Gå til innhold

Barnebursdag i dag - og jeg er tror vi ikke har nok kake!!!

Anbefalte innlegg

I dag skal vi ha barneselskap for sønnen vår som fyller 8år i juli, men pga sommerferien velger vi å feire i dag med guttene i klassen - de er 10stk.

Mannen min har bakt 19 muffins og mener det holder, jeg blir litt skeptisk. Hadde så lyst og bake bløtkake og pynte den med jordbær, men det ble nedstemt. Kunne ikke ha kremkake i denne varmen sier mannen min og det er stort tull. Ikke er d noe varmt lenger eller. Men vi skal ha to pizzaer, en med kjøttdeig og en ostepizza. Pluss godis og poppcorn. Men dette med kaken plager meg enda, og sier jeg noe blir han bare sur, han mener vi har mere en nok. Gøy skal det uansett bli 😊🎉🤩

Fortsetter under...

17 minutter siden, .....oceana...... skrev:

I dag skal vi ha barneselskap for sønnen vår som fyller 8år i juli, men pga sommerferien velger vi å feire i dag med guttene i klassen - de er 10stk.

Mannen min har bakt 19 muffins og mener det holder, jeg blir litt skeptisk. Hadde så lyst og bake bløtkake og pynte den med jordbær, men det ble nedstemt. Kunne ikke ha kremkake i denne varmen sier mannen min og det er stort tull. Ikke er d noe varmt lenger eller. Men vi skal ha to pizzaer, en med kjøttdeig og en ostepizza. Pluss godis og poppcorn. Men dette med kaken plager meg enda, og sier jeg noe blir han bare sur, han mener vi har mere en nok. Gøy skal det uansett bli 😊🎉🤩

Hvorfor bakte han 19 muffins og ikke 20 så alle kan få to hver? Forøvrig er jeg enig med deg, men erfaringsmessig liker barn sjokoladekake mer enn kremkake så jeg hadde nok lagd en sjokoladekake.

Anonymkode: b3e25...061

Annonse

2 minutter siden, .....oceana...... skrev:

Glemte og si at vi har masse is i tillegg... :)

Det holder i massevis. En muffins til alle og is så mye de orker. Mine barn hadde blitt begeistrer😀

Anonymkode: 2161d...74f

Veldig få barn i vår omkrets liker kremkake, men om du vil bake så gjør du da det! Blir det for mye kake så kan du fryse restene.

Ellers høres det ut som dere har mye godt og det blir nok en flott feiring uansett. 

Barnebursdag uten kake? Mannen din er åndssvak. 

Og 19 muffins til 10 barn? Så ett barn får bare 1 muffins?

Aldri noensinne la fjotten være ansvarlig for barnebursdag igjen. Jeg hadde antakeligvis laget en sjokoladekake kjappest mulig her på morgenkvisten. 

Anonymkode: 8e64a...f9e

Kjøp en langpanne sjokoladekake fra frysedisken på Rema. Den er faktisk god (i alle fall mye bedre enn disse Toro-kakene). Barna her ønsker i alle fall sjokoladekake på bursdagene sine. Evt brownies eller kokosboller. 

Anonymkode: 27ab1...773

Her spiser de fort 2-3 muffins hver, en til hver er jeg enig i at er for lite... 

Vi skal også ha selskap i dag, 9 jenter, og vi har litt over 20 muffins, brownies og snop

Hadde jeg vært deg ville jeg bakt en brownies ja. Kremkake er det få barn som spiser 

Anonymkode: 8040f...d3d

Vi skal også ha barnebursdag i dag. 😊Mannen min prøver å få meg til å ikke stelle i stand for mye...

Jeg elsker bursdager  ! 

Sorry, men jeg tar meg av dette ! 

Jeg skal ikke si hva jeg har stelt i stand, men det dere har, holder 😊🌼

Men ikke søren om mammen  bestemmer om jeg skal lage kake eller ikke ass.

Anonymkode: 0f116...199

Annonse

Den sjokoladelangpannekaka som de har i fryseren på rema er  veldig god. Så om du bor i nærheten av en rema butikk, så kan du evt kjøpe en sånn. Oppdaget den da ei dame fikk så mye skryt for kaka hun hadde med på avslutning, å hun fortalte at det var kjøpekake.

Ellers kan du jo kjøpe inn noen ferdigboller fra pose. Barna er ikke så nøye på at det er hjemmelaget

Anonymkode: 3dfe0...670

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Den sjokoladelangpannekaka som de har i fryseren på rema er  veldig god. Så om du bor i nærheten av en rema butikk, så kan du evt kjøpe en sånn. Oppdaget den da ei dame fikk så mye skryt for kaka hun hadde med på avslutning, å hun fortalte at det var kjøpekake.

Ellers kan du jo kjøpe inn noen ferdigboller fra pose. Barna er ikke så nøye på at det er hjemmelaget

Haha :P Ser at noen kommenterte den kaka samtidig. Synes forsåvidt heller ikke det holder med 19 muffins, og greit å ha to ting å velge i også

Kjøpekake tiner på en time? Det tar jo ikke lenger tid å smelle sammen en langpannekake fra bunnen - OG steke den! 

Hi har jo lyst å bake, men tør ikke pga mannen. Det er problemet her, noe som høres helt sprøtt ut. 

Anonymkode: c4445...3cb

Hvis du vil bake så gjør du jo det, han får bare surne. Er likevel enig med de andre over, dere har nok. Er en uting at ungene forventer en voldsom frotsing på bursdager, en muffins og is er jo kjempeflott! 

53 minutter siden, Leverpostei skrev:

Hvis du vil bake så gjør du jo det, han får bare surne. Er likevel enig med de andre over, dere har nok. Er en uting at ungene forventer en voldsom frotsing på bursdager, en muffins og is er jo kjempeflott! 

Enig med de andre over? Langt de fleste er veldig uenig med at de har nok.

Anonymkode: 8e64a...f9e

19 muffins er kanskje litt lite. Kjøp en ferdige bløtkakebunn på kiwi, jordbær, kremfløte og vaniljekrem så har du kake på under 30 minutter😊

PS! Til et av innleggene over: Å si at barn ikke liker kremkake er bare tull. De barna som er oppfostret på Toro sjokoladekake synes kanskje den er litt uvant-men de fleste barn med et variert kosthold blir happy uansett kake. Jeg boikotter Toro-sjokoladekake og toro-brownies-de smaker rett og slett ikke så godt som hjemmelaget. Den rema-kaken har jeg ikke prøvd. 

Anonymkode: 76f37...467

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

19 muffins er kanskje litt lite. Kjøp en ferdige bløtkakebunn på kiwi, jordbær, kremfløte og vaniljekrem så har du kake på under 30 minutter😊

PS! Til et av innleggene over: Å si at barn ikke liker kremkake er bare tull. De barna som er oppfostret på Toro sjokoladekake synes kanskje den er litt uvant-men de fleste barn med et variert kosthold blir happy uansett kake. Jeg boikotter Toro-sjokoladekake og toro-brownies-de smaker rett og slett ikke så godt som hjemmelaget. Den rema-kaken har jeg ikke prøvd. 

Anonymkode: 76f37...467

Hehe, snakk om å være nedlatende ;)

Jeg elsker å bake, og har aldri lagd en torokake i hele mitt liv. Jeg baker både det ene og det andre, barna har smakt allverdens hjemmelagde kaker, men av mine fire barn er det bare en som er glad i bløtkake.

I barneselskaper går det mest lyse muffins med melis, brownies og fruktspyd. Tro meg, jeg har prøvd det meste. Regnbuekake forsyner alle seg av fordi det ser så fint ut, men det de virkelig spiser opp er muffins og sjokoladekake.

Kremkake er det mest voksne som setter pris på.

Anonymkode: 8040f...d3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...