Anonym bruker Skrevet 18. juli 2018 #1 Skrevet 18. juli 2018 Hvordan foregikk det i starten mellom dere? Hva tenkte du om at han var opptatt? Trodde du at han kom til å gå fra kona? Hva sa han selv om at han var opptatt? Og hvordan gikk det til slutt? Jeg spør bare fordi jeg lurer og er nysgjerrig. Har ikke tenkt til å kjefte eller henge ut noen 😊 Anonymkode: 8b8a3...595
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2018 #2 Skrevet 18. juli 2018 Mulig du ikke har tenkt å gjøre det men de som svarer i denne tråden må nok regne med å bli både fordømt og utskjelt. Anonymkode: beb10...e8d
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2018 #3 Skrevet 18. juli 2018 Det er nå en bruker her inne som har en urokkelig tro på at mannen som har henne på si, over flere år snart vil satse på henne😄 Mange, lange tråder med henne uten at hun lytter på råd. Helt utrolig lesning. Når det er sagt finnes det nok en brøkdel menn som betaler regninga og bytter bank💪 Anonymkode: 4edee...8f7
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2018 #4 Skrevet 18. juli 2018 Jeg var ung, 19 år og hadde min aller første skikkelige jobb (sesongjobb) og han var en dreven sjarmør på noen og tredve. Jeg bodde hjemme og var temmelig uskyldig for alderen, han fortalte en gang at samboeren hans bare var opptatt av jobb og trening og ikke brydde seg om hva han drev med så jeg tenkte ikke mer over henne egentlig. Han danset meg meg, tok meg med på restaurant osv, på en måte som jevnaldrede aldri hadde gjort... Vi hadde sex bare et par ganger, og jeg var skikkelig forelsket en stund, men det kokte bort etterhvert. Han var mye eldre enn meg og levde et helt annet liv enn meg som gikk på skole osv. Eneste gangen jeg har vært sammen med en opptatt mann.... Anonymkode: c987e...e14
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2018 #5 Skrevet 18. juli 2018 Forhold og forhold. Hadde en affære med en mann som var i et samboerskap. Hans forhold var sexløst og dødt. Selv var jeg ulykkelig gift og trengte spenningen. Vi er skilt i dag. Vi hadde mye deilig sex, han var veldig god med tunga🤗Holdt på en stund, men så gadd jeg ikke mer. Var aldri interessert i et forhold med han (visste han var rundt omkring med andre damer). Skilte meg fra min daværende mann og har i dag ny samboer. Elskeren er fortsatt i samme forhold, ut fra hva jeg har hørt har de et åpent forhold og er kun sammen for barnas skyld. Anonymkode: 0b479...dac
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2018 #6 Skrevet 18. juli 2018 Jeg var i begynnelsen av tyveårene og innledet et forhold til sjefen min som var noen år eldre. Han var forlovet, uten barn og de hadde vært sammen noen år. Det begynte med sex, så utviklet det seg. Vi ble nok begge betatt, men jeg forelsket meg tilslutt. Vi holdt på i ca 2 år, men han drakk mye og jeg ønsket meg ikke en type som han når jeg ville ha noe seriøst. Helt fantastisk i senga, men en løgner og en fyllik. Da jeg ville avslutte nektet han å gi seg og sto utenfor døra mi og hylte, så da ringte jeg forloveden hans. Hun hadde hatt sine mistanker og jeg fortalte alt. Hun hentet han, dumpet han og fant mannen hun er gift med nå. Han fant seg også ei ny flott dame og fikk barn og er gift med. Jeg valgte å være alene i mange år til jeg ble voksen nok for et forhold. Anonymkode: d23b7...a0a
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2018 #7 Skrevet 18. juli 2018 Gifte menn går aldri fra konene sine, derfor var det veldig greit med slike forhold en periode. De blir ikke for klengete, og kravstore. -Og er veldig takknemmelige, så da blir sex gøy. De gangene det har skjedd så er det allright også fordi det ikke er den typiske tydelige flørtingen, og de holder også fokus på deg. Anonymkode: 99477...10c
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2018 #8 Skrevet 18. juli 2018 Jeg tenker slike kvinner mangler selvrespekt og ryggrad. Jeg har konfrontert et par venninner som har holdt på med gifte menn. De vil ha i pose og sekk. Hun ene ble faktisk også gravid. Mannen ble hos kona, hun tilga og nå sitter venninnen min igjen alene med ungen. «Forhold» som starter med utroskap er ikke liv laga uansett. Personlig ville jeg ALDRI gjort det, jeg fortjener bedre enn det. Anonymkode: 947f4...c3f
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2018 #9 Skrevet 18. juli 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvordan foregikk det i starten mellom dere? Hva tenkte du om at han var opptatt? Trodde du at han kom til å gå fra kona? Hva sa han selv om at han var opptatt? Og hvordan gikk det til slutt? Jeg spør bare fordi jeg lurer og er nysgjerrig. Har ikke tenkt til å kjefte eller henge ut noen 😊 Anonymkode: 8b8a3...595 Orker ikke å gå inn på hvordan vi traff hverandre. Han var ikke opptatt da, og jeg visste hele tiden at det ikke kunne bli noe "oss" da han var såpass mye eldre enn meg, var ferdig med små barn og hadde ingen planer om å starte på nytt. Dette var også noe vi begge var klar på. Vi hadde et seksuelt forhold i en periode, kanskje 2 år. Han fikk seg dame mens vi holdt på. Ba faktisk meg om råd. Trodde aldri han kom til å gå fra kjæresten etter at de ble sammen. Jeg ble gravid omtrent samtidig eller like etter at han fikk seg kjæreste. Vet ikke om denne kjæresten fikk vite om at jeg var gravid med hans barn. De var ikke sammen mer enn ca 1,5 år, han flyttet inn til henne. Hadde sex 2 ganger etter at jeg fikk barnet, og jeg har også vært i hennes hus å hatt sex med han 1 gang. Han hadde ingen kontakt med barnet de første årene. Jeg har noe kontakt med han i dag, da vi har barnet sammen, men han bor ikke på samme plass som oss, og det har vært lite samvær. Anonymkode: ac5b8...427
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2018 #10 Skrevet 18. juli 2018 Jeg visste at han var gift fra første stund. Han hadde ingen planer om å gå fra kona. Jeg hadde ingen planer om at han skulle gå fra kona. Vi ønsket bare sex, ingen ville binde seg. Jeg avsluttet det hele da vi snakket om hvor dårlig råd jeg hadde og han begynte å vippse meg penger hele tiden. Jeg ville ha sex, ikke være et veldedighetsprosjekt. Anonymkode: 04f33...928
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2018 #11 Skrevet 18. juli 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenker slike kvinner mangler selvrespekt og ryggrad. Jeg har konfrontert et par venninner som har holdt på med gifte menn. De vil ha i pose og sekk. Hun ene ble faktisk også gravid. Mannen ble hos kona, hun tilga og nå sitter venninnen min igjen alene med ungen. «Forhold» som starter med utroskap er ikke liv laga uansett. Personlig ville jeg ALDRI gjort det, jeg fortjener bedre enn det. Anonymkode: 947f4...c3f Beklager å måtte si det, men du har nok misforstått hvorfor mange finner seg en opptatt mann i perioder av livet. Noen håper selvsagt å kapre han og er, som du skriver, uten selvrespekt og ryggrad. Men det gjelder slettes ikke alle. Anonymkode: 91232...009
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2018 #12 Skrevet 18. juli 2018 Vel, noen er kanskje bare ...glad i ham? Jeg har 2 barn med en som var gift da vi ble sammen. Han skilte seg og vi ble samboere. Anonymkode: 50b70...10b
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2018 #13 Skrevet 19. juli 2018 Dere kommer til kort, sannsynligvis. Mange damer vil tolerere at mannen har hatt seg med en flokse på ett eller annet tidspunkt. Men så lenge han vil bli der han er, så taper dere. Hvorfor gidder dere? Jeg kjenner flere som på ett eller anner vis godtar at mannen har hatt seg, og fått unge med en naiv, tåpelig jentunge. Kona framstår som en helt, floksa er er ubetydelig fartsdump på en lang livsvei. Anonymkode: 11e3e...2f9
