Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #26 Skrevet 27. juli 2018 4 timer siden, litekreativtbrukernavn skrev: Jeg syntes det er kvalmende å se på middelaldrende menn , hårete, kvapsete og svette, som går uten skjorte i fornøyelsesparker (alt offentlig utenom strand). Var nylig på Hunderfossen, og fyttigrisen. Og når de sitter og skrever i shorts i tillegg, nakne menn er mye værre. Synes både jenter og gutter burde gå i singlet på fornøyelsespark, stranda hadde vært noe annet. Anonymkode: dea6e...b0b
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #27 Skrevet 27. juli 2018 Barn er barn. Det finnes ikke ekkelt. Lubne, småfeite og dvaskete mannfolk i bar overkropp som vandrer rundt overalt derimot. Det er ekkelt. Anonymkode: 623fc...716
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #28 Skrevet 27. juli 2018 Det må da være helt greit i denne varmen. Anonymkode: 68bc9...8f1
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #29 Skrevet 27. juli 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes heller ikke noe om menn eller smågutter i bar overkropp i det offentlige rom. Helt ok på stranden, men småjenter bør har noe på overkekroppen. Synes generelt kropp er litt ekkelt og i de aller fleste tilfeller uestetisk. Vil ikke se andre folk, barn eller voksne, halvnakne eller uten klær. Hi Anonymkode: 84245...345 Spessielt for å unngå at folk ender opp med et så forvrengt bilde av hva kropp er og hva som er "ekkelt" er det bra at noen går lettkledd. Slike vrangforestillinger bør motarbeides. Anonymkode: a3b15...78f
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #30 Skrevet 27. juli 2018 Jeg er helt enig med deg HI! Og jeg mener også at ALLE; jenter, gutter, damer og menn bør ha på seg noe på overkroppen når man er i fornøyelsespark, på spisested osv. Synes heller ikke noe om at jenter bader i bare truse når de er i skolealder. Anonymkode: 18a46...8d0
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #31 Skrevet 27. juli 2018 Var på Legoland tidligere i sommer, der måtte en familie gå ut av køen for å ta på seg. De fikk ikke kjøre karusell i bar overkropp. Av hygieniske grunner, antar jeg. Men generelt: at barn går med bar overkropp når det er så varmt, det bør vi tåle! De blir tidsnok opptatt av å skjule seg... Anonymkode: c51fb...4ab
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #32 Skrevet 27. juli 2018 Blir vel hengt her nå,men min 10 årige jente badet uten overdelen sin på et badeland her, grunnen var at vi dessverre glemte toppen hjemme. Ikke bare å snu og dra hjem å hente heller. Tenkte litt først på det, men hun ville bade uten, har ikke antydning til pupper, tynn som en strek. Spiller uansett ingen rolle, de er jo bare barn. Men, de hadde ikke fått gått uten topp/overdel i fornøylsesparker, det synes jeg ikke noe om, om du er mann/dame/gutt/jente. Da mtp uhygenisk i karuseller osv... Anonymkode: 02d31...520
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #33 Skrevet 27. juli 2018 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Blir vel hengt her nå,men min 10 årige jente badet uten overdelen sin på et badeland her, grunnen var at vi dessverre glemte toppen hjemme. Ikke bare å snu og dra hjem å hente heller. Tenkte litt først på det, men hun ville bade uten, har ikke antydning til pupper, tynn som en strek. Spiller uansett ingen rolle, de er jo bare barn. Men, de hadde ikke fått gått uten topp/overdel i fornøylsesparker, det synes jeg ikke noe om, om du er mann/dame/gutt/jente. Da mtp uhygenisk i karuseller osv... Anonymkode: 02d31...520 Hvorfor i alle dager skulle det være galt at ei jente på 10 år bader uten topp??? Anonymkode: cc27f...eb6
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #34 Skrevet 27. juli 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor i alle dager skulle det være galt at ei jente på 10 år bader uten topp??? Anonymkode: cc27f...eb6 Nei, du kan jo lure. I følge noen her inne er det jo ekkelt med jenter over skolealder å gå uten topp...jeg synes ikke det er ekkelt, de er jo bare barn. Det er vel de som tenker at det er ekkelt det er noe "galt" med? Anonymkode: 02d31...520
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #35 Skrevet 27. juli 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nei, du kan jo lure. I følge noen her inne er det jo ekkelt med jenter over skolealder å gå uten topp...jeg synes ikke det er ekkelt, de er jo bare barn. Det er vel de som tenker at det er ekkelt det er noe "galt" med? Anonymkode: 02d31...520 De har et særdeles forskrudd syn på kropp ja. Viktig å ikke ta hensyn til slik galskap, den må ignoreres. Anonymkode: cc27f...eb6
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #36 Skrevet 27. juli 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: De har et særdeles forskrudd syn på kropp ja. Viktig å ikke ta hensyn til slik galskap, den må ignoreres. Anonymkode: cc27f...eb6 Ja, ikke sant. Kropp er kropp og barna vil komme til et punkt der de selv ikke vil vise seg, og da er det greit, det skal respekteres. Ikke rart det er mange barn som blir sjenerte i dusjen på skolen hvis mor og/eller far sier at nå er du snart 1.klassing og da kan du ikke gå uten topp/overdel. Sykt.. Anonymkode: 02d31...520
