Gå til innhold

Pris Liseberg 1 barn med ledsager. Lurer på om jeg betalte for mye. Noen som har vært der og vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 2 dager betalte jeg 575.- 

Inngang dag 1: 100.- jeg gratis. 

Inngang dag 2: 100.- jeg gratis. 

Lilla Åkpasset 2 dgr: 250.-

Rabatt lilla Åkpasset : - 70.-

Så kommer det jeg lurer på. 

Åkpasset 2 dgr: 195.- Er det for meg?

Trodde det var gratis også. Sjekket kvitteringen nå ikveld og synes det var litt dyrt med nesten 600.- 

Har sjekket nettsiden men finner ikke noen priser med ledsager. 

Anonymkode: 29274...260

Skrevet

Skal du ha det gratis??? Du har kjørt karuseller du også? 

Anonymkode: 7938a...80f

Skrevet

Synes det var billig jeg!

Anonymkode: 68264...5d5

Skrevet

Det store åkpasset koster opprinnelig 770kr for 2 dager, det lille koster 500kr for 2 dager. Dette er ikke inkludert inngang. Så jeg tror nok ikke du har betalt mer enn du skal. 

Anonymkode: 64363...b81

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun er ledsager, og da skal det være gratis..

Men ut fra prisen HI oppgir så tror jeg det er korrekt. 

Anonymkode: ad7db...93e

Skrevet

Shit det var billig! Det er jo samme pris som 1 person i Legoland, kun 1 dag 🤣

Anonymkode: fc985...806

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Shit det var billig! Det er jo samme pris som 1 person i Legoland, kun 1 dag 🤣

Ja. Du får ønske deg et barn med en diagnose / funksjonshemming så får du det billig og. 

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun er ledsager, og da skal det være gratis..

Men ut fra prisen HI oppgir så tror jeg det er korrekt. 

Anonymkode: ad7db...93e

Takk for svar. Før vi dro var det noen som sa til meg at det var gratis for ledsager. Men da stemmer det nok 🙂

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

For 2 dager betalte jeg 575.- 

Inngang dag 1: 100.- jeg gratis. 

Inngang dag 2: 100.- jeg gratis. 

Lilla Åkpasset 2 dgr: 250.-

Rabatt lilla Åkpasset : - 70.-

Så kommer det jeg lurer på. 

Åkpasset 2 dgr: 195.- Er det for meg?

Trodde det var gratis også. Sjekket kvitteringen nå ikveld og synes det var litt dyrt med nesten 600.- 

Har sjekket nettsiden men finner ikke noen priser med ledsager. 

Spørs om de ikke deler prisen på to. Lilla åkpasset koster jo 500 kr for to dager. Opplever ofte at de tar halv pris på barnebilett og rabbartert bilett på voksenbilett når vi bruker ledsagerbevis. Alt i alt blir prisen det som en barnebilett koster.

Anonymkode: 4f43d...c9f

Skrevet

Bare Googla litt 🙂 

Ledsagare

I de fall du har en funktionsnedsättning som medför behov av ledsagare erbjuds en ledsagare fri entré, kontakta Gästservice vid respektive entré. Om du behöver en ledsagare som hjälp i och ur en attraktion eller som stöd under åkturen får ledsagaren ett ledsagarpass på Gästservice. Åkpasset gäller endast för din ledsagare när ni tillsammans åker/besöker attraktionerna.

Ledsagaren måste ha fyllt 18 år. Liseberg erbjuder en ledsagare fri entré och gratis ledsagarpass. Har du fler ledsagare betalar de ordinarie pris. Vi ser gärna att behovet av ledsagare styrks med intyg (alternativt att du som fungerar som ledsagare har ett intyg på detta).

Anonymkode: 27d71...992

Skrevet
45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bare Googla litt 🙂 

Ledsagare

I de fall du har en funktionsnedsättning som medför behov av ledsagare erbjuds en ledsagare fri entré, kontakta Gästservice vid respektive entré. Om du behöver en ledsagare som hjälp i och ur en attraktion eller som stöd under åkturen får ledsagaren ett ledsagarpass på Gästservice. Åkpasset gäller endast för din ledsagare när ni tillsammans åker/besöker attraktionerna.

Ledsagaren måste ha fyllt 18 år. Liseberg erbjuder en ledsagare fri entré och gratis ledsagarpass. Har du fler ledsagare betalar de ordinarie pris. Vi ser gärna att behovet av ledsagare styrks med intyg (alternativt att du som fungerar som ledsagare har ett intyg på detta).

Fant ikke denne jeg. Men gratis inngang og ledsagerpass betyr vel at jeg ikke skulle betalt de 195.-

Skrevet

Ja jeg forstår det slik at ledsager er gratis 

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja. Du får ønske deg et barn med en diagnose / funksjonshemming så får du det billig og. 

Følte du deg stilig nå? 😉 

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jøss, for en måte å svare på. Hun var ikke frekk på noen som helst måte

Anonymkode: 48f73...49b

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du har med deg en 11 åring som bare kan kjøre barnekarusellene. Men kan ikke kjøre disse alene. Må ha med en voksen som kan hjelpe til og passe på. Da er denne voksne ledsager og får et spesielt ledsagerbånd. Ledsagere går gratis på bussen, trikken, kino, Paddan, det guide toget som kjører rundt i byen. Jeg ble fortalt at jeg bare skulle betale inngang og åkpass for barnet. Derfor lurte jeg på de 195.- som jeg etterpå så at jeg hadde betalt. 

Hadde jeg hatt med meg en vanlig 11 åring så hadde jeg stått på sidelinjen og sett på eller jeg hadde kjøpt åkpass for karuseller som passer for barn over 3-7 år og kjørt dem sammen med barnet. 

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er ikke alle som får ledsagerbevis heller, selv om man har barn med diagnoser.

Anonymkode: 7a0e0...1cc

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skjønte du ikke innlegget?

Anonymkode: 61826...708

Skrevet
19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ble fortalt at jeg bare skulle betale inngang og åkpass for barnet. Derfor lurte jeg på de 195.- som jeg etterpå så at jeg hadde betalt.

Om du regner på det ser du at du har betalt korrekt. Pga tilbudet koster det 375 for todagers lilla åkpass i sommer.

I kvitteringa de står det 250 - 70. Så 180 og pluss dine 195 så blir det 375,- Ser at de kunne tatt det på en, men som sagt, noen har en annen utregning slik at man får skrevet ut bånd o.l.

Anonymkode: 4f43d...c9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...