Anonym bruker Skrevet 22. juli 2018 #1 Skrevet 22. juli 2018 Ferdig med barn og har bare lefser igjen. Har vurdert silikon siden jeg var ferdig med amming av eldstemann, men utsatte det siden jeg ønsket flere barn. Nå vet jeg at jeg er ferdig med barn. Noen som har tatt silikon etter de var ferdig med barn og har lyst til å fortelle om de var fornøyd eller ikke? Skal ikke ha store pupper, skal ha noe som passer til min kropp. Akkurat nå er jeg så flat at jeg sliter med å finne både bher og bikinitopper som er små nok til meg. Anonymkode: 8e4b7...837
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2018 #2 Skrevet 22. juli 2018 Ingen med erfaring? Anonymkode: 8e4b7...837
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2018 #3 Skrevet 22. juli 2018 Jeg la inn noen gram i hvert bryst for 20 år siden. Jeg har siden fått to barn som jeg har ammet og er så glad jeg fikk lagt inn silikonet. Jeg har vært veldig heldig, har ikke hatt noen plager og de ser helt naturlige ut. Eneste du må være forberedt på er at du har skikkelig vondt i noen uker etter operasjonen. Anonymkode: 42a1e...d16
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2018 #4 Skrevet 23. juli 2018 Søsteren min fikk lagt inn silikon av samme grunn som deg. Hun er veldig fornøyd 😊Du får ikke sykemelding, må bruke ferieuker i grotiden. Jeg tenker det er viktig å være obs på at det er fristende å gjøre dem for store. Det er lurt å tenke less is more. Anonymkode: 48750...667
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2018 #5 Skrevet 23. juli 2018 Jeg la inn etter to barn. Er veldig fornøyd med å ha pupper som står til kroppen. Men de er litt for faste /harde og struttende til at kjennes ekte ut, og de ser ikke helt ekte ut når jeg er naken, særlig siden resten av kroppen har begynt å sagge 😁 .(har lagt inn over muskelen, opererte torsdsg og tilbake på jobb mandag, lite smerter.) Anonymkode: f870e...151
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2018 #6 Skrevet 23. juli 2018 Gjorde som hun over her, la inn lite før barn. Ubde rmudkelen og anatomiske proteser. Ser helt naturlig ut. Ammet tre barn g ingen problemer. Sjeleglad for silikonet. Ingen som vet om det:-) Anonymkode: 4db81...8fe
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2018 #7 Skrevet 23. juli 2018 En venninne av meg har lagt inn etter hun var ferdig med å amme og det ser helt naturlig ut (med klær, jeg har ikke sett henne uten). Så lenge du får pupper som passer til kroppen er det nok få som i det hele tatt merker det. Anonymkode: 91d4f...c47
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2018 #8 Skrevet 23. juli 2018 Jeg gjorde det da jeg var ferdig med barn. Har alltid hatt fantastiske pupper, men etter siste barnet, så var de helt tomme. Og jeg fikk puppene mine tilbake, og elsker de. Nå er det flere år siden, så nå er de helt myke, ser helt naturlige ut, og føles helt naturlige ut. Ingen tror jeg har silikon. Før jeg opererte meg, så brukte jeg push up bh, og ekstra silikon innlegg i. Men har en venninne som gjorde det samme, hun hadde en del heng, og hun fikk da silikonpupper som hang, det er ikke mye pent. Jeg hadde ikke heng da jeg tok. Kirurgen min sa og det, at hadde jeg hatt heng, måtte vi ha løftet først, ventet 3 mnd, så fylt de opp, for at det skal bli bra resultat. Anonymkode: 1a3e6...fd6
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2018 #9 Skrevet 23. juli 2018 Har ikke lagt inn silikon men gjort reduksjon og brystløft. Så fra å ha navlen midt mellom brystvortene, så har jeg nå små struttepupper som passer utrolig godt til kroppen min ellers. Hadde sikkert 50 cm med suturer ( så større Opr enn silikon, lå i narkose i 3 timer) men bar tilbake på jobb som spl etter en drøy uke. Fikk da litt tilrettelagte oppgaver. Eneste jeg angrer på er at jeg ikke gjorde det for mange år siden, så kjør på hvis det er dette du har lyst til. Anonymkode: d902c...007
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2018 #10 Skrevet 23. juli 2018 Gikk fra å ha normale pupper til å ha 2 groper etter 2 barn. La inn 350 gram under muskel. Ser nok ikke naturlig ut uten klær iom jeg har lite kroppsfett . Er superfornøyd. Kan endelig gå i bikini igjen😊 har du litt fra før er det ikke vanskelig å få et naturlig resultat Anonymkode: c24b9...fe7
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2018 #11 Skrevet 23. juli 2018 Jeg var helt flat og la inn 300 gram i hver. Ser helt naturlig ut, og hadde jeg ikke sagt noe ville ingen merket at jeg hadde tatt det. Angrer faktisk på at jeg ikke gjorde dem litt større, men jeg er fornøyd likevel og fordelen er jo et svært naturlig resultat. Anonymkode: 80626...b90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå