Gå til innhold

Damer! Hjelp meg!!!! Har dumma meg så grundig ut :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt sex med min 18 år yngre kollega!! 

Jeg er gift og har store barn, og et godt liv med dem. Har jobbet sammen med min kollega i to år nå, og vi har begge kjent på en seksuell stemning mellom oss. Det har vært kjempevanskelig å omgås egentlig, for han setter meg helt ut. Han er så nydelig! Og har et så intenst blikk at jeg har blitt satt ut mer enn en gang...….Han er 26 år og jeg er 18 år eldre. Han flørter mye med meg, og jeg har alltid svart han på en tøysete måte tilbake. Aldri gjort noe fysisk, men det har liksom alltid vært noe der. 

I helgen var vi sammen på en firmafest. Det ble servert alkohol, men vi drakk ikke så mye egentlig. Likevel gikk det kjempegalt 😞 Vi gikk på toalettet sammen, og hadde sex der. Jeg er så flau og skamfull! Tror ingen av de andre merket noe, men nå kan jeg i hvert fall ikke få han ut av hodet mitt. Han har sendt meg mange meldinger om hvor fint han syns det var, og at han har vært betatt av meg siden dagen han begynte hos oss. Jeg har sååååå lyst på ham igjen og jeg vet at det er så galt som det kan få blitt!! 

Hva fader gjør jeg nå damer?? Jeg vet jeg må fortelle dette til mannen min, og han kommer til å bli kjempeskuffet. Jeg har satt hele familien i en fryktelig situasjon og jeg klarer ikke å tenke klart:-( 😞

Anonymkode: 4a4a3...934

Skrevet

Må du si det til mannen? Du har gjort noe dumt, men det er ikke nødvendig å ødelegge hele familien. Si til kollegaen din at det var en tabbe. Bytt jobb om du må. Og lær av dine feil. 

Anonymkode: f7fd7...263

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Må du si det til mannen? Du har gjort noe dumt, men det er ikke nødvendig å ødelegge hele familien. Si til kollegaen din at det var en tabbe. Bytt jobb om du må. Og lær av dine feil. 

Et godt poeng. Men jeg sliter med så mange følelser nå. Har vondt av mannen min som ikke vet noe, og som lever i god tro. Og lengter veldig etter kollegaen min også. Jeg svarte han på melding at dette ikke var gjennomtenkt, og at vi ikke kunne gjøre noe sånt igjen. Han skrev at han skjønte det, men at han hadde ventet og drømt om dette så lenge. Tror ikke jeg kan holde meg hvis jeg får sjansen igjen. Bytte jobb er kanskje svaret her ja 😞 

HI

Skrevet

Du må helt klart bytte jobb, dere har jo ingen fremtid som par, det er rent seksuelt og det må du rett og slett fjerne deg fra.

Anonymkode: b13bb...219

Skrevet

Først og fremst må du avstå fra sex med mannen din til du har testet deg for kjønnsykdomer.

Anonymkode: 1eccb...3b4

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Et godt poeng. Men jeg sliter med så mange følelser nå. Har vondt av mannen min som ikke vet noe, og som lever i god tro. Og lengter veldig etter kollegaen min også. Jeg svarte han på melding at dette ikke var gjennomtenkt, og at vi ikke kunne gjøre noe sånt igjen. Han skrev at han skjønte det, men at han hadde ventet og drømt om dette så lenge. Tror ikke jeg kan holde meg hvis jeg får sjansen igjen. Bytte jobb er kanskje svaret her ja 😞 

HI

De vonde følelsene må du nok bare slite med. Bruk dem til å unngå å sette deg selv i en slik situasjon igjen. Hva er motivet ditt for å fortelle det til mannen din? Hvis det er egoistisk (å lette din egen samvittighet) bør du unngå det. Ellers gjør du det slutt med familien og lever fritt til å ha så mye sex du vil med din kollega.

Skrevet

Hvis du lar det forbli en engangs og er ryddig med 26-åringen og stoler på hans ord om å holde tett (må få han til det), så trenger du ikke si noe til mannen:-) Altså, jeg mener du er er like fint menneske hvis du skåner ham for det som hvis du er ærlig.  Jeg ville ikke visst om ett enkelt tilfelle i løpet sv et langes ekteskap. Hvis det var anger og tydelighet med den andre seksualpartneren og ingen gjentagelse. Og at min mann kjente etter hendelsen at han ville være med meg. At han hadde elendig samvittighet osv. Jeg ville ikke visst. 

Anonymkode: acc59...cd7

Skrevet

Du må bytte jobb hvis du ikke klarer å kontrollere deg rundt han. Ikke si noe til mannen din. 

Anonymkode: 596ab...2a3

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du må bytte jobb hvis du ikke klarer å kontrollere deg rundt han. Ikke si noe til mannen din. 

Anonymkode: 596ab...2a3

Ja, jeg vet jeg må det 😞 

HI

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

HI

De vonde følelsene vil blekne. Jeg gjorde selv en bommert for snart 5 år siden og hadde svart samvittighet lenge. Nå innser jeg at det var bedre å la det fare enn å si til mannen og såre han for å lette på egen samvittighet. 

Anonymkode: a7606...ce7

Skrevet

Takk for fine svar dere 🙂 Jeg skal gjøre så godt jeg bare kan og holde avstand til min kollega. I hele dag har jeg bare hatt han i tankene, klarer ikke å konsentrere meg om noe her på jobb. Vi har ikke snakket sammen om det som skjedde, men han har smilt noe veldig til meg i dag. Jeg har smilt høflig men kort tilbake, livredd for at de andre på jobb skal oppfatte noe. Og det eneste jeg klarer å tenke er at jeg vil knulle han en gang til! Holder på å miste det helt her 😞 

HI

Skrevet

Det som er det verste mot mannen din er ikke selve sexen, men følelsene du har for den mannen og at du vil gjøre det igjen.

Du virker ikke motivert til å gi slipp på han heller, eller bytte jobb. 

Her venter det bare på å skje en katastrofe. Kanskje du kan gå og snakke med en god psykolog først, og deretter snakke med mannen din.

For jeg får helt vondt av han. Det du holder på med nå er ikke greit

Anonymkode: a366e...0b6

Skrevet

Det morsomme er at alle her inne skriker når det er en mann som har vært utro. Men når det er en kvinne skal ikke mannen vite noe. Hadde vært tilbøyelig til å være enig om dette var noe hun gjorde en gang drita og ikke hadde noen følelser for kollegaen. Men her har det vært følelser og flørting lenge, og hun har følelser for han fortsatt.

Det er bare ikke greit!! 

Skrevet

Aha Så du er gift? 😑 Da orker jeg ikke skrive mer enn det egentlig. 

Anonymkode: d6008...851

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det morsomme er at alle her inne skriker når det er en mann som har vært utro. Men når det er en kvinne skal ikke mannen vite noe. Hadde vært tilbøyelig til å være enig om dette var noe hun gjorde en gang drita og ikke hadde noen følelser for kollegaen. Men her har det vært følelser og flørting lenge, og hun har følelser for han fortsatt.

Det er bare ikke greit!! 

Enig med deg. Er overrasket over at nesten alle sier hun ikke skal fortelle det til mannen

Anonymkode: 2e4ea...9dd

Skrevet

Jeg tror egentlig ikke at du vil ha råd, Hi, for du er ikke motivert til å kutte kontakten med din kollega. Du er riktignok litt redd for ryktet ditt blant de andre kollegene, men hadde du vært veldig redd for det hadde du ikke hatt sex med 26-åringen. Og det er rimelig sikkert at andre har fått med seg at dere forsvant sammen og kanskje også at dere var sammen på toalettet. Når 26-åringen er så tydelig overfor deg på jobb bekrefter han det. Og når du er så kort mot ham bekrefter du det også.

Du sier du har så vondt av mannen din ... men ikke med ett eneste ord har du sagt du er redd for å miste mannen din eller hva dette vil gjøre med familien og barna dine - det sier veldig mye hvor du er følelsesmessig. Du ønsker egentlig et vilt og hemningsløst forhold til 26-åringen, og det virker å være viktigere enn det meste annet for deg nå. For du sier det selv, du tror ikke du "greier å holde deg" om du får sjanse til å ha sex med 26-åringen igjen. Med andre ord, du er egentlig ikke interessert i å droppe elskeren din.

Da synes jeg du skal være ærlig med mannen din, fortell ham at du har hatt sex med en kollega, mest trolig kommer dere til å ha sex igjen - enten aksepterer mannen din det og går med på et åpent forhold... eller ikke...

Anonymkode: 18008...46b

Skrevet

Takk for et saklig og sikkert veldig riktig svar! Jeg ønsker overhodet ikke å avslutte ekteskapet mitt, men klarer heller ikke tanken på å ikke se min kollega igjen. Jeg vet at jeg framstår som fryktelig egoistisk. Men jeg er helt ærlig, og skriver det bare slik jeg føler det. Jeg synes det er fælt at jeg har gjort det jeg har gjort mot min mann, samtidig som jeg bare har lyst til å gå inn på kontoret til min kollega, låse døra og la han knulle vettet av meg. Helt hinsides feil av meg, jeg vet det. Men det er slik jeg kjenner det. 

HI

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for et saklig og sikkert veldig riktig svar! Jeg ønsker overhodet ikke å avslutte ekteskapet mitt, men klarer heller ikke tanken på å ikke se min kollega igjen. Jeg vet at jeg framstår som fryktelig egoistisk. Men jeg er helt ærlig, og skriver det bare slik jeg føler det. Jeg synes det er fælt at jeg har gjort det jeg har gjort mot min mann, samtidig som jeg bare har lyst til å gå inn på kontoret til min kollega, låse døra og la han knulle vettet av meg. Helt hinsides feil av meg, jeg vet det. Men det er slik jeg kjenner det. 

HI

Hvis du syntes det var så fælt, det du har gjort mot mannen din, da hadde du vært tydelig på at du ikke ville gjøre det igjen. Men det er du ikke, tvert om så sier du at du mest trolig kommer til å ha sex med kollegaen igjen.

Det du sier er at ditt begjær er viktigere enn familien din, viktigere enn din manns følelser, viktigere enn å gi barna et stabilt hjem. Og selv om du vet at det er feil, har du ingen planer om å ikke ha sex med kollegaen din...

Du må nesten ta et valg - hva er viktigst for deg? Eget begjær og det å føle deg tiltrekkende? Eller mannen og familien?

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

HI

Det er da dypt menneskelig. Årelang monogami er en fin og vakker oppfinnelse, ingen tvil om det, men det er slett ikke så lett å gjennomføre.

Jeg er singel selv, så jeg gjør hva jeg vil med hvem jeg vil. Men den forrige jeg hadde sex med, er i et forhold, og mange år yngre enn meg. Kan vel si at vi opplevde noe lignende som det du opplevde: "pure animal attraction". Hvorfor det skal være så ødeleggende for et forhold skjønner egentlig ikke jeg - det bryter mot kristne moralregler, ja vel, men hvor mange i Norge er ekte troende? De fleste av oss har jo ingen religion. 

Og mht argumentet om at "det er dårlig gjort mot partneren" - er det nå virkelig det? Partneren vet det ikke, og blir ikke fratatt noe. Hvis HI begynner å nekte sin mann sex, eller bruker opp energien et annet sted, så har han jo grunn til å føle seg snytt. Men her og nå har han jo ikke mistet noe.

HI; det "farlige" øyeblikket inntreffer jo først når du begynner å finne på løgner og påskudd for å se denne kollegaen mer og mer. Hvis det går som jeg tror, så kan dere trygt knulle mye og ofte de neste 3 månedene, og deretter vil tiltrekningen avta. Dette er hormoner, ikke kjærlighet. Slett meldingene han sender så ingen ser dem, og vær diskret.

Anonymkode: 1e7c8...4eb

Skrevet

Hvis du syntes det var så fælt, det du har gjort mot mannen din, da hadde du vært tydelig på at du ikke ville gjøre det igjen. Men det er du ikke, tvert om så sier du at du mest trolig kommer til å ha sex med kollegaen igjen.

Det du sier er at ditt begjær er viktigere enn familien din, viktigere enn din manns følelser, viktigere enn å gi barna et stabilt hjem. Og selv om du vet at det er feil, har du ingen planer om å ikke ha sex med kollegaen din...

Du må nesten ta et valg - hva er viktigst for deg? Eget begjær og det å føle deg tiltrekkende? Eller mannen og familien?

Hvorfor må det tas et valg? Puling og skilsmisse er da slett ikke synonymer.

Skrevet

Ville ikke sagt det. Det gjør ikke han eller barna noe godt. 

På den andre siden bør du bestemme deg for at dette kan eller aldri skal skje igjen. Dersom han finner ut av det siden og det har skjedd flere ganger, kanskje med andre menn siden, så tror jeg sviket blir for stort for han. Forståelig nok. Det er forskjell på 1 gang i fylla og flere ganger/flere menn. 

PS: Hadde du vært en mann, så hadde du blitt verbalt korsfestet her allerede. Som andre har påpekt. Ingen likestilling fra en del som sier at de ønsker akkurat det. Du finner maaange av de her. 

Anonymkode: 536ca...c07

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det er da dypt menneskelig. Årelang monogami er en fin og vakker oppfinnelse, ingen tvil om det, men det er slett ikke så lett å gjennomføre.

Jeg er singel selv, så jeg gjør hva jeg vil med hvem jeg vil. Men den forrige jeg hadde sex med, er i et forhold, og mange år yngre enn meg. Kan vel si at vi opplevde noe lignende som det du opplevde: "pure animal attraction". Hvorfor det skal være så ødeleggende for et forhold skjønner egentlig ikke jeg - det bryter mot kristne moralregler, ja vel, men hvor mange i Norge er ekte troende? De fleste av oss har jo ingen religion. 

Og mht argumentet om at "det er dårlig gjort mot partneren" - er det nå virkelig det? Partneren vet det ikke, og blir ikke fratatt noe. Hvis HI begynner å nekte sin mann sex, eller bruker opp energien et annet sted, så har han jo grunn til å føle seg snytt. Men her og nå har han jo ikke mistet noe.

HI; det "farlige" øyeblikket inntreffer jo først når du begynner å finne på løgner og påskudd for å se denne kollegaen mer og mer. Hvis det går som jeg tror, så kan dere trygt knulle mye og ofte de neste 3 månedene, og deretter vil tiltrekningen avta. Dette er hormoner, ikke kjærlighet. Slett meldingene han sender så ingen ser dem, og vær diskret.

Drit i respekt og omtanke for partneren, drit i tillit...

Det er svært stor sjanse for at His utroskap vil bli oppdaget. Hun må gå ut fra at kollegene vet at hun hadde sex med 26-åringen siden de låste seg inne sammen, og om kollegene var i tvil så får de det bekreftet siden 26-åringen og HI ikke lenger oppfører seg normalt og fordi spenningen mellom dem er til å ta og føle på. I tillegg har de kontakt utenom. Hi har garantert endret seg etter denne utroskapen, siden hun er så giret, så å skjule det for mannen blir vanskelig.

Og så har man selvfølgelig det lille poenget med fare for å bli smittet av seksuelt overførbare infeksjoner og så gi dette videre til sin mann. Men drit i det også. Og nei, det er ikke nok å bruke kondom, selv om det hjelper stort, man kan like gjerne bli smittet ved oralsex.

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor må det tas et valg? Puling og skilsmisse er da slett ikke synonymer.

Det har jeg heller ikke sagt, men da må hun være ærlig med mannen, for slik det er nå lar hun ham leve på en stor løgn.

Uten respekt, omtanke og tillit har et forhold ikke noe igjen. Men om HIs mann går med på et åpent forhold er det jo ikke noe problem...

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Drit i respekt og omtanke for partneren, drit i tillit...

Det er svært stor sjanse for at His utroskap vil bli oppdaget. Hun må gå ut fra at kollegene vet at hun hadde sex med 26-åringen siden de låste seg inne sammen, og om kollegene var i tvil så får de det bekreftet siden 26-åringen og HI ikke lenger oppfører seg normalt og fordi spenningen mellom dem er til å ta og føle på. I tillegg har de kontakt utenom. Hi har garantert endret seg etter denne utroskapen, siden hun er så giret, så å skjule det for mannen blir vanskelig.

Og så har man selvfølgelig det lille poenget med fare for å bli smittet av seksuelt overførbare infeksjoner og så gi dette videre til sin mann. Men drit i det også. Og nei, det er ikke nok å bruke kondom, selv om det hjelper stort, man kan like gjerne bli smittet ved oralsex.

Tillit er fint. Tillit brytes når man begynner å lyve. Der fins det en sammenheng.

Men hvor mener du liksom at respekt og omtanke kommer inn..? I dette tilfellet er det da MYE mer omtenksomt å ikke si noe, for eksempel. Og jeg syns ikke det er særlig omtenksomt å innrømme at man har sterke seksuelle følelser for andre - det vil jo gjøre noe med ektemannens opplevelse av seg selv som partner. Mye bedre å blåse ut uten å si noe. Du mener tydeligvis at selve handlingen er noe som går ut over mannen? Det gjør det jo ikke, så lenge den ikke er kjent for ham.

Det som imidlertid KAN gå ut over mannen, er hvis konas følelser dreier seg veldig mye om en annen person. Og der er det jo hunden ligger begravet.

PS: man kan bruke kondom også under oralsex. Bare nevner det.

Skrevet

Det har jeg heller ikke sagt, men da må hun være ærlig med mannen, for slik det er nå lar hun ham leve på en stor løgn.

Uten respekt, omtanke og tillit har et forhold ikke noe igjen. Men om HIs mann går med på et åpent forhold er det jo ikke noe problem...

Respekt, omtanke og tillit er fint. Men ingen av dem sitter fast i seksuallivet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...