Gå til innhold

Småjenter i bar overkropp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var i en fornøyelsespark i dag. Veldig varmt. Så flere småjenter 7-8 år som gikk i bar overkropp. Synes ikke det passer seg. Litt ekkelt. Hun ene hadde antydning til bryster. Vi så ingen gutter som gikk i baris, da. Bare jenter. Dette er vel ikke greit?

Anonymkode: 84245...345

Skrevet

EKKELT med 7 åringer uten overdel?? Hahahhaha....!! OMG....

Anonymkode: bbbb3...181

Skrevet

Overaskende, men ikke ekkelt.

Anonymkode: a3b15...78f

Skrevet

Skjerp deg, hi!🤦‍♀️

Anonymkode: 0a9a6...7e8

Skrevet

Dette er selvfølgelig tull. Ingen er så idiot

Anonymkode: e38be...c10

Skrevet

Huff. Folk altså....

Anonymkode: b816c...bda

Skrevet

Så ei jente i ferien som gikk i bar overkropp. Hun kunne vært 10-11 år og hadde klare antydninger til pupper. Sykla rundt på campingplassen i bare en liten shorts. Hadde hun vært min datter ville jeg fått på henne en topp

Anonymkode: 85a6c...c8f

Skrevet

Det er jo ikke ekkelt, bevare meg vel. Men når det er sagt , så hadde jeg ikke latt min, 8 åring gå med bar overkropp i en fornøyelsespark. Hadde ikke tenkt at det var en mulighet rett og slett.  Ikke hadde hun villet det heller. Mine har alle blitt litt sjenert i den alderen. Nå skal det også sies at hun har løpt rundt på eiendommen vår i bare trusa i hele dag, det er helt ok for henne.

Anonymkode: ee12a...a13

Skrevet

Når de begynner å få pupper så er det på tide med topp, men husk at noen kanskje er litt trultne og kanskje har litt ekstra fett på overkroppen.

Skrevet

I fornøyelsespark åtte min åtteåring gått med t-skjorte eller singlet, helt uavhengig av kjønn. Samme med min mann.

Jeg syns det er superekkelt og uhygienisk at barnet skal ha bar overkropp i karuseller og attraksjoner der svette mannfolk i baris har sittet før henne - æsj! 

Får likevel følelsen av at det var SYNET av en naken jenteoverkropp som frastøter deg, og det er jo helt tullete. I badeland får barna velge selv, de kler på seg når de blir sjenerte. 

Skrevet

Syns det var verre da vi møtte en familie med 3 barn, 2 jenter og en gutt. Alder 6-10 år. Gutten gikk i bar overkropp jentene gikk i full burka. Var 33 grader i skyggen. 

Anonymkode: 68f01...394

Skrevet

Noen som kjeder seg i varmen? Finn på noe bedre da, pliiis 🙏🙏🙏

Anonymkode: 5d9c5...56c

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Syns det var verre da vi møtte en familie med 3 barn, 2 jenter og en gutt. Alder 6-10 år. Gutten gikk i bar overkropp jentene gikk i full burka. Var 33 grader i skyggen. 

Burka brukes da vel ikke på barn

Anonymkode: 18df2...655

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Litt verre ja..

Anonymkode: f1229...d36

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Burka? Du mener vel hijab?

Anonymkode: 48337...3f6

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Burka? Du mener vel hijab?

Anonymkode: 48337...3f6

Hun mener nok hijab, og jeg er enig. Det er bare trist. 

Skrevet

Altså...da jeg var yngre, på 80-tallet, gikk vi alle i bar overkropp.  Med puppene i friluft.  Vi kalte det å gå toppløs og det var helt ok. Selvfølgelig kan småjenter gå uten topp!? Hvorfor vil du seksualisere dem?

Skrevet

Og så "uhygienisk" som argument, da... hvor dumme trur man vi er. Det er jo bare kodeord for at en selv er prippen.

Anonymkode: 4090e...0ba

Skrevet

#FreeTheNipple

Anonymkode: 24578...c6a

Skrevet

Jeg syntes det er kvalmende å se på middelaldrende menn , hårete, kvapsete og svette, som går uten skjorte i fornøyelsesparker (alt offentlig utenom strand). Var nylig på Hunderfossen, og fyttigrisen. 

Barn er barn. Og om det så var antydning til bryst på hun ene (og ikke «valpefett»), hva så? 

Skrevet

Idiot!

Anonymkode: 8c878...9c1

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og så "uhygienisk" som argument, da... hvor dumme trur man vi er. Det er jo bare kodeord for at en selv er prippen.

Anonymkode: 4090e...0ba

Jeg er vel den eneste som har nevnt noe om uhygienisk, og det holder jeg ved. Så lenge svette, hårete mannfolk tar karusell i baris må ungene mine ha t-skjorte. Er det prippent, altså? 

Skrevet

Jeg synes heller ikke noe om menn eller smågutter i bar overkropp i det offentlige rom. Helt ok på stranden, men småjenter bør har noe på overkekroppen. Synes generelt kropp er litt ekkelt og i de aller fleste tilfeller uestetisk. Vil ikke se andre folk, barn eller voksne, halvnakne eller uten klær.

Hi 

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes heller ikke noe om menn eller smågutter i bar overkropp i det offentlige rom. Helt ok på stranden, men småjenter bør har noe på overkekroppen. Synes generelt kropp er litt ekkelt og i de aller fleste tilfeller uestetisk. Vil ikke se andre folk, barn eller voksne, halvnakne eller uten klær.

Hi 

Men da er det jo du som har problemet her? Det er ikke vanlig å syns at kropp er litt ekkelt, så at du har lutt skrudde tenker er jo ikke noe vi andre trenger å forholde oss til....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...