Gå til innhold

Forslag til god skolesekk som ikke er Beckmann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med gode skolesekker som er av annet merker enn Beckmann? 🙂 Bare for å sjekke ut noe annet enn hva "alle" andre har. 

Anonymkode: c763f...8cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er til en 1. klassing, forresten :) 

HI

Anonymkode: c763f...8cc

Skrevet

Troll sine sekker er ihvertfall min kommende 2.klassing og jeg fornøyd med 😊

Skrevet

Troll!👍🏻

Anonymkode: 11f0f...275

Skrevet

Fjällräven 😁

Anonymkode: 2c387...6ab

Skrevet

Det er jo en grunn til at alle har Beckmann. Den er desidert best! Drit i hva alle andre har...

Anonymkode: b4c39...39c

Skrevet

Troll, Danå og Bergans er også godkjente sekker, mener av fysio o.l, så de er gode på ryggen.

Men det viktige til skolestart er jo ungene selv, hva de ønsker seg og hva de vil ha på ryggen. Har fire barn selv og alle ønsket seg slike Beckmannsekker da de begynte i 1.klasse så derfor fikk de det. At flere i klassen har like gjør det bare ekstra gøy, og de fine fargene og mønstrene er supre.

Nå er de fra 4.klasse og opp på videregående, og det er bare ei som fremdeles har Beckmann. De tre andre har valgt andre sekker nå. Nåde ungsomsskole og videregående-elevene har sekker fra sportsbutikken, og yngste har en troll-sekk, hun på mellomtrinnet har en 30-liter sekk fra Beckmann.

Barna skal ha sekken på ryggen hver dag i årevis, så det viktige er hva de selv liker altså

Anonymkode: d3469...d2a

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo en grunn til at alle har Beckmann. Den er desidert best! Drit i hva alle andre har...

Anonymkode: b4c39...39c

Det er Troll som er «best i test», ikke beckmann... 🙄

Men støtter råd om å la barna velge mellom ulike (gode) merker og modeller, det er jo de som skal bruke sekken!

Anonymkode: 11f0f...275

Skrevet

Sønnen min har Bergans sin skolesekk. Jeg synes den er mye finere enn Beckmann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...