Gå til innhold

Adecco gir ikke lønn

Anbefalte innlegg

Har noen her hatt problemer med at adecco ikke gir dem lønn? Gjorde en feil med registrering av timeliste hvor jeg hadde registrert at jeg var på jobb på en dag jeg egentlig var syk. Den samme dagen der så registrerte jeg også egenmelding på at jeg var syk, som førte til dobbelregistrering. Nå sier adecco til meg at jeg ikke får lønn for HELE UKEN? De sier at de ikke kan gi utbetalt for 4 jobbdager da de tar betalingen på uke for uke.

Det som er merkelig er at jeg ikke ser noen steder på vilkårene deres at jeg ikke har rett til lønn for en hel uke hvis jeg er uheldig og "dobbelregistrerer" en dag. Jeg har letet overalt på den ubrukelige siden deres og konsuleten kan ikke gjøre noe selvfølgelig, legger bare skylden over til "Økonomiavdelingen". Har jeg noen rettigheter her? Hadde dette vært skrevet spesifisert i vilkårene til Adecco så kunne jeg ha levet med det, men det står absolutt ingenting om dobbelregistrering. Det virker som de bare vil ha en unnskyldning for å ikke gi lønn fordi de vil tjene mest penger så mulig.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144351036-adecco-gir-ikke-l%C3%B8nn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...