Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det har aldri skjedd før og vi har hatt sex regelmessig gjennom hele svangerskapet.

Nå har jeg blødd i 2 timer og selv om det ikke "fosser" ut så er det en god del ferskt rødt blod på dopapiret hver gang jeg sjekker. Og noe på truseinlegget. Som en lett- litt sterkere mens.

Jeg vil jo tro at det kommer fra blødning i slimhinnen. Har ikke vondt og gutten i magen beveger seg som normalt.

Ville dere ringt føden? Jeg er i utgangspunktet ikke av den bekymrede typen så har lite lyst til å ringe og evt dra helt inn for ingenting.

Når burde blødningen gi seg om det bare var slimhinnen som ble såret?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144349744-bl%C3%B8dning-etter-sex-320/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, ring føden uansett. Det er eneste stedet å få kyndige svar fra.

Du er i siste trimester, og blør. Dette er da ikke noe å sette lit til et nettforum på... Selv om det kan være ufarlig så er det noe for fagfolk å avgjøre.

Anonymkode: e3f7d...1fd

10 timer siden, Evehei77 skrev:

Det har aldri skjedd før og vi har hatt sex regelmessig gjennom hele svangerskapet.

Nå har jeg blødd i 2 timer og selv om det ikke "fosser" ut så er det en god del ferskt rødt blod på dopapiret hver gang jeg sjekker. Og noe på truseinlegget. Som en lett- litt sterkere mens.

Jeg vil jo tro at det kommer fra blødning i slimhinnen. Har ikke vondt og gutten i magen beveger seg som normalt.

Ville dere ringt føden?

Jeg er i utgangspunktet ikke av den bekymrede typen så har lite lyst til å ringe og evt dra helt inn for ingenting.

Når burde blødningen gi seg om det bare var slimhinnen som ble såret?

«Som en lett-litt sterkere mens»...selvfølgelig skal du ringe!

lykke til!

Anonymkode: 368cd...d5d

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...