GĂ„ til innhold

Facebook-gruppe for april 2019

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det er laget en termingruppe pÄ Facebook for oss som har termin i april, vil du vÊre med? :)
Gruppen er hemmelig, kan ikke sÞkes opp og ingen ser at du er/blir medlem. 
Om du Þnsker Ä vÊre med sÄ send meg navnet ditt og en beskrivelse av profilbildet ditt pÄ Facebook sÄ legger jeg deg til :)
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk 1-2 pĂ„ gravidtesten idag 😉 termin slutten pĂ„ april! Ønsker Ă„ vĂŠre ned i gruppa! Men venter til hvertfall 3 mnd 🙂 

Anonymkode: af04a...765

Skrevet

Gratulerer med positiv test :) 

hÄper Ä se deg i aprilgruppa etterhvert :) 

Skrevet

Hei.

Jeg har ogsÄ termin i april hvis alt gÄr som det skal. Men jeg venter ogsÄ litt fÞr jeg evt blir med i gruppen.

Skrevet

Hei! SÄ hyggelig initiativ! Jeg fikk positiv test i dag og tenker termin er i slutten av april/begynnelsen av mai og vil gjerne bli med:) Tenker jo som mange av de andre her at alt er litt skummelt og usikkert sÄ tidlig? Men da er det vel bare Ä melde seg ut om ting ikke gÄr som planlagt.

Jeg er derimot over gjennomsnittet anonym av meg, sÄ hvordan gÄr jeg frem for Ä fÄ sendt navnet til deg uten Ä legge det ut offentlig her? Litt amatÞr kanskje nÄr det kommer til sÄnt som dette (ogsÄ;)  

Anonymkode: 22623...f56

Skrevet
20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hei! SÄ hyggelig initiativ! Jeg fikk positiv test i dag og tenker termin er i slutten av april/begynnelsen av mai og vil gjerne bli med:) Tenker jo som mange av de andre her at alt er litt skummelt og usikkert sÄ tidlig? Men da er det vel bare Ä melde seg ut om ting ikke gÄr som planlagt.

Jeg er derimot over gjennomsnittet anonym av meg, sÄ hvordan gÄr jeg frem for Ä fÄ sendt navnet til deg uten Ä legge det ut offentlig her? Litt amatÞr kanskje nÄr det kommer til sÄnt som dette (ogsÄ;)  

Trykk pÄ navnet mitt sÄ sender du meg en melding :) 

Skrevet

Tror jeg har fÄtt lagt til alle nÄ :) 

Skrevet

Er det mange som har meldt seg inn? đŸ€— tĂžrr ikke melde meg inn helt enda siden jeg ikke er sĂ„ langt pĂ„ vei. Ca 6+6

Anonymkode: 2761f...0ee

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det mange som har meldt seg inn? đŸ€— tĂžrr ikke melde meg inn helt enda siden jeg ikke er sĂ„ langt pĂ„ vei. Ca 6+6

Det er noen og 80 der nÄ :) 

Skrevet

Er redd jeg og. Men jeg har troen. For Ä roe ned litt pÄ bekymringen. GÄr jeg til jordmor og fÄr ultralyd pÄ mandag. Bare mÄ fÄ en bekreftelse liksom. 

Skrevet
4 timer siden, MissAnki skrev:

Er redd jeg og. Men jeg har troen. For Ä roe ned litt pÄ bekymringen. GÄr jeg til jordmor og fÄr ultralyd pÄ mandag. Bare mÄ fÄ en bekreftelse liksom. 

Jeg vurderer det samme. Er 6+3

redd de ikke ser noe som helst enda.. sÄ tÞrr ikke drs for tidlig heller..

Hvor langt pÄ vei er du?

Skrevet
PĂ„ 24.8.2018 den 22.30, HĂ„p❀ skrev:

Trykk pÄ navnet mitt sÄ sender du meg en melding :) 

Fikk du meldingen jeg sendte deg i gÄr? Jeg gjorde sikkert noe feil;) Men send meg en melding om du fikk den. Jeg har som sagt mest sannsynlig termin mellom 3-6 mai, men satser pÄ at dette ikke har noe Ä si;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Synes det er stille i termingruppen her inne. Er det mer "liv" i Facebook gruppen? 

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Synes det er stille i termingruppen her inne. Er det mer "liv" i Facebook gruppen? 

HĂ„per jeg ogsĂ„đŸ™Š Er 9 uker pĂ„ vei.. vurderer Ă„ melde meg inn nĂ„!! 

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

HĂ„per jeg ogsĂ„đŸ™Š Er 9 uker pĂ„ vei.. vurderer Ă„ melde meg inn nĂ„!! 

10+0 idag, og har sendt forespþrsel 😬 

Skrevet
PĂ„ 19.9.2018 den 21.27, Anonym bruker skrev:

Inne pÄ Facebook er det en del liv ja :)

• 3 uker senere...
Skrevet

HÄper jeg har fÄtt lagt til alle nÄ :) 

Skrevet
16 timer siden, HĂ„p❀ skrev:

HÄper jeg har fÄtt lagt til alle nÄ :) 

Har sendt deg en privat melding nÄ, HÄp. Om Ä legge meg til :) Har termin 20. april

Skrevet

Har lagt dere alle til :) 

• 1 mĂ„ned senere...
Skrevet
10 timer siden, Tip skrev:

Hva skjedde med denne gruppa?

Det er laget en facebook  gruppe :) 

Har du termin i April er du hjertelig velkommen dit! 😊

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er laget en facebook  gruppe :) 

Har du termin i April er du hjertelig velkommen dit! 😊

Jeg var med, men ble slettet

Skrevet
8 timer siden, Tip skrev:

Jeg var med, men ble slettet

Det hĂžrtes merkelig ut. Kan legge deg til jeg hvis du vil :) send meg isĂ„fall melding her inneâ˜ș

• 3 uker senere...
Skrevet
PĂ„ 25.7.2018 den 15.12, HĂ„p❀ skrev:
Det er laget en termingruppe pÄ Facebook for oss som har termin i april, vil du vÊre med? :)
Gruppen er hemmelig, kan ikke sÞkes opp og ingen ser at du er/blir medlem. 
Om du Þnsker Ä vÊre med sÄ send meg navnet ditt og en beskrivelse av profilbildet ditt pÄ Facebook sÄ legger jeg deg til :)

Send deg privat melding :) 

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...