Gå til innhold

Hva bør jeg handle i Kiel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Mamma og jeg skal til Kiel. Vi har bare 4 timer på å stoppe, så jeg trenger tips.

Vi skal innom de to kjøpesentrene der, og i gågaten.

Vet om en skobutikk, og et apotek må jeg innom. 

Håper noen gidder å svare 😊

Anonymkode: e5f42...62c

Skrevet

Du bør kjøpe ting du trenger. Hva det skulle være er litt vanskelig å vite.

Anonymkode: 728fa...2fe

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du bør kjøpe ting du trenger. Hva det skulle være er litt vanskelig å vite.

Anonymkode: 728fa...2fe

Å beklager ....... Kanskje noen vet om noen fine butikker som vi ikke har her hjemme feks? Var vel ikke så veldig vanskelig å forstå hva jeg var ute etter. Ta deg en tur ut. Det hjelper på humøret.

Skrevet

Rossmann bør du innom. Veldig billig i forhold til i Norge. De har hygieneprodukter, sminke, hårfarge, kontorrekvisita osv.

Anonymkode: 644db...040

Skrevet

Rossmann eller DM. Egenmerke hos DM heter Balea og kan absolutt anbefales. Gode produkter men likevel rimelig.

Ellers handler jeg ting jeg ikke får tak i her i Norge, f.eks. forskjellig tyggis eller Milka-sjokolade.

Anonymkode: bdb7a...56a

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Rossmann bør du innom. Veldig billig i forhold til i Norge. De har hygieneprodukter, sminke, hårfarge, kontorrekvisita osv.

Anonymkode: 644db...040

Takk for svar 😊 Da går vi innom der 😊

Skrevet
51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Rossmann eller DM. Egenmerke hos DM heter Balea og kan absolutt anbefales. Gode produkter men likevel rimelig.

Ellers handler jeg ting jeg ikke får tak i her i Norge, f.eks. forskjellig tyggis eller Milka-sjokolade.

Anonymkode: bdb7a...56a

Takk 😊 Var slike tips jeg var på jakt etter. 😊 gøy med ting man ikke har i Norge. 

Skrevet

Jeg hadde også tenkt å skrive Rossmann eller DM. Det finne også mange te-butikker hvor man kan kjøpe gode og spennende løste. I tillegg ville jeg kjøpt alkohol på en av matbutikkene. Mye billigere og større utvalg enn på taxfree. 

Anonymkode: d04ad...1e0

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde også tenkt å skrive Rossmann eller DM. Det finne også mange te-butikker hvor man kan kjøpe gode og spennende løste. I tillegg ville jeg kjøpt alkohol på en av matbutikkene. Mye billigere og større utvalg enn på taxfree. 

Anonymkode: d04ad...1e0

Takk for fine tips 😊🤗

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...