Anonym bruker Skrevet 19. juli 2018 #1 Skrevet 19. juli 2018 Lastet ned en del filmer før vi reiste på ferie som ungene kunne fordrive litt venting med. Allerede første dagen kom det varsel om at en film snart gikk ut, og noen dager senere hadde alle gått ut. Hvor lenge kan jeg egentlig ha en film blant nedlastede før den går ut? Og hvordan ser jeg hvor lenge en film har igjen når jeg lastet den ned? For skjønte jo at dette var forskjellig fra film til film og om den var åpnet og påbegynt eller ikke. Nå skal jeg laste ned til hjemturen og må begynne noen dager før pga tregt nett. Så er greit at ikke alle går ut i det vi låser døra og drar. Anonymkode: 40df4...355
Lille krøll Skrevet 19. juli 2018 #2 Skrevet 19. juli 2018 Alt jeg har lastet med har holdt i 30 dager fra nedlastningsdag.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2018 #3 Skrevet 19. juli 2018 42 minutter siden, Lille krøll skrev: Alt jeg har lastet med har holdt i 30 dager fra nedlastningsdag. Så rart, for det gjorde det ikke her. Ene forsvant det første døgnet, store deler av resten innen de 5 neste dagene. Får krysse fingrene for at det jeg lastet ned nå holder en uke eller to. Anonymkode: 40df4...355
ielj Skrevet 19. juli 2018 #4 Skrevet 19. juli 2018 Her har vi hatt det samme problemet, men da viser det seg at ungene har klart å endre dato på nettbrettet.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2018 #5 Skrevet 19. juli 2018 Jeg lurte på det samme, og fant svar hos Netflix et eller annet sted. Det varierer med rettighetene de har til en film eller en serie. Anonymkode: 77b0a...5a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå