Gå til innhold

Noen som har dette teltet og kan hjelpe meg litt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Ingen som har erfaring med dette teltet?

Skrevet

Det er ikke akkurat der du handler kvalitetstelt..

Hadde heller gått for McKinley eller hva det heter fra gsport,der selger de kvalitetstelt og du har 100% fornøydgaranti.

Anonymkode: 275e9...5d9

Skrevet
På 6.7.2018 den 12.47, Rabbenreka skrev:

https://jysk.no/hage/telt/telt-mossemarka-6-manns-grabla

Dette teltet ser jo bra ut og har en grei pris, men på det ene bildet ser det ut som at det er åpent fra bakken og litt oppover. Er det det, eller bare ser det sånn ut?

Jeg har ikke erfaing med dette teltet. Men jeg skjønner ikke helt hvilket at bildene du sikter til, hvilken åpning du mener? Jeg ser ikke noe jeg tenker er uvanlig

Anonymkode: c0345...14e

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke erfaing med dette teltet. Men jeg skjønner ikke helt hvilket at bildene du sikter til, hvilken åpning du mener? Jeg ser ikke noe jeg tenker er uvanlig

Nå tror jeg forresten jeg skjønner hva du mener, det er den åpningen mellom bakken og den veggen der vinduet er, ikke sant?

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå tror jeg forresten jeg skjønner hva du mener, det er den åpningen mellom bakken og den veggen der vinduet er, ikke sant?

Ja det var det jeg mente. Vi kjøpte det også får vi se hvordan det er 😊 Vi gikk å kikka på mckinley først, men der var det enda større åpninger så det gadd vi ikke

Annonse

Skrevet

det er belt greit

Anonymkode: ed11c...cc6

Skrevet

Alt avhenger av hva du skal bruke teltet til. Alle telt er bra i vindstille, overskyet og regnfritt vær, noe som sjelden er en del av norsk sommer 😂

Ser ut på bildet som det er en glipe, men det er jo bare oppholdsplassen. Sikkert en form for lufting? 

Ikke alltid billige telt er spesielt enkelt å sette opp, jysk har jo mye rart med bruksanvisninger på grensen til umulig. Bedre å kjøpe brukt kvalitetstelt som du impregnerte og evnt syr litt på, fremfor noe billig dritt med for lite ventilasjon og som lekker så fort det kommer en regnskur. Anbefaler deg å sjekke div tester først. 

Anonymkode: 663fa...1ea

Skrevet (endret)
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alt avhenger av hva du skal bruke teltet til. Alle telt er bra i vindstille, overskyet og regnfritt vær, noe som sjelden er en del av norsk sommer 😂

Ser ut på bildet som det er en glipe, men det er jo bare oppholdsplassen. Sikkert en form for lufting? 

Ikke alltid billige telt er spesielt enkelt å sette opp, jysk har jo mye rart med bruksanvisninger på grensen til umulig. Bedre å kjøpe brukt kvalitetstelt som du impregnerte og evnt syr litt på, fremfor noe billig dritt med for lite ventilasjon og som lekker så fort det kommer en regnskur. Anbefaler deg å sjekke div tester først. 

Anonymkode: 663fa...1ea

Vi kjøpte et lignende telt på jysk for noen år siden og brukte det hvert år. Vi skulle bruke det i år også men ungene klarte å stikke mange hull i det. Det teltet var av samme open air merke og vi var veldig fornøyde. Så satser på vi blir fornøyd denne gangen også 😊 Vi hadde desverre ikke råd til å kjøpe noe dyrt og jeg fant heller ikke noe særlig på finn.

Endret av Rabbenreka

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...