Gå til innhold

Kne som stivner...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en lang tur på fjellet for noen dager siden, sliter jeg skikkelig med venstre kne. Har hatt smerter i det tidligere, men ikke så ille som nå. Kommer meg knapt opp trapper, og sliter med å gå. Smertene sitter på utsiden av kneet. Er ikke vondt når jeg trykker på det. Noen som har vert borti dette?

Anonymkode: c1672...1cb

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har det på samme måte, samt at kneet stivner og er vondt å strekke ut hvis jeg ligger i en stilling over lengre tid om natten.

var hos lege, fikk time til røntgen og det viste seg å være slitasjegikt i kneet. Synest jeg er vel ung til å få det, men det var det bildene viste. Nå har jeg fått noe som heter glukosamin, det skal visst hjelpe på etter en tids bruk. 

Anonymkode: ad20b...830

Skrevet

Ja, jeg har hatt det sånn siden jeg var tenåring. Får det hvis jeg går mye. Spes hvis det er mye opp og ned, eller mye stein. Eks fjelltur. Går over etter noen dager. Jeg er generelt stiv i knærne. Kan ikke sitte for lenge før jeg går som en 80 åring i noen minutter 😂 har aldri gått til legen med det. Det hindrer meg ikke i hverdagen. Jeg  fikk diagnose jumpers knee tidlig i tenårene og måtte etter hvert gi meg med idrett (høyt nivå), så for meg er vel det en årsak. 

Anonymkode: 1bb33...32b

Skrevet

Jeg har ødelagt menisk i begge knærne. Opererer ett kne - ble veldig dårlig etter det. Kneet ble stivt, men gikk så til akupunktør og han fiksa det raskt. Lurer på om jeg må operere andre kneet også. 

Skikkelig dritt. 

(Fant ut at det var ødelagt menisk etter MR bilde. )

Anonymkode: e7be4...829

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...