Gå til innhold

Priser på Taxi i Kroatia , Zadar ☺️

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Noen som vet prisnivå på taxi i Kroatia? 

Vi flyr til Zadar og skal vi ved trogir. Ca 1,5 time unna.

har prøvd å forhåndsbestille, prosesjoner da på 2500 kr og opp.. 

det må jo finnes en billigere måte? 

Tenkte å satse på å hoppe i taxi fra flyplassen men vi lander kl 02.00 så vil være sikker på vi ikke blir stående. Buss går ikke på dette tidspunktet. 

Men vil jeg få meg et sjokk over at taxi vil koste skjorta om jeg satser på å finne bil da vi kommer frem? 

Jeg føler at om jeg bestiller på forhånd, så går halve pengene til booking siden og resten til sjåfør.. d er pillråttent og vil heller da tilby en bedre pris til en vanlig taxi. 

Kan gjerne betale 1000-1500 for 1,5 times tur.. men ikke nærmere 3000

noen som vet litt om prisnivå i Kroatia? 

Hva koster en times taxi tur ca??

takk!!!

Skrevet

Beklager skrivefeil! ☺️😆

Skrevet

Vi er her nå, og tok taxi fra et tettsted rett utenfor Trogir inn til Split i hår. Da betalte vi 350 kuna (ca 450,- kr) turen tok ca 45 min.

Men har du sjekket direkte med stedet du skal bo? Vi har leid leilighet, og vi tok kontakt med utleier direkte og spurte om han kunne fikse transport. Det var ikke noe problem, vi betalte 300 kuna for en bil som tar 8 pers.

Vi har gjort det samme de siste årene, og det ligger rundt den summen.

Anonymkode: 05b76...0a7

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Vi er her nå, og tok taxi fra et tettsted rett utenfor Trogir inn til Split i hår. Da betalte vi 350 kuna (ca 450,- kr) turen tok ca 45 min.

Men har du sjekket direkte med stedet du skal bo? Vi har leid leilighet, og vi tok kontakt med utleier direkte og spurte om han kunne fikse transport. Det var ikke noe problem, vi betalte 300 kuna for en bil som tar 8 pers.

Vi har gjort det samme de siste årene, og det ligger rundt den summen.

Ikke i hår, men i går 😂

Skrevet

Nå måtte jeg sjekke her, og vi må betale 1400 kuna fra Trogir til Zadar. Altså 1800,- kr. Så da høres ikke prisen helt urimelig ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...