Gå til innhold

Hva skjedde med Villa Paprika!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leste bloggen for noen år siden og skulle sjekke om hun fremdeles holder på. Hva skjer?!

Da jeg leste bloggen var hun fremdeles gift selv om det gikk dårlig, bodde i drømmehus og hadde butikk som solgte for 100 000 i måneden. Nå kjenner jeg verken igjen henne eller noe? Hva har skjedd med den unge gründeren så mange beundret i Unge Mødre? 

Anonymkode: 03a36...744

Skrevet

Håper bloggen dør ut og at ungene endelig kan få fred. Klikker meg ikke inn av prinsipp.

Anonymkode: 73a09...cf1

Skrevet

Lurer jeg også på

Skrevet

Hun ble skilt, fant ny mann og ble gravid, det ble slutt i graviditeten, han fant ny dame og villa paprika fant eksen hennes igjen. 

Anonymkode: e1947...dc3

Skrevet

Seriøst? Så hun har skifta mann og fått barn? Men hva med butikken i gågata? Det gikk jo så det suste, hun ble intervjuet på TV osv. Har hun ikke butikkene mer? 

Og hva har skjedd med utseendet? 

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva mener du?

Anonymkode: 2028b...df7

Skrevet

Jeg kjente henne ikke igjen, for etter 3-4 år ser hun veldig forandret ut. Men alle blir vel eldre, etter flere svangerskap osv., men ansiktet ser også veldig forandret ut. Jeg trodde ikke det var henne engang. 

Skrevet

Hun har kjempe fin kropp da. Og ser annerledes ut ja, men ikke noe galt med det

Anonymkode: a760a...127

Skrevet

Hun meldte oppbud eller gikk konkurs. Så startet hun opp nytt firma som het Style by Norway som gikk konkurs etter en stund. 

Anonymkode: e1947...dc3

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Seriøst? Så hun har skifta mann og fått barn? Men hva med butikken i gågata? Det gikk jo så det suste, hun ble intervjuet på TV osv. Har hun ikke butikkene mer? 

Alle har gått konkurs, hun flere ganger, pappaen hennes (pluss at han vel ble straffet for ulovligheter) osv, de eide jo mye av dette sammen. Hun priset seg for høyt og mistet kundene, du får mange av de samme varene billigere andre steder.

Hun ble skilt, ble gravid med ny mann, det ble slutt med den mannen mens hun gikk gravid, den mannen fikk seg ny dame og hun ble av alle ting sammen med eksen til den dama. Skikkelig drama ;)

Mannen hun ble sammen med har en "litt brokete" fortid med alkohol, konemishandling osv, har blitt dømt og tatt straffen sin, men har visstnok skjerpet seg godt. Han har lagt ut masse på sosiale medier da, så det det var mye drama rundt de en stund.

Men nå er vel alle venner og forlikte, de deler på barna og alle har det bra, enn så lenge ;)

Anonymkode: dde13...295

Skrevet

Han nyeste mannen flyttet inn dagen etter de møttes for første gang. Fire dager etter hun hadde født en annen manns barn 😱

Hun møtte en taper som ikke hadde mer enn en bag med noen klær, flytta rett inn. Nå har de tatovert hverandres navn og hun ser nesten aldri barna mer. De bor mest hos fedrene. 

Anonymkode: 8c873...92f

Skrevet

Åh Gud. Og jeg som syntes jeg hadde rota det til da jeg kjøpte feil type flipfloper til mannen. 

Anonymkode: 1dc03...75e

Skrevet

😟😳

Skrevet

Merker jeg er glad for at jeg ikke er en offentlig person..

Anonymkode: 29767...c34

Skrevet
43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Merker jeg er glad for at jeg ikke er en offentlig person..

Anonymkode: 29767...c34

Tar du like dårlige valg i livet som paprika så skjønner jeg det!

Anonymkode: 8c873...92f

Skrevet

Men hvordan kunne hun miste alt? Det virker helt utrolig hvordan hun har «falt» på bare et par år. Husker jeg leste om den «unge gründeren» i avisa. Det virker vanvittig at det går an å forandra sånn.

Skrevet

Jeg tenker at det beste for alle er å la være å diskutere dette på et forum.

Anonymkode: bcf6e...302

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...