Gå til innhold

Slutt med å male husene deres grå!

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Grått kan være litt trist, ja. Men det er bedre enn de grusomme diare-gule (okergul og sennepsgul heter det vel) og grønne fargene som var "in" for noen tiår siden. Gulp. Blir rett og slett kvalm av det, spesielt den gulfargen. Finnes ingenting friskt og oppmuntrende med slike hus. Hadde naboen malt huset i slik farge, hadde jeg levd med gardinene for. Mitt hus er forresten hvitt, så tradisjonell er jeg.

Anonymkode: 5187b...675

Vi har sennepsgult hus og jeg misliker den fargen så intenst at vi nesten ikke kjøpte huset. I sommer blir det malt mørkegrått med hvite detaljer. Jeg bryr meg ikke om hva andre gjør, men jeg liker *ikke* hus med farger som rødt, blått, gult eller grønt.

Anonymkode: 94cdc...52e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Grått kan være litt trist, ja. Men det er bedre enn de grusomme diare-gule (okergul og sennepsgul heter det vel) og grønne fargene som var "in" for noen tiår siden. Gulp. Blir rett og slett kvalm av det, spesielt den gulfargen. Finnes ingenting friskt og oppmuntrende med slike hus. Hadde naboen malt huset i slik farge, hadde jeg levd med gardinene for. Mitt hus er forresten hvitt, så tradisjonell er jeg.

Anonymkode: 5187b...675

Næh, tuller du? Okergul og Staverngul (som på bildet) er jo nydelig!FE84C702-4BF4-4FE6-B369-724F93BB765B.thumb.jpeg.76a9cde1e2d2951d7fb5b1c3202fba0d.jpeg

HI

Anonymkode: c9f3d...f19

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har nettopp malt grått, var så irriterende når sola blendet så når det var hvitt.

Anonymkode: 365d9...84f

Samme grunn til at vi er i gang med å male grått😂

Anonymkode: e7876...1cc

Skrevet

Vi valgte lys grå da vi bygde huset. Det er straks 20 år siden. Har grønne vinduer. Fantastisk farge, den er ikke mørk en plass og vi slipper vaske hvert år som hele nabolaget der alle har hvitt.

Gråfargen som er så på mote er altfor mørk etter min smak men vi hadde ikke byttet uansett.

Anonymkode: 40f0d...405

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...