Gå til innhold

Huff SAS har rota bort bagasjen min!

Anbefalte innlegg

Reiste fra Oslo og hjem på fredag, da hadde de visst noe krøll med bagasjen som forsinket flyet. Nå jeg kom hjem, så dukket ikke min koffert opp, men alle andre koffertene i reisefølget vårt kom fram. Har kontaktet bagasjeservice i Oslo, og han sa de ikke hadde funnet den enda fordi lappen mest sannsynlig hadde ramlet av! Men jeg vet at den kom til Oslo siden vi kom utenlands fra og måtte gå igjennom en ekstra kontroll. Der måtte vi også skanne billetten hvor all bagasjen vår kom opp og vi måtte velge hvilken som var vår, da var det bilde av min der. Han skulle gå å sjekke om et par timer når han hadde tid om den sto inne på tapt bagasje rommet. Men nå ble jeg super bekymra, jeg har et pandora armbånd jeg la i bagasjen til en verdi av rundt 10 000 kroner. Hva skjer om bagasjen er tapt da, får jeg det refundert? 

Anonymkode: 52eec...856

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144350847-huff-sas-har-rota-bort-bagasjen-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff er lett å være etterpåklok, skal aldri mer legge så dyre ting i bagasjen nei. Dekkes det virkelig ikke? Huff nå ble jeg kjempebekymra :( Er vel ikke så ofte bagasjen blir helt borte håper jeg?

HI

Hvor mye som dekkes må du sjekke med forsikringsselskapet, men tommelfingerregelen er at dyre ting tar man som håndbaggasje så tviler på at armbåndet blir dekket...

Vår baggasje ble også borte en gang, men ble levert på døra etter to dager, så den kom jo til rette etter en stund. Tror det ofte er det som skjer, blir puttet på feil fly e.l. men dukker opp igjen

Anonymkode: f8d6b...77e

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Huff er lett å være etterpåklok, skal aldri mer legge så dyre ting i bagasjen nei. Dekkes det virkelig ikke? Huff nå ble jeg kjempebekymra :( Er vel ikke så ofte bagasjen blir helt borte håper jeg?

HI

Oftere enn du aner.

Tur/retur USA har vi vel mistet 5-6 ganger. Sluttet å telle da de rotet den bort 3 av 4 ganger.

Så jeg flyr aldri med verdisaker i innsjekket bagasje, og heller aldri uten en overdel og truse i håndbagasjen.

Anonymkode: 4c0da...5a3

Ja han på flyplassen her sa at det var sjelden koffertene forsvant helt, kanskje det går seint fordi det er helg? Får bare krysse fingrene, og IKKE legge verdisakene i kofferten neste gang. Har fått skrekken i meg nå, håper bare jeg har litt hell ihvertfall denne gangen!

HI

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja han på flyplassen her sa at det var sjelden koffertene forsvant helt, kanskje det går seint fordi det er helg? Får bare krysse fingrene, og IKKE legge verdisakene i kofferten neste gang. Har fått skrekken i meg nå, håper bare jeg har litt hell ihvertfall denne gangen!

HI

Spørs også hvor godt merket den er. Har du flere steder utenpå og inni med navn og adresse er skansen større for at den kommer hjem. Har du bare flyplasstag og den er borte er den lost... det skjer jo feks også at kofferter åpner seg og alt raser ut. 

Anonymkode: 426aa...959

Den var ikke merket med navnet mitt for jeg glemte putte navnetaggen på. Men hadde klistret på to ekstra lapper med reisenummeret vårt, så den burde være fullt mulig å finne selv om den store lappen har ramlet av :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...