Gå til innhold

Hva er greia med alle småguttene med langt hår?!?

Anbefalte innlegg

Jeg forstår virkelig ikke hvorfor det er så innmari mange smågutter(1 år og noen år oppover) som har langt hår for tiden. Er det noe som er "in"? 

Bare på avdelingen til ungen min er det 3 av 6 smågutter med alt for langt hår. Hadde jo skjønt det til en viss grad om de hadde hatt i strikk eller spenne. Men disse ungene sliter med hår foran øynene og ansiktet, og det er jo ikke søtt heller. Ser bare ustelt ut. 

Har ei venninne som har latt håret til son 2 åring vokse. Hun kan jo ikke klippe av han de nydelige lokkene.. Men la ungen løpe rundt med hår foran ansiktet er liksom greit?!

Anonymkode: 49025...0c4

Fortsetter under...

Strikk og spenne? Ser jo helt grusomt ut 😂 

Er noen hipstermammaer i bhg, som skulle ønske de fikk jente tydeligvis, som setter musefletter i håret på gutten sin. Stakkars! 

Noen skulle ikke hatt unger ass 

Anonymkode: 4802c...ca8

Haha, har de 'man bun' også? 

Kanskje det er tilfeller av 'neiiii! Vil ikke klippe!!!!!! '  

Og så tar ikke foreldrene den kampen. Og kanskje ingen andre kamper heller? Eller kanskje det bare er denne de ikke tar.

De guttene jeg har møtt med langt hår har valgt det selv. Det burde være heeeelt okei.

Du høres litt ut som foreldrene på 60-tallet når gutta fikk langt hår, inspirert av Beatles..

Anonymkode: 3a06b...a18

Vår gutt hadde halvlangt hår til han var ca 3 år. Nydelig blondt hår med fall slik at det ikke kom i ansiktet. Vi klippet luggen da, så ingen klemmer var nødvendig. 

Han var så skjønn med det atte 💕 ikke er vi hippier, hipster eller redde for å ta en kamp. Vi syns bare det var pent. 

Anonymkode: 58f9f...b1b

Annonse

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enig med deg HI. Når de endelig en vakker dag får sin rettmessige gutteklipp kommer endelig utseende deres frem og blir så utrolig mye finere.

Anonymkode: 69340...6b5

Rettmessige gutteklipp? 😱 

Noen gutter foretrekker langt hår!

Anonymkode: 3a06b...a18

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vår gutt hadde halvlangt hår til han var ca 3 år. Nydelig blondt hår med fall slik at det ikke kom i ansiktet. Vi klippet luggen da, så ingen klemmer var nødvendig. 

Han var så skjønn med det atte 💕 ikke er vi hippier, hipster eller redde for å ta en kamp. Vi syns bare det var pent. 

Anonymkode: 58f9f...b1b

Men da så han jo ut som en søt jente? Ikke pent altså. 

Anonymkode: 1c1ff...f2d

Annonse

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men da så han jo ut som en søt jente? Ikke pent altså. 

Haha! Min gikk også med hår nedenfor ørene til han var 3 år. Råskjønn gutt, og han ble aldri tatt for å være jente. Hvis gutter/menn med langt hår er nytt for deg, så må jeg jo anta at du har bodd under en stein hele livet?

Gutter kan fint ha langt hår, akkurat som at jenter kan ha kort hår. Det er bare hår! No big deal

Og argumentet med at «håret kommer foran øynene og irriterer» faller jo på sin egen urimelighet. Med mindre alle jenter dere møter har ekstremt striglet hår, som aldri kommer foran øynene? 

Anonymkode: a603a...86d

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha! Min gikk også med hår nedenfor ørene til han var 3 år. Råskjønn gutt, og han ble aldri tatt for å være jente. Hvis gutter/menn med langt hår er nytt for deg, så må jeg jo anta at du har bodd under en stein hele livet?

Gutter kan fint ha langt hår, akkurat som at jenter kan ha kort hår. Det er bare hår! No big deal

Og argumentet med at «håret kommer foran øynene og irriterer» faller jo på sin egen urimelighet. Med mindre alle jenter dere møter har ekstremt striglet hår, som aldri kommer foran øynene? 

Større gutter har gjerne litt finere sveis om de har langt hår da. Smågutter skal liksom se ut som søte jenter. De blir jo så fine når de blir klipt! 

Jeg har ikke brukt det argumentet heller. Jeg synes bare det er stygt med jentebaby hår på små gutter. Jeg synes også små jenter med guttesveis er stygt. Min smak!

Det er nok litt in for tida ja. Synes det er hyggelig at guttene også kan ha langt hår hvis de vil, er jo ingen regel på at gutter må ha kort. Mange gutter kler litt lengde på håret. 

Anonymkode: c3b76...ce4

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Større gutter har gjerne litt finere sveis om de har langt hår da. Smågutter skal liksom se ut som søte jenter. De blir jo så fine når de blir klipt! 

Jeg har ikke brukt det argumentet heller. Jeg synes bare det er stygt med jentebaby hår på små gutter. Jeg synes også små jenter med guttesveis er stygt. Min smak!

«Smågutter skal liksom se ut som søte jenter» 

Hvor får du det fra?😂😂

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

«Smågutter skal liksom se ut som søte jenter» 

Hvor får du det fra?😂😂

Det er jo det som blir resultatet da. 

Jeg liker hverken små jenter eller gutter løpene rundt i huset med langt hår, ender opp med mye hår og hybelkaniner jeg må støvsuge fra gulvet. Ellers er jeg ikke negativ til lengre hår, kan se riktig fint ut på gutter også. Synes bare det er upraktisk.

Anonymkode: ce40b...968

13 minutter siden, Syngensang skrev:

Dei ser ut som ungar med langt hår. 

Små gutter med langt hår blir «søte» og jentete. Det regnes som feminint med langt hår, for det er jo det det er. 

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg forstår virkelig ikke hvorfor det er så innmari mange smågutter(1 år og noen år oppover) som har langt hår for tiden. Er det noe som er "in"? 

Bare på avdelingen til ungen min er det 3 av 6 smågutter med alt for langt hår. Hadde jo skjønt det til en viss grad om de hadde hatt i strikk eller spenne. Men disse ungene sliter med hår foran øynene og ansiktet, og det er jo ikke søtt heller. Ser bare ustelt ut. 

Har ei venninne som har latt håret til son 2 åring vokse. Hun kan jo ikke klippe av han de nydelige lokkene.. Men la ungen løpe rundt med hår foran ansiktet er liksom greit?!

Anonymkode: 49025...0c4

Du liker ikke små jenter med kort hår heller da vel?

Anonymkode: 5229c...bb5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...