Gå til innhold

Når fikk du 2-3 og 3+ på Clearblue?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en topk. med tester og testet med den ene 4+0 og fikk 2-3. I dag, 5+0 fikk jeg også 2-3. Burde jeg hatt 3+ nå? 

Anonymkode: 33ae2...a8a

Skrevet

Opp

Skrevet

Strengt tatt, så burde du jo det, men du kan jo ha litt lav hcg stigning uten at det er noe unormalt. Eller at du har hatt litt høy hcg stigning når du tok den første.

Anonymkode: 158c0...7ad

Skrevet

Jeg fikk hjerteinfarkt i uke 5. Forventet 3+. Jeg viste også HCG nivået mitt i uke 4+0. Ettersom nivået dobles hver andre dag regnet jeg meg frem til når testen burde vist 3+, i tillegg ventet jeg 3-4 dager ekstra for å være sikker. Da testen viste 2-3 trodde jeg det verste. Jeg hadde en dødfødsel bak meg og var over gjennomsnittet nervøs. Heldigvis var engstelsen unødvendig å jeg fikk en fin sønn. Aner ikke hvorfor den ikke viste som den «skulle» men alt var fint. Var på ul uke 6 en gang, tok testen etterpå å fikk da 3+. 

Anonymkode: d0bb5...29d

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fikk hjerteinfarkt i uke 5. Forventet 3+. Jeg viste også HCG nivået mitt i uke 4+0. Ettersom nivået dobles hver andre dag regnet jeg meg frem til når testen burde vist 3+, i tillegg ventet jeg 3-4 dager ekstra for å være sikker. Da testen viste 2-3 trodde jeg det verste. Jeg hadde en dødfødsel bak meg og var over gjennomsnittet nervøs. Heldigvis var engstelsen unødvendig å jeg fikk en fin sønn. Aner ikke hvorfor den ikke viste som den «skulle» men alt var fint. Var på ul uke 6 en gang, tok testen etterpå å fikk da 3+. 

Måtte finne frem notatene mine. Uke 4+1 hadde jeg en HCG verdi på 811. Til tross for dette Fikk jeg ikke 3+ før uke 6. Finn som sagt en gutt så alt var bra 😊

Skrevet

Tusen takk for svar:)

Måtte ta en til i ettermiddag og fikk da 3+ :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...