Gå til innhold

Hva kan en gjøre når man innser at man har tatt sukker i stedet for salt på kjøttdeigen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal lage pasta med tomatsaus, og har altså prestert å tatt feil🙈. Får ikke kjøpt inn andre råvarer, så maten må spises.

Noen som har råd og tips om hva jeg evt kan gjøre, for å døyve den søte smaken?

Anonymkode: 65afe...b17

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg pleier alltid å ha litt sukker i tomatsausen for å balansere den sure smaken av tomatene, så det burde gå fint.

Anonymkode: 5db3b...2ea

Skrevet

Takker for svar!

Tok i mer ordentlig salt og en god slump olivenolje. Jeg kjenner søtsmaken, men tror det er litt psykisk😂!

hi

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takker for svar!

Tok i mer ordentlig salt og en god slump olivenolje. Jeg kjenner søtsmaken, men tror det er litt psykisk😂!

hi

Det må det vel være, for du hadde vel ikke i så mye sukker., siden det var i stedet for salt mener jeg. Kanskje det kan hjelpe å ta i litt tomatpure

Anonymkode: 0e10b...855

Skrevet

Er verre med meg, som pur ung skulle bake boller. Jeg brukte salt istedenfor sukker. 😂

Det går nok bra.😊

Anonymkode: 9fa95...9fd

Annonse

Skrevet

Jeg antar mengde salt du skulle ha på er så liten at det ikke gjør noe. Litt sukker har en jo også i tomatsaus, så da er det jo greit?

Anonymkode: 56205...4ea

Skrevet
40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er verre med meg, som pur ung skulle bake boller. Jeg brukte salt istedenfor sukker. 😂

Det går nok bra.😊

Anonymkode: 9fa95...9fd

Kom bare på Hakkebakkeskogen. Den derre bakevisa til Bakemester Harepus! Og om dere vil vite, den rette sangen lager gode kakemenn! Min bror (38) og meg (34) fant ut at vi ikke hadde oppskriften på kakemenn, så vi sang den sangen på kjøkkenet hos ho mor...

Anonymkode: 2dd2f...1e7

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Kom bare på Hakkebakkeskogen. Den derre bakevisa til Bakemester Harepus! Og om dere vil vite, den rette sangen lager gode kakemenn! Min bror (38) og meg (34) fant ut at vi ikke hadde oppskriften på kakemenn, så vi sang den sangen på kjøkkenet hos ho mor...

Anonymkode: 2dd2f...1e7

😂😂😂

Sausen står i kjøleskapet, skal snart varmes opp og serveres til gjestene. Mannen har smakt på, og hans syns den var god. Nevnte ikke sukkeret til han, så satser på at det bare er jeg som skjenner det😉. Blir spennende å se hva gjestene syns😜!

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

😂😂😂

Sausen står i kjøleskapet, skal snart varmes opp og serveres til gjestene. Mannen har smakt på, og hans syns den var god. Nevnte ikke sukkeret til han, så satser på at det bare er jeg som skjenner det😉. Blir spennende å se hva gjestene syns😜!

Helt vanlig med litt sukker i tomatsaus så gjestene blir nok fornøyd 😊

Anonymkode: 5d8ce...2b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...