Gå til innhold

Clear Blue Eggløsningstest og blinkende utslag etter el

Anbefalte innlegg

Hei!

Normalt sett ville jeg ikke ha lurt siden testen slo ut slik den skulle denne syklusen med blinkende smilefjes i tre dager, og positiv fast smilefjes dag 4. Normale el-smerter kvelden dag 2 etter det så tipper el var da. Benyttet kvelden litt sengekos og hurramegrundt. Tipp topp stemning ;) 

Men så fikk jeg litt lette smerter i venstre eggleder et døgn etter eggslipp (igår) så testet igjen siden jeg hadde tester igjen. Og nå blinker testen igjen. Samme idag 2 dager etter el.  Er det normalt å fortsatt ha forhøyede progesteron (eller er det østrogen den måler når den blinker)-verdier dagene etter el? Den slår jo ikke ut positivt på LH så jeg liker jo å tro at El var når jeg trodde. 

Hadde el-slim og spotting uken før el men relativt vannete og tynt slim på selve dagene med el. Ikke noe seige greier. 

Så det jeg lurer på er vel igrunn; Hvorfor spotting en uke før el og hvorfor ikke el-slim på el? Begge deler er unormalt for meg, og når nå testen blinket igjen dagene etter el stusser jeg på hva kroppen driver med denne måneden :) Den pleier å være som en klokke uten å forvirre. 

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...