Gå til innhold

Hvorfor sklir bh-stroppene ned hele tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tyder det på? Er den for trang, slakk, for stor eller liten cup, feil fasong? Jeg blir gal, har prøvd å stramme den og slakke den, men den sklir ned uansett. Kanskje det er skuldrene mine det er noe galt med 😆

Anonymkode: ed9c0...092

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her, og det gjelder ALLE bh-er (unntatt de med bryterrygg), det gjelder spesialtilpassete og kjedebutikkbh-er, til 50-lapp i restekassa eller 7-800 fra fine merker. Jeg har slått fast at det er meg som er bygget feil, men at siden det ikke bare er meg så burde det lages bh-er med bakfestet for stroppene lenger inn mot hektene, uten å være bryterrygg.

Anonymkode: 7cbf1...a86

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Samme her, og det gjelder ALLE bh-er (unntatt de med bryterrygg), det gjelder spesialtilpassete og kjedebutikkbh-er, til 50-lapp i restekassa eller 7-800 fra fine merker. Jeg har slått fast at det er meg som er bygget feil, men at siden det ikke bare er meg så burde det lages bh-er med bakfestet for stroppene lenger inn mot hektene, uten å være bryterrygg.

Det er så utrolig irriterende, men jeg har aldri hatt så mye problemer med det før. For meg er det spesielt en bh som er ille.
Hvis du bor sammen med noen som kan hjelpe deg, så kan du prøve de her

http://lookfoxy.dk/strap-perfect-bh-clips-strop-holder-6-stks.html

Hi

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er så utrolig irriterende, men jeg har aldri hatt så mye problemer med det før. For meg er det spesielt en bh som er ille.
Hvis du bor sammen med noen som kan hjelpe deg, så kan du prøve de her

http://lookfoxy.dk/strap-perfect-bh-clips-strop-holder-6-stks.html

Hi

Joda, har sånne, men de er bare irriterende, vil ikke måtte mekke på bh for at den skal sitte, og vil kunne skifte på jobb og på trening uten hjelp! :)  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...