Gå til innhold

Noen som har testet Tromborg og Clinique?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med disse merkene når det gjelder hudpleie? Snart 40 med begynnende rynker.. har prøvd serumet fra Tromborg som heter noe med glow. Det liker jeg, men det er ganske dyrt. 

Har noen tips om andre merker? Særlig god øyekrem synes jeg er vanskelig å finne. Har tørr og ømfintelig hud. 

Anonymkode: 893ea...07f

Skrevet

Den beste øyekremen jeg noen gang har brukt er Sisley Sisleia eye and lip contour cream. Den er dyr som faen, men utrolig drøy og verdt hver en krone. 

Ellers har jeg den siste tiden prøvd ut produktene til Linda Johansen (kjøpes kun på nett), og er veldig fornøyd med de faktisk. Hun har «peptide eye pen», som også er veldig god. Hun selger «try me-kits» til 79 kroner, som inneholder vareprøver nok til seks dager ca. Jeg liker godt Linda5.0-serien hennes den er ganske dyr, men utrolig drøy. Man må faktisk passe på å ikke ta for mye av de kremene på huden, for da kan den legge seg som et lag utenpå  huden (i følge noen tilbakemeldinger på Facebook-siden deres har aldri opplevd det selv dog). 

Av rimelige produkter synes jeg faktisk Aqua Derma-serien som fås kjøpe i vanlig matbutikk/Vita er den beste serien. 

Jeg har prøvd denne tretrinnsserien til Clinique, men det var i hvert fall ikke bra fir min hud. Huden min ble blank og fet av den. Men rensen deres som heter Clinique foaming cleansing soap er veldig bra. 

Jeg vil generelt anbefale deg å bestille/kjøpe reisestørrelser eller be om vareprøver på produkter du ønsker å sjekke ut. Du får vareprøver på stort sett det meste i parfymeriene og på nett er det ofte et greit utvalg av reisestørrelser er min erfaring. Jeg har også brukt å kjøpe reisestørrelser eller sånne travel value/tax free spesial-pakker når jeg reiser med fly. Bl.a. får du kjøpt den Clinique-rensen i reisestørrelser på Gardermoen. Grei måte å prøve ut produkter uten å kaste bort penger på produkter det viser seg ikke passer for deg. 

Min hudtype er en klassisk blandingshud/T-sone. Greit å også huske på at du må prøve produkter tilpasset din hudtype. Vet du ikke hva det er, så unn deg en time hos en hudpleier først  😬

Hisen 44-åring som er og har vært over gjennomsnittet interessert i hudpleie siden jeg var ca 12 år. ☺️🙈 

Anonymkode: 2acc8...36e

Skrevet

Tusen takk for utfyllende svar😀

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk for utfyllende svar😀

Bare hyggelig. 😊

Anonymkode: 2acc8...36e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...