Gå til innhold

Hva er greia med alle småguttene med langt hår?!?

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å si at små barn ser jævlige ut er bare ikke greit! 

Anonymkode: 58f9f...b1b

Å jo da. Langhåra smågutter, smågutter med rottehale og kamoklær, småjenter i horete leopardprint, småunger av begge kjønn - men spesielt gutter - med hull i øret... vulgært og jævlig, nøyaktig som sine foreldre. Trekk kølapp på nav, kjøp inn Grandis og legg øl på kjøl, mens far tar firehjulingen til bygda og trekker kølapp på nav for leopard og rottehale. Evt legg Cava til kjøl mens mor tygger chiafrøene sine og far trimmer firkantskjegget og langhårete Kilian Maximus gnåler i stua. 

Endret av sug lut

Fortsetter under...

1 minutt siden, sug lut skrev:

Å jo da. Langhåra smågutter, smågutter med rottehale og kamoklær, småjenter i horete leopardprint, småunger av begge kjønn - men spesielt gutter -: mer hull i øret... vulgært og jævlig, nøyaktig som sine foreldre. Trekk kølapp på nav, kjøp inn Grandis og legg øl på kjøl, mens far tar firehjulingen til bygda og trekker kølapp på nav. Evt legg Cava til kjøl mens mor tygger chiafrøene sine og far trimmer firkantskjegget.

Ok. Du prøver for hardt. 

1 minutt siden, sug lut skrev:

Trenger ikke prøve. Dere serverer ferdig kokt dårlig smak.

"Dere" som i ...? Mine barn har ingenting av det du ramser opp. 

Fordommene dine er lite classy de også. 

2 minutter siden, sug lut skrev:

Trenger ikke prøve. Dere serverer ferdig kokt dårlig smak.

Neida, vi serverer deg ingenting. Du er full av hat og forakt, må være slitsomt å leve slik. Å kalle små barn horete, jævlig og lignende er bare ikke greit. Håper ikke at du har barn selv slik at du viderefører dine fordommer til dem. Hilsen ei med mastergrad, avholds, men med tatoveringer og datter som har hull i ørene. Får håpe at ditt liv blir bedre etterhvert, det er ikke sunt å leve med alt hatet du har i deg. 

Anonymkode: a9567...731

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

"Dere" som i ...? Mine barn har ingenting av det du ramser opp. 

Fordommene dine er lite classy de også. 

Tipper at vedkommende er slik selv, siden hun sitter og skriver innlegg kl 8.50 når alle andre er på jobb. Må være slitsomt å leve på nav og ikke kunne unne seg noe. Derav alt hatet. 

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tipper at vedkommende er slik selv, siden hun sitter og skriver innlegg kl 8.50 når alle andre er på jobb. Må være slitsomt å leve på nav og ikke kunne unne seg noe. Derav alt hatet. 

Tvertimot. Hun er ganske høyt utdannet. Men hun har spesielle meninger 😉 

Anonymkode: a603a...86d

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Utdannelse og sosial dannelse går ikke alltid hånd i hånd. 

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det vet vi jo ikke. Man kan påstå hva som helst på et forum. Det eneste vi vet er at denne brukeren er et menneske. Vi vet ikke om brukeren er mann eller dame, har barn, utdanning og så videre. Det eneste jeg har observert at denne brukeren spyr ut hat mot alt og alle, mest sannsynlig for å føle seg bedre selv. Mennesker som har det bra med seg selv og er fornøyd med sitt liv har ikke behov for å gjøre det. Så det er egentlig utrolig synd på brukeren. 

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Neida, vi serverer deg ingenting. Du er full av hat og forakt, må være slitsomt å leve slik. Å kalle små barn horete, jævlig og lignende er bare ikke greit. Håper ikke at du har barn selv slik at du viderefører dine fordommer til dem. Hilsen ei med mastergrad, avholds, men med tatoveringer og datter som har hull i ørene. Får håpe at ditt liv blir bedre etterhvert, det er ikke sunt å leve med alt hatet du har i deg. 

Oj oj, en hel MASTERGRAD! Wow. Det er skikkelig imponerende og gjør meg nesten målløs.

10 minutter siden, sug lut skrev:

Oj oj, en hel MASTERGRAD! Wow. Det er skikkelig imponerende og gjør meg nesten målløs.

Så fint at du er imponert da :) endelig en positiv følelse. Eller vent... Nei, edder og galle igjen. Æsj. 

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mine jenter med langt, krøllete hår bruker sjelden strikk og spenner, men de blir ikke grisete av den grunn. De kliner jo ikke mat og maling i håret. Synes langt/halvlangt hår på små gutter er nydelig! Har flere venner med små, langhårete sønner, men det er kanskje et Oslo Vest-fenomen? Guttene ser i alle fall rene og velstelte ut. 

Anonymkode: 03731...768

Da er du heldig 😂 Må få vite hemmeligheten. Her har jentene såpass langt hår at dersom de snur seg fort rundt med hodet imens de maler/spiser(noe som gjerne skjer på skole/bhg) så kommer håret rett i malingen/maten.. Pluss at det blir svææært flokete når de herjer i trær /sandkasse eller er mye vind ..,

Inbiller meg nå kanskje at krøllete hår ikke blir like fort tyggete som helt slett hår?😜 Uansett er du heldig hvis ungene dine har langt hår og ser velstelt ut i bhg/skole.

De guttene jeg har sett med ustelt hår har ikke krøller, men slett hår.. kan være det som er greia. Krøller holder mer «fast» på håret/ fasongen :) 

Anonymkode: 97f59...2d0

Annonse

Så en tråd om dette på Facebook. Der la de ut bilder av sine langhårete barn. Ikke pent i det hele tatt. Det ser ustelt ut.

min 2åring (datter) ser også grusom ut om håret går i øynene og det er rufsete. Luggen er for lang til å ha rett ned, men for kort til å ha i hestehale. Her danderer vi med hårspenner for at hun ikke skal ha hår i ansiktet. Det gjør ikke guttemammaene til de med langt hår og det blir lite pent.

