Anonym bruker Skrevet 23. juli 2018 #1 Skrevet 23. juli 2018 Den tabletten man svelger? Jeg har fått den av legen nå pga krem ikke fungerer, men når jeg har lest bivirkninger og allergiske reaksjoner så vet jeg ikke om jeg tør å ta den 🙈 Står jo pustevansker og opphopning og slik jo... Er så pinglete med tabletter...Noen andre som har tatt slik? Anonymkode: b5c99...f6c
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2018 #2 Skrevet 23. juli 2018 Jeg bruker den støtt og stadig, merker ingen bivirkninger. Anonymkode: e26b3...38e
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2018 #3 Skrevet 23. juli 2018 Har tatt den noen ganger. Funker som fjell! Har aldri gartnerne bivirkninger av noe slag. Det garanterer jo ikke st ikke du får noen, selvsagt, som med det meste annet i livet. Anonymkode: 0ff07...1d0
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2018 #4 Skrevet 23. juli 2018 Virker den bra også? Etter ei uke med smøring av pevaryl så klør og svir det forferdelig...Ble borte ett par dager før det kom igjen da..Så prøvde å smøre med krem på nytt i går kveld og idag tidlig men klør og klør...Hjelper vel ikke at jeg er på stranda hver dag og går med bløt bikinitruse heller 🙈 Hi Anonymkode: b5c99...f6c
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2018 #5 Skrevet 23. juli 2018 Den fungerer VELDIG bra på meg. Borte dagen etter. Og kanskje du skal slutte å gå med bløt bikinitruse «hele dagen»? Heller ha en tørr bikinibukse å bytte til når du ikke bader feks? Anonymkode: 0ff07...1d0
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2018 #6 Skrevet 23. juli 2018 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Virker den bra også? Etter ei uke med smøring av pevaryl så klør og svir det forferdelig...Ble borte ett par dager før det kom igjen da..Så prøvde å smøre med krem på nytt i går kveld og idag tidlig men klør og klør...Hjelper vel ikke at jeg er på stranda hver dag og går med bløt bikinitruse heller 🙈 Hi Anonymkode: b5c99...f6c Den funker for meg, men jeg må opprettholde bruken, for ikke å få nye symptomer. Men jeg er hardt rammet, da. Anonymkode: e26b3...38e
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2018 #7 Skrevet 23. juli 2018 Man kan få allergiske reaksjoner på det meste, så du bør bare ta den, effekten er fantastisk! Anonymkode: 81ae4...038
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2018 #8 Skrevet 23. juli 2018 Jeg fikk tabletter til å svelge en gang, men da fikk mannen også så vi tok dem samtidig. Vær klar over at mannen din kan smitte deg igjen.... Ville absolutt hatt to bikinitruser med på stranden, og byttet etter hvert bad. Ikke gå med våt truse. Anonymkode: 00f4c...3ae
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2018 #9 Skrevet 24. juli 2018 Da er tabletten tatt, hvor lenge vil det gå før jeg merker bedring? Er ikke så ille idag siden jeg smurte på litt pevaryl i går...Men borte er det ikke! Hi Anonymkode: b5c99...f6c
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2018 #10 Skrevet 24. juli 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Da er tabletten tatt, hvor lenge vil det gå før jeg merker bedring? Er ikke så ille idag siden jeg smurte på litt pevaryl i går...Men borte er det ikke! Hi Anonymkode: b5c99...f6c På meg tar det opp til to døgn Anonymkode: e26b3...38e
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2018 #11 Skrevet 24. juli 2018 Den funket på meg. Jeg tok hestekuren som er 1 tab hver tredje dag. Totalt 3 tab eller noe sånt.. husker ikke nøyaktig. Jeg var også hardt angrepet og prøvd alt det andre..canesten osv..Jeg var helt sår nedentil med alt jeg har dytta oppi der. Så det å ta en tablett var en herlig kur. De første dagene kom det mye av det hvite utflodet, så ble det bedre etter det. Og siden helt frisk. Sopp er noe dritt. Anonymkode: 2b9bc...336
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå