Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eid Mubarak til alle dere som feirer i morgen☺️ 

Fortsetter under...

Skrevet

Eid Mubarak! Håper det er greit at en ikkemuslim sier det? Det er i alle fall godt ment og mine muslimske naboer ønsker alltid god jul, så da ønsker jeg nå velsignet Id.

Skrevet
9 minutter siden, sug lut skrev:

Eid Mubarak! Håper det er greit at en ikkemuslim sier det? Det er i alle fall godt ment og mine muslimske naboer ønsker alltid god jul, så da ønsker jeg nå velsignet Id.

Takk takk☺️ Bare hyggelig🤗

Skrevet

Eid Mubarak! Jeg er ikke muslim, men er invitert til fest hos mine muslimske venner i morgen. Gleder meg masse, i fjor var det fantastisk ❤️

Anonymkode: 99166...270

Skrevet

Jeg har nå forsøk ramadan kuren for å få sommerkroppen. Konklusjon er at man blir feitere av å spise hva man vil etter solnedgang. Eid mubarak, jeg vet at festen jeg er invitert på neppe fører til noen vektnedgang. 

Anonymkode: a3506...949

Annonse

Skrevet (endret)

Eid Mubarak 🙂

Endret av gale damen
Skrevet

Eid Mubarak. Ønsker alle en fin feiring!

Skrevet

Bare et meget kjapt spørsmål fra en litt uvitende kvinne (ikke meningen å kuppe tråden), men når er det mest naturlig å sende SMS til noen å si Eid Mubarak? I dag eller i morgen? 

Anonymkode: 35fdc...128

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Bare et meget kjapt spørsmål fra en litt uvitende kvinne (ikke meningen å kuppe tråden), men når er det mest naturlig å sende SMS til noen å si Eid Mubarak? I dag eller i morgen? 

Det lurer jeg også på. Og kan man si det på norsk, og hva sier man i såfall da? God eid? 😛

Anonymkode: a9aab...791

Skrevet

I dag☺️

Skrevet

Eid mubarak. 

Kan jeg spørre, hvordan uttales det? 

Anonymkode: c73e7...6f3

Annonse

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Eid mubarak. 

Kan jeg spørre, hvordan uttales det? 

Anonymkode: c73e7...6f3

Uttales id mubarak, med trykk på ien. Vi gratulerer hverandre idag og de nærmeste  2-3 dagene.

Anonymkode: 05212...e43

Skrevet

det kan de feire i det landet de er fra, i norge har vi ikke dette og utlendingene bør holde seg for gode til og feire

Anonymkode: 098d2...efb

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

det kan de feire i det landet de er fra, i norge har vi ikke dette og utlendingene bør holde seg for gode til og feire

Du er søt når du prøver å provosere 

Skrevet

Eid mubarak

Vi skal også på fest til gode venner - ett av årets høydepunkt matmessig! Verdens mest fantastiske servering

Anonymkode: 3a010...00e

Skrevet

Eid mubarak

Her er det feiret i barnehagen og på skolen!!

Skrevet

Jøss, har du våknet opp under steinen din? 

Ikke noe å bry seg med her - bare kryp tilbake du. Vi trenger deg ikke. 

Anonymkode: 09e6b...ca1

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Eid er ikke en feiring av et land. Det er en feiring som muslimene har. Sist jeg sjekket HAR vi muslimer i Norge, og da feires også selvfølgelig Eid her i Norge. Jeg vet du bare prøver å provosere, men ikke gjør deg selv dummere enn du er.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Ann Christin, admin

Skrevet
7 minutter siden, Ann Christin skrev:

Tråden er ryddet for avsporinger.

Ann Christin, admin

Men den halv-rasistiske kommentaren ble stående?

Anonymkode: 95cce...7c7

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og nordmenn blør slutte å feire 17. Mai over hele verden!

Anonymkode: 3a010...00e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...