Anonym bruker Skrevet 18. juli 2018 #1 Skrevet 18. juli 2018 Vi har tenkt å dra i bjørneparken, og jeg tenker at vi da kan bruke en dag ekstra og dra til langedrag. Og vi ser for oss telt, er det campingplasser oppi der? Hytteutleie? 🙄😊 Anonymkode: 7561b...592
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2018 #2 Skrevet 18. juli 2018 Ja det stemmer, det er 5 mil fra hverandre Anonymkode: 1d984...672
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2018 #3 Skrevet 18. juli 2018 Så bra😊 Hvordan er det med campingplasser der i området? Er det langt fra Gol forresten? Har tidligere bare kjørt forbi og er svært lite kjent der🙄😊 Anonymkode: 7561b...592
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2018 #4 Skrevet 18. juli 2018 Finn deg et kart. Google maps, finn.no/kart. Er'e mulig å være så hjelpesløs? Anonymkode: 99bb1...17b
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2018 #5 Skrevet 18. juli 2018 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Finn deg et kart. Google maps, finn.no/kart. Er'e mulig å være så hjelpesløs? Anonymkode: 99bb1...17b Er det mulig å være så teit? Jeg har selvsagt googlet og lett, men når man ikke er kjent og alt det der, så er det ikke hjelpeløst å spørre om andres erfaring og kunnskap. Anonymkode: 7561b...592
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2018 #6 Skrevet 18. juli 2018 Bjørneparken ligger jo i Flå, Langedrag i Nore og Uvdal. Tror jeg da ville satset på å bo på Nesbyen ca tre mil fra Bjørneparken i retning Langedrag. Gol som du nevner er ca 2 mil forbi Nesbyen, men i motsatt retning av Langedrag.(fra Nesbyen kan du ta mot Flå, Gol eller Nore og Uvdal) På Nesbyen har du tre campingplasser. Nesbyen camping, Sutøya camping og Sjong camping. Nesbyen camping ligger med gangavstand til sentrum, ca 1,5 km. De to andre ligger langs Rv7 og trenger da bil med tanke på sentrum. I tillegg leies det ut noen leiligheter på Qvisten helt nede ved Rv7, men i umiddelbar nærhet til sentrum. Alternativt har du også en bitteliten camping i Tunhovd, men da må du kjøre litt tilbake igjen siden du svinger av til Langedrag før du kommer til Tunhovd. Da er du mer på "fjellet" så spørs jo hva dere er ute etter. Som sagt jeg ville bodd på Nesbyen, en fin liten plass. Fine tur, sykkel og bademuligheter på Trytetjern, parken ved Hajembrua har også blitt veldig fin. Ta en runde å kikk på Ottofigurene som står plassert rundt i sentrum med små historier osv. Lykke til med planleggingen😊 Anonymkode: de613...038
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2018 #7 Skrevet 19. juli 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Bjørneparken ligger jo i Flå, Langedrag i Nore og Uvdal. Tror jeg da ville satset på å bo på Nesbyen ca tre mil fra Bjørneparken i retning Langedrag. Gol som du nevner er ca 2 mil forbi Nesbyen, men i motsatt retning av Langedrag.(fra Nesbyen kan du ta mot Flå, Gol eller Nore og Uvdal) På Nesbyen har du tre campingplasser. Nesbyen camping, Sutøya camping og Sjong camping. Nesbyen camping ligger med gangavstand til sentrum, ca 1,5 km. De to andre ligger langs Rv7 og trenger da bil med tanke på sentrum. I tillegg leies det ut noen leiligheter på Qvisten helt nede ved Rv7, men i umiddelbar nærhet til sentrum. Alternativt har du også en bitteliten camping i Tunhovd, men da må du kjøre litt tilbake igjen siden du svinger av til Langedrag før du kommer til Tunhovd. Da er du mer på "fjellet" så spørs jo hva dere er ute etter. Som sagt jeg ville bodd på Nesbyen, en fin liten plass. Fine tur, sykkel og bademuligheter på Trytetjern, parken ved Hajembrua har også blitt veldig fin. Ta en runde å kikk på Ottofigurene som står plassert rundt i sentrum med små historier osv. Lykke til med planleggingen😊 Anonymkode: de613...038 Tusen takk for supert svar!😄Skal sjekke det ut! Anonymkode: 7561b...592
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå