Gå til innhold

«Reklame? Nei takk!»

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får jeg tak i sånt lite klistremerke til postkassa hvor det står «Nei takk til reklame» ? 

Anonymkode: 20d85...132

Fortsetter under...

Skrevet

Posten eller post i butikk. Vi fikk i hvertfall på post i butikk :)

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Anbefaler å få klistremerke fra posten, da slipper man reklame, også fra naturvernforbundet. 

Jeg synes disse merkene du lenker til er sleip reklame. 

Anonymkode: 733a1...2b9

Ja som sagt, vi stakk på post i butikk. Jeg bare googla klistremerker jeg, gjorde ingen bakgrunnsjekk på den sia, mulig de er sleipe, men sjæl med klistremerker så får vi jaggu reklame for det! Syns det er sleipt å jeg😒

Skrevet

Jeg festet en håndskrevet lapp på postkassa da vi dro på ferie en gang, for å ikke få stappfull postkasse i løpet av et par dager. Da vi kom hjem var det kommet på et klistremerke. :)

Anonymkode: b791d...bf5

Annonse

Skrevet

Skriv på med sprittusj eller hvit korrekturlakk. Det holder lenge. Eller du kan gå på posten og be om klistremerke. Fremtiden i våre hender har også. 

Anonymkode: 2833d...c1b

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Anbefaler å få klistremerke fra posten, da slipper man reklame, også fra naturvernforbundet. 

Jeg synes disse merkene du lenker til er sleip reklame. 

Hvorfor er det sleip reklame? 

Anonymkode: a8655...9e3

Skrevet

Så bra! Tenk all søppel spart hvis flere bare klistra på en lapp.

Anonymkode: 49524...d1d

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er det sleip reklame? 

Anonymkode: a8655...9e3

Jeg hadde aldri bestilt klistremerker fra Naturvernforbundet, men hadde jeg fått den likevel, så ville jeg ikke brukt de. Jeg vil absolutt ikke ha reklame for Naturvernforbundet på postkassa mi. Jeg synes det er sleipt å koble organisasjonen opp mot et informativt merke. 

Natur- og miljøvern er selvfølgelig helt sentralt i vår materialistiske verden, men en del av metodene flere  av disse organisasjonene bruker er totalt uakseptable. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...