Anonym bruker Skrevet 23. juni 2018 #1 Skrevet 23. juni 2018 Ligger her høygravid og søvnløshet er som sist en del av siste etappe. Min mann ligger ved siden sv meg og sover tungt. Hans mobil (sjekka nettopp) ligger ved hans side. Hvordan kan der ha seg at han kommer opp som aktiv på messenger? Altså at det står grønn prikk på ham, som at han er pålogget og aktiv bruker nå? Macen hans er nede og min er avslått. Det er ingen enheter i huset han er pålogget face nå. Trodde man måtte være reelt aktiv for å komme opp med grønn prikk. Men har jo noen venner som «alltid» er pålogget, dag og natt har jeg registrert. Kanskje det ikke er sånn at man må være våken og på for å stå som aktiv? Hilsen forvirret! Anonymkode: e741a...915
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2018 #2 Skrevet 23. juni 2018 Man må logge seg av messenger, hvis ikke står man med grønn prikk. Det holder ikke å bare logge seg av fb Anonymkode: 0f746...db2
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2018 #3 Skrevet 23. juni 2018 Hvis du logger av og på messenger vil det komme flere elefanter på skjermen din Anonymkode: 6ab3f...821
Superbruker Skrevet 23. juni 2018 #4 Skrevet 23. juni 2018 Det skjer hos oss også. Jeg tror det er ånder. Har du sett åndenes makt? det er ganske overbevisende..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå