Gå til innhold

Dere som er drevne på Danmark

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg anbefaler alltid Blåvand, og anbefaler å ta med bil. Blåvand Sentrum er veldig kjekt, nydelig strand. Og så har man Givskud Zoo (Løveparken), Legoland, Lalandia og Blåvand Zoo i nærheten. 

Hvis man orker, kan man også kjøre til Fårup Sommerland eller Djurs Sommerland. 

Masse å gjøre på her i området.

Anonymkode: 42976...86a

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg anbefaler alltid Blåvand, og anbefaler å ta med bil. Blåvand Sentrum er veldig kjekt, nydelig strand. Og så har man Givskud Zoo (Løveparken), Legoland, Lalandia og Blåvand Zoo i nærheten. 

Hvis man orker, kan man også kjøre til Fårup Sommerland eller Djurs Sommerland. 

Masse å gjøre på her i området.

Anonymkode: 42976...86a

Takk for svar😊

Men ønsker også gjerne tips til øst/sør😊

Anonymkode: b386a...663

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vært i mange parker i Danmark.

Randers Regnskov er den aller beste og litt utenom det vanlige.

Anonymkode: f5a7f...297

Takk😊 Tar gjerne imot tips om plasser å leie hus også, spesielt i sør/Fyn/Sjælland.

Annonse

22 minutter siden, Hagla skrev:

Djurs, Ebeltoft, Mols nasjonalpark, Grenaa med akvarium, Randers regnskog, Legoland, Lalandia, Ree park Ebeltoft Safari og sikkert mange flere 😊 Har leid hus flere steder på øst-jylland- mange flotte steder 😍

Har du konkrete tips til steder å leie?😊

Blokhus. Kort vei til Fårup. Bo på Danland feriesenter. Der er det basseng inne og ute, lekeplass med klatrestativ,  husker, trampoline o.l. 3 minutter å gå til stranda. Ca 45 min å kjøre til Aalborg, ca 1 time og 20 min til Skagen. Alt man trenger ligger i nærheten. 

4 minutter siden, Nyttårs barn skrev:

Området rundt Sønderborg/Sønderjylland skal visstnok ha noen av Danmarks beste strender, inne i viken der blåser det heller ikke så mye.

Takk- kjekt med tips ang Sør/øst 😜

Anbefaler Ebeltoft. Liten, koselig by rett ved stranden. Lite vind da det ligger i en vik. 20 min unna djurs sommerland. Anbefaler denne parken fordi det finnes masse gøy for alle i familien. Veldig flinke og engasjerte ansatte også, i motsetning til legoland. 

Anonymkode: 67557...63d

Annonse

På 19. juli 2018 den 18.35, Anonym bruker skrev:

Takk😊 Tar gjerne imot tips om plasser å leie hus også, spesielt i sør/Fyn/Sjælland.

På Fyn: Svendborg eller Kerteminde er aller finest. Begge steder har strender. 

Anonymkode: 845bf...d8d

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

På Fyn: Svendborg eller Kerteminde er aller finest. Begge steder har strender. 

Og Nyborg så klart! Uovertruffen strand, og nydelig liten by med historisk bykjerne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...