Anonymkode: fa038...fed

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det forstår seg. 

Folk som har gått "livets hare skole" bruker å bli målløs når de er tomme for argumenter :)

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo ikke pent nei. Men har da ingen problemer med noen barn akkurat? Hvorfor skulle jeg ha det? De har bare ikke hårsveis etter min smak. Hvilken stor sak du gjør ut av dette? 

Anonymkode: 1c1ff...f2d

Fordi jeg selvfølgelig regnet med at du tenker at jenter med kort hår ser ut som gutter, siden gutter med langt hår ser ut som jenter. Hvorfor gjør du da en stor sak ut av gutter med langt hår ser ut som jenter

Anonymkode: 5229c...bb5

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det vet vi jo ikke. Man kan påstå hva som helst på et forum. Det eneste vi vet er at denne brukeren er et menneske. Vi vet ikke om brukeren er mann eller dame, har barn, utdanning og så videre. Det eneste jeg har observert at denne brukeren spyr ut hat mot alt og alle, mest sannsynlig for å føle seg bedre selv. Mennesker som har det bra med seg selv og er fornøyd med sitt liv har ikke behov for å gjøre det. Så det er egentlig utrolig synd på brukeren. 

Men, hun kan også utrolig mye. At hun er frekk, kan vi være enige om. Men hun er tydelig belest, intelligent og høyt utdannet. Har vært her i årevis, og har lagt merke til henne på flere måter. Jeg er ikke alltid enig i uttalelsene, men hun er også mer kunnskapsrik enn meg på mange måter. 

På 24.7.2018 den 10.48, the amazing spidermamma skrev:

Haha, har de 'man bun' også? 

Kanskje det er tilfeller av 'neiiii! Vil ikke klippe!!!!!! '  

Og så tar ikke foreldrene den kampen. Og kanskje ingen andre kamper heller? Eller kanskje det bare er denne de ikke tar.

Jeg har en 5 åring som ikke vil klippe håret. Jeg får klippe foran for at det ikke skal komme hår i øynene, ved ørene og så vidt bak. Og jeg tar ikke kampen når jeg ser hva det gjør med han. 

Og ja jeg skulle ønske jeg kunne bruke maskin på han for han har tykt hår. Men det går ikke uten at noen holder han fast og han åler seg og spenner kroppen  og hyler ... Og så blir det ikke en god opplevelse for han.

Anonymkode: 3aeaa...dc6

På 24.7.2018 den 11.19, Anonym bruker skrev:

Enig med deg HI. Når de endelig en vakker dag får sin rettmessige gutteklipp kommer endelig utseende deres frem og blir så utrolig mye finere.

Anonymkode: 69340...6b5

Min sønn fikk aldri sin rettmessige gutteklipp. Nå er han er 14 år og har akkurat klippet mye av lengden. Nå går håret bare til rett nedenfor skuldrene. Det er dette han trives med, selvom han tidvis blir kalt "hun". Men det betyr da ingenting om enkelte tror han er en jente, verken da han var to år eller nå. Jeg er for øvrig heller ikke glad i korte sveiser, så det ligger vel til familien. 

Anonymkode: 80b91...b96

Jada jada og jenter med kort hår er fælt og de ser ut som gutter eller blir nok lesbiske , og mødre med hengepupper er grusomt, hengete mage og rumpe er nesten verre og jeg skjønner ikke de får pult , må nesten være sympatiknull det...... satt på spissen dette av dumskap på toppen av dere andres dumskap. 

Anonymkode: bdc40...83c

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Min gutt er 4 år. Har verdens fineste lokker! Allså krølløkker, korketrekkere!!😍 Det er ikke bare kjempe fint men svært spesielt også. Hvis folk tror han er en jente av den grunn så versegod, kunne alle ødelagt det særegne utseendet hans for andres syn. ☺️

Anonymkode: 12f3d...986

Mammabriller....

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fordi jeg selvfølgelig regnet med at du tenker at jenter med kort hår ser ut som gutter, siden gutter med langt hår ser ut som jenter. Hvorfor gjør du da en stor sak ut av gutter med langt hår ser ut som jenter

Anonymkode: 5229c...bb5

Eh det har jeg jo også sagt! Men har ingen problemer med det. Jeg trenger jo ikke se på disse ungene så veldig ofte. 

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har en 5 åring som ikke vil klippe håret. Jeg får klippe foran for at det ikke skal komme hår i øynene, ved ørene og så vidt bak. Og jeg tar ikke kampen når jeg ser hva det gjør med han. 

Og ja jeg skulle ønske jeg kunne bruke maskin på han for han har tykt hår. Men det går ikke uten at noen holder han fast og han åler seg og spenner kroppen  og hyler ... Og så blir det ikke en god opplevelse for han.

Anonymkode: 3aeaa...dc6

Hvorfor MÅ det være en god opplevelse? Trenger han klipp klippes han. Ferdig snakka. Tenker du det samme om tannpuss? Han vil ikke så da slipper han for det blir ingen god opplevelse? Herlighet hvor veike foreldre det er der ute! 

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jada jada og jenter med kort hår er fælt og de ser ut som gutter eller blir nok lesbiske , og mødre med hengepupper er grusomt, hengete mage og rumpe er nesten verre og jeg skjønner ikke de får pult , må nesten være sympatiknull det...... satt på spissen dette av dumskap på toppen av dere andres dumskap. 

Anonymkode: bdc40...83c

Ja, dette var dumskap ja. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...