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #37 Skrevet 27. juli 2018 Slettest ikke ekkelt med nakne barn. Men ekkelt å vite at det finnes gærninger der ute som liker småjenter. Derfor har min jente brukt bikini siden hun var ca 6. Anonymkode: 62a40...244
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #38 Skrevet 27. juli 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Slettest ikke ekkelt med nakne barn. Men ekkelt å vite at det finnes gærninger der ute som liker småjenter. Derfor har min jente brukt bikini siden hun var ca 6. Anonymkode: 62a40...244 Er du redd for at en pedo skal se de ikke-eksisterende brystene hennes? Anonymkode: cc27f...eb6
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #39 Skrevet 27. juli 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Slettest ikke ekkelt med nakne barn. Men ekkelt å vite at det finnes gærninger der ute som liker småjenter. Derfor har min jente brukt bikini siden hun var ca 6. Anonymkode: 62a40...244 Ehhhh... og hvordan er det verre å se overkroppen til en jente enn til en gutt? Det er jo kliss likt! Snakker meg om seksualisering av små barn. Det er faktisk på linje med å kle på ungen sin hijab. Faktisk er det nesten verre! Anonymkode: 8d4a1...e3f
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #40 Skrevet 27. juli 2018 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er du redd for at en pedo skal se de ikke-eksisterende brystene hennes? Anonymkode: cc27f...eb6 Du vet hva pedofili er? Av samme grunn som hun ikke skal snakke med fremmede menn, trenger hun heller ikke gå naken på stranda. Så får andre familier lage de reglene de vil for sine unger Anonymkode: 62a40...244
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #41 Skrevet 27. juli 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du vet hva pedofili er? Av samme grunn som hun ikke skal snakke med fremmede menn, trenger hun heller ikke gå naken på stranda. Så får andre familier lage de reglene de vil for sine unger Anonymkode: 62a40...244 Har du vurdert burka? Anonymkode: cc27f...eb6
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2018 #42 Skrevet 27. juli 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Er du redd for at en pedo skal se de ikke-eksisterende brystene hennes? Anonymkode: cc27f...eb6 Hun har er poeng da. De pedoene du nevner kan filme jentene. Det er altså ikke mødrene som seksualiserer jentene. Det er pedoene. Og de får ikke filme mine døtre. Jeg har selv vært vitne til skjult filming på stranda, så man vet aldri. Anonymkode: 48337...3f6
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2018 #43 Skrevet 28. juli 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Ehhhh... og hvordan er det verre å se overkroppen til en jente enn til en gutt? Det er jo kliss likt! Snakker meg om seksualisering av små barn. Det er faktisk på linje med å kle på ungen sin hijab. Faktisk er det nesten verre! Anonymkode: 8d4a1...e3f Enig. Pedoene digger for øvrig "voksentøy" på barn... Anonymkode: 4090e...0ba
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2018 #44 Skrevet 28. juli 2018 18 timer siden, Leverpostei skrev: Jeg er vel den eneste som har nevnt noe om uhygienisk, og det holder jeg ved. Så lenge svette, hårete mannfolk tar karusell i baris må ungene mine ha t-skjorte. Er det prippent, altså? Ja. Det er vel ikke rumpesvette han legger fra seg? Og om det kom noe fremmed svette på barnet ditt, hvor mange milliliter tror du det er snakk om...? Anonymkode: 4090e...0ba
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2018 #45 Skrevet 28. juli 2018 Verre med hun på Tusenfryd, i 20-årsalderen,som gikk med rumpa bar. Tror ikke det er lov engsng Anonymkode: bd934...754
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2018 #46 Skrevet 28. juli 2018 Det er noe som heter « riktig fora», bar over kropp om det er jenter eller gutter er ok, på stranden, i en park, i en hage. Ikke på gaten, i butikker, i fornøyelsesparker, skoler, osv. Er man på tusenfryd har man på seg klær når man går rundt i parken. Men på badefryd bad gjerne naken for meg. Er klokken 13,00 går du heller ikke på butikken i et nattklubb antrekk. Tid og sted er nøkkelordet her. Anonymkode: 9a428...1e7
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2018 #47 Skrevet 28. juli 2018 Det eneste jeg har reagert på i parker i år er jenter i 13-14 års alderen som sprader rundt i bikini med trusa langt opp i rumpa. For meg er det en svært sexy og utfordrende versjon av bikinien, og det blir feil på mange plan å ha på det når man er sammen med mamma og pappa på badeland! Anonymkode: 5d9c5...56c
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2018 #48 Skrevet 29. juli 2018 herregud, er vel ikke noe ekkelt det, er jo drit varmt Anonymkode: 7258e...d68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå