Gå til innhold

Hvit brud. Er det noen aldersgrense på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel ganske gammeldags å tenke slik?

Nå gifter man seg gjerne i hvit kjole uansett alder. Tror det er et halvt århundre siden hvit kjole var forbeholdt de unge jomfruene. 

Men de eldre brudene velger ofte en enklere kjole, ikke så pompøst. 

Synes det er søtt jeg da. At de tar bryllupet så seriøst, og ikke nedgraderer verken seg selv eller kjærligheten. ❤️

Anonymkode: 35f96...c6e

Skrevet

Jeg syns faktisk det er teit at jentunger under 30 gifter seg. De vet ingenting om livet og det er patetisk at de skal kle seg ut i hvit brudekjole og love "til evig tid". De har ikke forutsetning til å ane konturene av hva livet virkelig er. Innleggene her på siden forteller jo nok om hvor barnslige og dumme disse småjentene som leker voksne er. Som denne lenka her f eks.

Anonymkode: ebee7...e83

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg syns faktisk det er teit at jentunger under 30 gifter seg. De vet ingenting om livet og det er patetisk at de skal kle seg ut i hvit brudekjole og love "til evig tid". De har ikke forutsetning til å ane konturene av hva livet virkelig er. Innleggene her på siden forteller jo nok om hvor barnslige og dumme disse småjentene som leker voksne er. Som denne lenka her f eks.

Anonymkode: ebee7...e83

Nånå, ikke alle er like da.

Jeg var 24 da jeg møtte mannen min, var 26 da jeg giftet meg med han. Nå er jeg snart 44 år og vi er fremdeles gift, og har fire barn sammen.....

Men vi giftet oss ikke i kirka da, og jeg hadde ikke brudekjole (jeg hadde en hvit sommerkjole bare). Kanskje derfor det har gått så fint for oss ;)

Men som sagt tidligere i tråden, jeg synes det er koselig med hvit kjole, uansett alder.

Anonymkode: 81abb...d6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...