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2018 #14 Skrevet 19. juli 2018 Jeg visste ikke at han hadde samboer. Vi bodde på forskjellig kant av landet, men grunnet mye reising i begges jobber treftes vi mye, og for perioder på dager og uker i forbindelse med jobbreiser. Da jeg helt tilfeldig oppdaget at han hadde samboer og to barn, dumpet jeg han. Kort tid etter forlot han samboeren. Etter tre år med periodevis "mas" fra hans side, om vi ikke kunne prøve å ha et forhold igjen, ga jeg etter fordi det fortsatt var litt gnist der. Men jeg klarte aldri å stole på ham, han hadde jo løyet for både sambo og meg. Så jeg avsluttet forholdet etter ett års tid. Jeg burde visst bedre enn å prøve, for jeg kan ikke fordra løgn og lureri, og er heller ikke spesielt flink til å tilgi. Jeg og hans ekssambo er nå i langvarige forhold. Mens han har fortsatt med å ha ene samboeren etter den andre. Anonymkode: 1eee0...2b8
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2018 #15 Skrevet 19. juli 2018 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dere kommer til kort, sannsynligvis. Mange damer vil tolerere at mannen har hatt seg med en flokse på ett eller annet tidspunkt. Men så lenge han vil bli der han er, så taper dere. Hvorfor gidder dere? Jeg kjenner flere som på ett eller anner vis godtar at mannen har hatt seg, og fått unge med en naiv, tåpelig jentunge. Kona framstår som en helt, floksa er er ubetydelig fartsdump på en lang livsvei. Anonymkode: 11e3e...2f9 Og selv er du bitter på andres vegne? Anonymkode: 50b70...10b
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2018 #16 Skrevet 19. juli 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Dere kommer til kort, sannsynligvis. Mange damer vil tolerere at mannen har hatt seg med en flokse på ett eller annet tidspunkt. Men så lenge han vil bli der han er, så taper dere. Hvorfor gidder dere? Jeg kjenner flere som på ett eller anner vis godtar at mannen har hatt seg, og fått unge med en naiv, tåpelig jentunge. Kona framstår som en helt, floksa er er ubetydelig fartsdump på en lang livsvei. Anonymkode: 11e3e...2f9 Flokse? Hvorfor har du behov for å tråkke på andre kvinner? Det får deg bare til å fremstå som usikker og med mindreverdighetskomplekser. Anonymkode: beb10...e8d
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2018 #17 Skrevet 19. juli 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Vel, noen er kanskje bare ...glad i ham? Jeg har 2 barn med en som var gift da vi ble sammen. Han skilte seg og vi ble samboere. Anonymkode: 50b70...10b He’ll leave you the same way he met you. Så ikke bli overrasket når det skjer. Anonymkode: 947f4...c3f
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2018 #18 Skrevet 19. juli 2018 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: He’ll leave you the same way he met you. Så ikke bli overrasket når det skjer. Anonymkode: 947f4...c3f Min mann var også sammen med en annen når vi traff hverandre, og nei, han kommer aldri, aldri til å gjøre noe slikt igjen. For vår del var det absolutt ikke meningen, han var sammen med en annen og jeg skulle ikke ha noe mann, men vi vet ikke helt hva som skjedde, det var helt umulig at det skulle ende på noen annen måte enn slik det gjorde. Det forholdet han gikk ut av var uten kjærlighet eller glede, kun kjefting og masing. De hadde heldigvis ikke barn, ellers hadde nok ting vært annerledes for vår del. Vi er begge overbevist om at vi har funnet den store kjærligheten og vi er utrolig takknemlige for det! Og jeg tror ikke på at "en gang utro alltid utro", tror man på det har man lite forståelse for verden. Anonymkode: 0c651...f30
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2018 #19 Skrevet 19. juli 2018 Begynte på jobb. Mye flørting. Så havna vi til sengs på jobbtur. Var elskeren min i flere år. Møttes hos meg etter jobb. Jeg ville ikke ha et forhold med han, han var god i senga. Han ble hos kona pga ungene sa han. De skilte seg da yngste var ferdig på videregående. Han er gift på nytt i dag. Anonymkode: d63bc...a39
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2018 #20 Skrevet 19. juli 2018 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvordan foregikk det i starten mellom dere? Hva tenkte du om at han var opptatt? Trodde du at han kom til å gå fra kona? Hva sa han selv om at han var opptatt? Og hvordan gikk det til slutt? Jeg spør bare fordi jeg lurer og er nysgjerrig. Har ikke tenkt til å kjefte eller henge ut noen 😊 Anonymkode: 8b8a3...595 Jeg har hatt forhold til 2 opptatte menn. Først en som hadde samboer. Og litt senere med en som er gift. Hvorfor? Jeg vet ikke. Tenkte ikke. De begge som tok kontakt med meg og var veldig pågående... Anonymkode: 5fe96...0c6
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2018 #21 Skrevet 19. juli 2018 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Gifte menn går aldri fra konene sine, derfor var det veldig greit med slike forhold en periode. De blir ikke for klengete, og kravstore. -Og er veldig takknemmelige, så da blir sex gøy. De gangene det har skjedd så er det allright også fordi det ikke er den typiske tydelige flørtingen, og de holder også fokus på deg. Anonymkode: 99477...10c Å påstå at gifte menn aldri går fra sin kone til fordel for sin elskerinne er bare tull. Jeg er gift på det attende året med en mann som var gift og hadde to barn en på 4 måneder og ei på 2 år når vi innledet et forhold. Ekskona ble hevngjerrig og prøvde å ta fra han barna, men etter tre år med samværssabotasje fra mor sin side, tok min mann ut stevning for å overta hovedomsorgen og han vant. Anonymkode: c31f5...789
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2018 #22 Skrevet 19. juli 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: He’ll leave you the same way he met you. Så ikke bli overrasket når det skjer. Anonymkode: 947f4...c3f Nei, det vil ikke skje. Han døde i en ulykke da barna var 10 og 12 år. Anonymkode: 50b70...10b
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2018 #23 Skrevet 19. juli 2018 Takk for svar alle sammen. Jeg er som sagt nysgjerrig på hvordan dette kommer i gang, hvordan man forholder seg til dette, så det er interessant å lese svarene. Anonymkode: 8b8a3...595
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2018 #24 Skrevet 19. juli 2018 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Å påstå at gifte menn aldri går fra sin kone til fordel for sin elskerinne er bare tull. Jeg er gift på det attende året med en mann som var gift og hadde to barn en på 4 måneder og ei på 2 år når vi innledet et forhold. Ekskona ble hevngjerrig og prøvde å ta fra han barna, men etter tre år med samværssabotasje fra mor sin side, tok min mann ut stevning for å overta hovedomsorgen og han vant. Anonymkode: c31f5...789 Hvordan i all verden kan du ha respekt for, og ikke minst være sammen med en «mann» som stikker fra sin kone og lar henne bli sittende igjen alene med to barn og hvor den yngste bare er fire mnd. gammel?Ikke rart ekskona var litt hevngjerrig.Samværssabotasje er selvfølgelig ikke veien å gå,men den mannen er virkelig ikke mye mann! Anonymkode: e2cca...fce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå