Gå til innhold

Hvilke truser bruker du?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hater alle trusene mine. De er ukomfortable, sklir ned, gjør ingenting for rompa... så gi meg ditt beste trusetips!

Anonymkode: f00fb...159

Fortsetter under...

Skrevet

Hipster

Anonymkode: 8f6c7...308

Skrevet

Jeg kjøper på Lindex, som regel sånt ta tre og betalt for to tilbud.

Mest hipstere i forskjellige varianter, bare plukker litt forskjellig. Har noen som er høøyere i livet. og noen som går ned over lårene til å ha under kjole/skjørt.

https://www.lindex.com/no/undertoey/truser/#!/page1/row1

Anonymkode: d65e1...6cf

Skrevet

Jeg kjøper en 3pack med hipsters på Jula. De er rådeilige! Myke og gode, men har glatt stoff sånn at buksen ikke henger seg fast i de. De er opprinnelig laget for å ha under arbeidsbukser og er fra Bluewear, men jeg klarer meg ikke uten de nå. ;)

Anonymkode: 03b45...8e2

Skrevet

Jeg liker godt trusene fra Pierre Robert, særlig hipstermodellen. Og i bomull

Anonymkode: c9008...1f3

Skrevet

Pia hipstertruse på Cubus! Kjempemyke og sitter godt, jeg kastet alle mine gamle og byttet dem ut med disse.

Anonymkode: 602ed...c81

Annonse

Skrevet

Hipster fra pierre robert eller hipster fra Kari Traa

Skrevet

Bruker bare Victoria secret. Cheeky til vanlig og har også seemless g-streng til trening og trange tynne bukser. 

Skrevet

Jeg bruker stort sett bare boxere fra stormberg

Anonymkode: e8029...81b

Skrevet

Low waist string fra lindex og Pierre Robert hipster på trening. 

Annonse

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bruker stort sett bare boxere fra stormberg

Anonymkode: e8029...81b

Jeg også. 

Anonymkode: bb0c6...1c5

Skrevet

Denne typen liker jeg best: Sloggi Tai Romance. Kjøper de på Cubus.

Screenshot_2018-06-28-15-33-01.png

Skrevet

Pierre Robert. Eneste jeg bruker. Boxer, hipster og vanlig. 

Anonymkode: e3f4f...645

Skrevet

jeg kjøper truser fra Jockey :)

Anonymkode: 5875d...2f5

Skrevet

Hipster fra Stormberg, og den som er nevnt over fra Sloggi. I tillegg har jeg noen thaitruser jeg har kjøpt i Italia , de er best.

Anonymkode: ad0a2...621

Skrevet

Tai. Kjøpt på MS i England, microfiber eller bomull. 

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Shit! Det var helt ærlig de styggeste trusene jeg har sett noensinne!! Hehe, de bør være gode...

Anonymkode: 60f9e...a0f

Interessant. Jeg får passe på å ikke flashe trusa mi til deg, da.  

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kjøper en 3pack med hipsters på Jula. De er rådeilige! Myke og gode, men har glatt stoff sånn at buksen ikke henger seg fast i de. De er opprinnelig laget for å ha under arbeidsbukser og er fra Bluewear, men jeg klarer meg ikke uten de nå. ;)

Anonymkode: 03b45...8e2

Har du bilde eller link?

Anonymkode: 543ad...0ab

• 4 år senere...
Skrevet

G  så sitter de da den går inni bak på en måte...    Brei trå/stikk bak slik at den ikke vil gnage inni rompa så er det fakstisk behangelig og ha på seg... 

Det vet jeg får gikk flere år i Calvin Klein thong for menn selv i en periode jeg ikke takkelet boxer eller vanlig truse,  var den tiden jeg vendte kroppen til undertøy igjen etter gått uten truse i flere år...    symes faktisk thongen er best  ha på seg er litt irretrrnde med boxer jeg bruker nå i forhold...  beina sklir opp eller andre timg vuderer faktisk gå tilbake til thong for menn igjen for er det beste undertøy jeg har prøvd på i hele mitt liv.     Er 85modell mann 

En damemodell til deg/dere her:

https://www.sportshopen.com/no-no/article/thongs_A127995?attr1_id=29050&attr2_id=81&utm_source=google&utm_medium=surfaces&gclid=EAIaIQobChMIu4u7qszK-QIVmbt3Ch2wngGdEAQYASABEgKOM_D_BwE

Anbefaller menn prøve også når er sånn bredde på den bak da gnager den ikke uasett hvor langt inn i baken den reiser når den er sånn brei,  føles heller bare som den sitter godt på:

https://www.asos.com/calvin-klein/calvin-klein-focused-fit-thong-in-microfibre/prd/9359845

Så brei nok ut til og være behaglig bak...  som mann må man passe på og kjøpe riktig sånn med plass til utstyret forann så viktig at det står for men  ellers får man ikke plass til dekke utstyret forann... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...