Gå til innhold

Dere med campingvogn og spikertelt som står fast en plass, eller hytte! Trenger tips😊

Anbefalte innlegg

Noen i familien har kjøpt dette, de har malt og pusset litt opp, og pyntet og greier, men vi (mannen og jeg) vil kjøpe noe lurt eller fint som passer i campingvogn/hytte som de kanskje ikke har tenkt på selv!😊

Vi har begynt å tenke på julegaver altså, så vi håper jo å finne noe de gjerne ikke tenker på selv😆

Anonymkode: 9f49b...85e

Fortsetter under...

Brannslukkingsaparat?

Trådløse øretelefoner med demping av bakgrunnsstøy?

Gavekort på dotømming?

Tøfler med vanntett såle?

Tørkestativ?

Anonymkode: 8acf3...31b

Hyttebok!  Både så gjester kan skrive en hilsen,  men også for å oppsummere for familien hvem.og hva og hvordan det har vært, når klesskapet ble innkjøpt og maling og fargekoder, hvem er elektrikeren som skiftet sikringsskap og når kjøpte vi gressklipper... Når var vi her alle og når bare noen, og hvilken sommer var det det var så fint vær?

Anonymkode: 2b5af...c27

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hyttebok!  Både så gjester kan skrive en hilsen,  men også for å oppsummere for familien hvem.og hva og hvordan det har vært, når klesskapet ble innkjøpt og maling og fargekoder, hvem er elektrikeren som skiftet sikringsskap og når kjøpte vi gressklipper... Når var vi her alle og når bare noen, og hvilken sommer var det det var så fint vær?

Anonymkode: 2b5af...c27

Vi har hytte, men gudskjelov ingen hyttebok! Blir enda et "pes", "husk å skrive i boka, da!"

Mitt forslag er elektronisk fluefanger. 

Anonymkode: 3ba41...8dd

Jeg har camping på fast plass og hadde blitt glad for noen lyslenker til å henge opp ute eller inne. Light balls, eller sånne solcelleballer på terrassen. :) 

Anonymkode: 55d8a...f87

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg har camping på fast plass og hadde blitt glad for noen lyslenker til å henge opp ute eller inne. Light balls, eller sånne solcelleballer på terrassen. :) 

Eller noen maritime pyntegjenstander. Gjerne til å pynte på rekkverket på terrassen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...