enn Beckmann? 🙂 Bare for å sjekke ut noe annet enn hva "alle" andre har. Anonymkode: c763f...8cc
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2018 #2 Skrevet 26. juli 2018 Det er til en 1. klassing, forresten HI Anonymkode: c763f...8cc
mamma'n til 2 :) Skrevet 26. juli 2018 #3 Skrevet 26. juli 2018 Troll sine sekker er ihvertfall min kommende 2.klassing og jeg fornøyd med 😊
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #6 Skrevet 27. juli 2018 Det er jo en grunn til at alle har Beckmann. Den er desidert best! Drit i hva alle andre har... Anonymkode: b4c39...39c
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #7 Skrevet 27. juli 2018 Troll, Danå og Bergans er også godkjente sekker, mener av fysio o.l, så de er gode på ryggen. Men det viktige til skolestart er jo ungene selv, hva de ønsker seg og hva de vil ha på ryggen. Har fire barn selv og alle ønsket seg slike Beckmannsekker da de begynte i 1.klasse så derfor fikk de det. At flere i klassen har like gjør det bare ekstra gøy, og de fine fargene og mønstrene er supre. Nå er de fra 4.klasse og opp på videregående, og det er bare ei som fremdeles har Beckmann. De tre andre har valgt andre sekker nå. Nåde ungsomsskole og videregående-elevene har sekker fra sportsbutikken, og yngste har en troll-sekk, hun på mellomtrinnet har en 30-liter sekk fra Beckmann. Barna skal ha sekken på ryggen hver dag i årevis, så det viktige er hva de selv liker altså Anonymkode: d3469...d2a
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #8 Skrevet 27. juli 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er jo en grunn til at alle har Beckmann. Den er desidert best! Drit i hva alle andre har... Anonymkode: b4c39...39c Det er Troll som er «best i test», ikke beckmann... 🙄 Men støtter råd om å la barna velge mellom ulike (gode) merker og modeller, det er jo de som skal bruke sekken! Anonymkode: 11f0f...275
Blondzilla Skrevet 27. juli 2018 #9 Skrevet 27. juli 2018 Sønnen min har Bergans sin skolesekk. Jeg synes den er mye finere enn Beckmann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå