Gå til innhold

Dere som er kjent i Stavanger-traktene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal kjøre fra Stavanger til Røldal. Hvilken vei er finest, sånn naturmessig? Tar gjerne imot tips til hva som er verdt å se. Dette er ferie, så vi har god tid.4AAA66A6-D5CC-46BD-9969-5E424BC9E720.thumb.png.f6d8aed1e6e8f03c67413cc87e463cc1.png 😊

Anonymkode: f1f5d...98c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som er kjent i Stavanger?

Skrevet

Veien mellom Sauda og Røldal er iallefall eventyrlig vakker. Veldig smal, så trur ikkje det går med campingvogn. Veien mellom Nesflaten (Suldal) og Røldal trur eg også er veldig fin, men veldig lenge siden eg har kjørt. Hovedveien er ikkje så spennende. Iallefall ikkje for meg som har kjørt mellom Haugesund og Røldal veldig mange ganger.

Anonymkode: 3c6be...f51

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Veien mellom Sauda og Røldal er iallefall eventyrlig vakker. Veldig smal, så trur ikkje det går med campingvogn. Veien mellom Nesflaten (Suldal) og Røldal trur eg også er veldig fin, men veldig lenge siden eg har kjørt. Hovedveien er ikkje så spennende. Iallefall ikkje for meg som har kjørt mellom Haugesund og Røldal veldig mange ganger.

Anonymkode: 3c6be...f51

Takk! Da blir det veien mellom Sauda og Røldal.

HI

Skrevet

Ja jeg ville helt klart valgt den veien, masse fin natur 🙂 de andre veiene tror jeg er veldig mye fjell og øde, ingenting spesielt å se. 

Anonymkode: ea5db...248

Skrevet

Da må dere legge inn en stopp i Sauda. Koselig sentrum med utebasseng, hyggelige spisesteder og en fin liten lekepark. 

Når dere kjører fra Sauda mot Røldal kommer dere til Almannajuvet hvor det er bygd opp flotte bygg av den verdenskjente arkitekten Peter Zumthor. Der er det kafe, museum og mulighet til å gå inn i de gamle gruvene. Vel verd et stopp  

Beregn god tid over Røldalsfjellet, det er bare ca 4 mil, men smalt og svingete. 

Anonymkode: 0fcab...725

Skrevet

Å, tusen takk for mange fine tips! Det setter jeg stor pris på. 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...