Anonym bruker Skrevet 22. juni 2018 #1 Skrevet 22. juni 2018 pisk og sånt. Ei venninne av meg mener dette er helt normalt, mens jeg er av en annen oppfatning og mener at sånne ting bør en evt gjøre i et trygt forhold ikke på et ons. Anonymkode: 7e217...aa0
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2018 #2 Skrevet 22. juni 2018 Jeg tenker at partene seg i mellom må finne ut av det. Du er av en annen oppfatning enn din venninne, og det tenker jeg er helt ok. Anonymkode: 959cb...5c5
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2018 #3 Skrevet 22. juni 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: pisk og sånt. Ei venninne av meg mener dette er helt normalt, mens jeg er av en annen oppfatning og mener at sånne ting bør en evt gjøre i et trygt forhold ikke på et ons. Anonymkode: 7e217...aa0 Jeg er på linje med deg der. Anonymkode: cf3e4...5d9
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2018 #4 Skrevet 22. juni 2018 Jeg tror det går på at man har ulike grenser, så hun som sier at det er ok at du og din venninne har ulike oppfatninger og at det er ok, tror jeg har rett i akkurat det. Personlig ville jeg ikke gjort det, av to grunner: Ene er at jeg ikke vil greie å tenke på hvor mange andre de sexleketøyene er brukt på, og det i seg selv er turn-off for meg. Sexleketøy er for meg helt personlig. Det andre er at hvis jeg hadde likt bdsm eller sånt så synes jeg man bør være trygge på hverandre, i hvert fall om man gjør ting som potensielt kan være risikofylt. Det skal man ikke gjøre med fremmede (selv om det sikkert er de som tenner på den ekstra spenningen også), for man kan ikke stole på at stopp-ord blir respektert av en fremmed. Anonymkode: 47c17...8ab
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2018 #5 Skrevet 22. juni 2018 Ons er noe som snakkes om og utbroderes til alle med navn og detaljer og som lages gode historier av, har jeg forstått..har aldri hatt en, men hørt utallige historier.... Om man drar frem en diger dildo og stapper den opp i sin fremmede partners anus kan man vel garantere at man får Google-treff på seg selv i ettertid.. Anonymkode: 2eb08...c8f
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2018 #6 Skrevet 23. juni 2018 Jeg lurte på om det var innafor på en onsdag ... 😆 Anonymkode: a7ca1...8ab
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2018 #7 Skrevet 23. juni 2018 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg lurte på om det var innafor på en onsdag ... 😆 Anonymkode: a7ca1...8ab Nei, du må vente til freddan’ Anonymkode: b755f...c84
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2018 #8 Skrevet 23. juni 2018 Og du mener at alle i hele verden må være enige om hvilke regler som gjelder for ons? Anonymkode: 1826e...8d3
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2018 #9 Skrevet 23. juni 2018 Jeg er sub og driver med bdsm. Aldri i verden om jeg hadde tort å la noen binde og gagge meg på en ons. Men det finnes jo en haug med leketøy som ikke tar fra deg kontrollen og de ser jeg ingen grunn til å styre unna dersom begge er klare 😆. Anonymkode: 2f86c...436
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå