Anonym bruker Skrevet 29. juni 2018 #1 Skrevet 29. juni 2018 Hei! Mamma og jeg skal til Kiel. Vi har bare 4 timer på å stoppe, så jeg trenger tips. Vi skal innom de to kjøpesentrene der, og i gågaten. Vet om en skobutikk, og et apotek må jeg innom. Håper noen gidder å svare 😊 Anonymkode: e5f42...62c
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2018 #2 Skrevet 29. juni 2018 Du bør kjøpe ting du trenger. Hva det skulle være er litt vanskelig å vite. Anonymkode: 728fa...2fe
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2018 #3 Skrevet 29. juni 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Du bør kjøpe ting du trenger. Hva det skulle være er litt vanskelig å vite. Anonymkode: 728fa...2fe Å beklager ....... Kanskje noen vet om noen fine butikker som vi ikke har her hjemme feks? Var vel ikke så veldig vanskelig å forstå hva jeg var ute etter. Ta deg en tur ut. Det hjelper på humøret. Anonymkode: e5f42...62c
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2018 #4 Skrevet 29. juni 2018 Rossmann bør du innom. Veldig billig i forhold til i Norge. De har hygieneprodukter, sminke, hårfarge, kontorrekvisita osv. Anonymkode: 644db...040
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2018 #5 Skrevet 29. juni 2018 Rossmann eller DM. Egenmerke hos DM heter Balea og kan absolutt anbefales. Gode produkter men likevel rimelig. Ellers handler jeg ting jeg ikke får tak i her i Norge, f.eks. forskjellig tyggis eller Milka-sjokolade. Anonymkode: bdb7a...56a
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2018 #6 Skrevet 29. juni 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Rossmann bør du innom. Veldig billig i forhold til i Norge. De har hygieneprodukter, sminke, hårfarge, kontorrekvisita osv. Anonymkode: 644db...040 Takk for svar 😊 Da går vi innom der 😊 Anonymkode: e5f42...62c
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2018 #7 Skrevet 29. juni 2018 51 minutter siden, Anonym bruker skrev: Rossmann eller DM. Egenmerke hos DM heter Balea og kan absolutt anbefales. Gode produkter men likevel rimelig. Ellers handler jeg ting jeg ikke får tak i her i Norge, f.eks. forskjellig tyggis eller Milka-sjokolade. Anonymkode: bdb7a...56a Takk 😊 Var slike tips jeg var på jakt etter. 😊 gøy med ting man ikke har i Norge. Anonymkode: e5f42...62c
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #8 Skrevet 30. juni 2018 Jeg hadde også tenkt å skrive Rossmann eller DM. Det finne også mange te-butikker hvor man kan kjøpe gode og spennende løste. I tillegg ville jeg kjøpt alkohol på en av matbutikkene. Mye billigere og større utvalg enn på taxfree. Anonymkode: d04ad...1e0
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #9 Skrevet 30. juni 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde også tenkt å skrive Rossmann eller DM. Det finne også mange te-butikker hvor man kan kjøpe gode og spennende løste. I tillegg ville jeg kjøpt alkohol på en av matbutikkene. Mye billigere og større utvalg enn på taxfree. Anonymkode: d04ad...1e0 Takk for fine tips 😊🤗 Anonymkode: e5f42...62c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå