Gå til innhold

Kjønn og tidlig ultralyd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på privat ultralyd da jeg var 15+4, og etter mye om og men mente han som utførte den at jeg bar på en gutt. 

Fire uker senere var jeg på oul, men da ville ikke hun som utførte den si noe om kjønn, babyen viste seg ikke frem skikkelig. 

Bare så det er sagt; det er klinkende likegyldig om det er gutt eller jente, jeg bare blir gaaaaal av å ikke vite 🙈 nå har jeg fire uker igjen til termin, men må høre noen erfaringer. 

Hva tror dere? Er det «trygt» å stole på den tidlige ultralyden? Har noen fått beskjed om gutt, for så å få en jente? 

Ja takk til erfaringer 😁

Anonymkode: 87b6e...72e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk beskjed om mulig gutt i uke 11,13, og 15 med førstemann, og det stemte. 

Med andremann lå han ikke like greit til før oul, men på oul var det ingen tvil.

Så, to gutter her :)

Anonymkode: a5cae...e24

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Vil påstå at det er rimelig stor sjanse for å tippe rett kjønn i uke 15.

Hva sier magefølelsen? 

Har du lest denne:

https://www.babyverden.no/gravid/myter-og-kjerringrad-om-barnets-kjonn/?utm_campaign=BVN_PNLW10&utm_medium=email&utm_source=babyverden&utm_content=BVNP002990

Anonymkode: a43bc...491

Skal lese på den der etterpå☺️👍🏼

Magefølelsen sier en jente til, men blir selvsagt usikker😂

Skrevet

Jeg fikk samme beskjed uke 14, uke 19 var det jente og 27 på 3d gutt, og gutt stemte

Anonymkode: dbce7...640

Skrevet

Fikk beskjed på TUL ar jeg ventet gutt. På OUL var det HELT tydelig at det var ei jente. Hadde to ultralyder til i svangerskapet og fikk bekreftet jente begge gangene.

Men jeg hadde TUL i uke 13 da

Anonymkode: dd837...7f8

Skrevet

Forstår godt nysgjerrigheten! 

Hadde tidlig ul på tvillingene mine, men det var alt i uke 12. Da var en 90% sikkert en gutt og den andre usikker. Ble gutt og jente - så tydelig på OUL 👍🏻

Anonymkode: b78f0...a09

Skrevet

Fikk vite jente og jente i uke 12 og 13, med store forbehold, men det stemte det.

Anonymkode: 84421...c12

Skrevet

Kanskje jeg kan tro litt mer på gutten da❤️

Skrevet

Fikk vite jente 7 ganger mellom uke 12 og 30 (risikosvangerskap, derav mange UL). På den åttende ULen i uke 30: gutt.

Anonymkode: 77593...ad0

Skrevet
53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fikk vite jente 7 ganger mellom uke 12 og 30 (risikosvangerskap, derav mange UL). På den åttende ULen i uke 30: gutt.

Anonymkode: 77593...ad0

Hvordan er det mulig? Fikk du se kjønnet selv ?

Anonymkode: a43bc...491

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...