Gå til innhold

Skjeggstubber ER tykkere enn vanlig ansiktshår *bilde

Anbefalte innlegg

Gjentatte ganger har jeg sett påstanden om at hår som nappes eller barberes ikke er tykkere enn annet ansiktshår, de bare har en skarp tupp. Vel, det er ikke sant. Se på disse to hårene. Det til venstre er en helt klar skjeggstubb, det 59A9136C-8268-4BDE-957D-6F9D27DC4994.thumb.jpeg.8672a0e782e635813ffaa8aaf2a726e9.jpegtil høyre er et vanlig ansiktshår. Og ja, jeg vet at jeg har for mye fritid.

Anonymkode: 20aeb...5ed

Fortsetter under...

48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

og hvordan har du tenkt å bevise at det ene håret ikke hadde vært tykkere enn det andre om de ikke ble barbert da?

Anonymkode: 7f79d...d4f

Det tykke er et hår jeg har nappet i åresvis. Det andre ikke. 

Hi

57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det tykke er et hår jeg har nappet i åresvis. Det andre ikke. 

Hi

Hvorfor har du nappet det, da? Kanskje fordi det er tykkere og stivere enn andre hår? Jeg har ett skjeggstrå på haka. Jeg har dessuten en lys, fin dunbart. Barten har blitt fjernet med voks eller høvel i like mange år som jeg har nappet skjeggstrået mitt. Bartehårene er fortsatt tynne som babyhår, men skjeggstrået, som jeg napper fordi det er stivt, er ikke stivere enn før. Med din logikk burde jeg jo hatt stålwire under armene, for de har jeg barbert fra jeg var 14, men jaggu er håret like mykt der også enda. 

Hi her.

Poenget var at det er så mange som sier at man ikke må nappe eller barbere, for da blir hårene stivere. Jeg tror at håret er stivt uansett, og at det ikke har noe med napping og barbering å gjøre. Det er jo helt tydelig at hårstrået til venstre er tykkere enn det til høyre, og jeg tror ikke det har noe med nappingen å gjøre.

45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi her.

Poenget var at det er så mange som sier at man ikke må nappe eller barbere, for da blir hårene stivere. Jeg tror at håret er stivt uansett, og at det ikke har noe med napping og barbering å gjøre. Det er jo helt tydelig at hårstrået til venstre er tykkere enn det til høyre, og jeg tror ikke det har noe med nappingen å gjøre.

Dette er jo det stikk motsatte av hva du skriver i det første innlegget!?

Anonymkode: 0387b...7ac

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hi her.

Aha :) Da skjønner jeg. Jeg trodde du prøvde å bevise det motsatte. Vi er faktisk helt enige :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...