Gå til innhold

Hvor kjøper dere billige grønnsaker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På innvandrerbutikk? I frysedisken? Jeg og sønnen min lever utrolig trangt for tiden - trenger tips til hvor vi kan handle billig frukt og grønt :)

Anonymkode: 845b0...185

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innvandrerbutikker kjempefin og billig frukt og grønt.

Skrevet

Innvandrerbutikker, men også sesong grønnsaker i  vanlige butikker. Hvem som er billigst varierer fra uke til uke, men nesten også dag til dag. Det er lurt å plukke ut hvem grønnsaker du skal ha før du bestemmer deg for hvilekn annen mat du skal ha. For hvem grønnsaker som er billig der og da er ikke sikkert stemmer med hva du hadde planer om til middag. 

Anonymkode: 70d09...fa2

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Innvandrerbutikker, men også sesong grønnsaker i  vanlige butikker. Hvem som er billigst varierer fra uke til uke, men nesten også dag til dag. Det er lurt å plukke ut hvem grønnsaker du skal ha før du bestemmer deg for hvilekn annen mat du skal ha. For hvem grønnsaker som er billig der og da er ikke sikkert stemmer med hva du hadde planer om til middag. 

Anonymkode: 70d09...fa2

Jeg har som sagt knapp økonomi for tiden, og må planlegge innkjøp og handle maks en gang i uka. Å handle hver dag er utrolig lite økonomisk.

Men jeg skal begynne å benytte meg av innvandrerbutikker i større grad enn før :)

Skrevet

Frosne grønnsaker er like bra som ferske, men koster mindre.

Anonymkode: 3923e...a29

Skrevet

Sesonggrønnsaker på Coop. Eller fra frysedisken. 

Anonymkode: ec7fb...24a

Skrevet

Jeg har dårlig økonomi, og handler 1 dag i uka, men jeg er så heldig å ha flere butikk kjeder i nærheten. Jeg sjekker alle tilbudsavisene på søndag og handler på mandag. Så da handler jeg etter hvor det er tilbud, er gjerne innom et par  butikker. Men jeg handler nok mest på kiwi og Rema 1000, de følger hverandre ofte på pris på grønnsaker. Av og til har Meny bra tilbud, en annen uke Coop Prix og Joker. Av og til er jeg heldig og finner billige grønnsaker hos torvhandleren som står utenfor kjøpesenteret der jeg bor.
Men grønnsaker fra frysedisken er vel egentlig noe av det billigste. Bare meg som er litt sær som ikke liker det noe særlig

Anonymkode: 9c073...f4b

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har dårlig økonomi, og handler 1 dag i uka, men jeg er så heldig å ha flere butikk kjeder i nærheten. Jeg sjekker alle tilbudsavisene på søndag og handler på mandag. Så da handler jeg etter hvor det er tilbud, er gjerne innom et par  butikker. Men jeg handler nok mest på kiwi og Rema 1000, de følger hverandre ofte på pris på grønnsaker. Av og til har Meny bra tilbud, en annen uke Coop Prix og Joker. Av og til er jeg heldig og finner billige grønnsaker hos torvhandleren som står utenfor kjøpesenteret der jeg bor.
Men grønnsaker fra frysedisken er vel egentlig noe av det billigste. Bare meg som er litt sær som ikke liker det noe særlig

Jeg er ikke spesielt glad i frosne grønnsaker, jeg heller 😩 Takk for utfyllende svar!

Skrevet

Følg med på tilbud og skiltene 

feks. Kostede en hel vandmelon 10 kr. Kilo, mens en delt kostede 23 kr. Kilo 😳

Anonymkode: 81b89...1ba

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er ikke spesielt glad i frosne grønnsaker, jeg heller 😩 Takk for utfyllende svar!

Det er og viktig å se etter kiloprisen, løsvekt er som regen endel billigere enn ferdigpakket. Jeg fikk meg en skikkelig aha  opplevelse ang løk her om dagen, fikk sjokk når jeg så hvor mye 3 løk ferdig pakket i pose kostet i forhold til 3 løk i løsvekt

Skrevet

İnnvandrerbutikker.

Anonymkode: 287fe...9fb

Skrevet

Meny, pga utvalget :) ikke så veldig dyrt der heller

Anonymkode: 4750d...c7d

Skrevet

Det finnes bra invandrerbutikker, men tenk litt over hvorfor de er billige. Det er mye snusk i de butikkene, utnyttelse av ansatte, smugling, omsetning av varer som har blitt stoppet i andre kanaler osv.

Anonymkode: 5f234...ca7

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Meny, pga utvalget :) ikke så veldig dyrt der heller

Har heldigvis ikke Meny her hvor jeg bor. Alt for dyrt.

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det finnes bra invandrerbutikker, men tenk litt over hvorfor de er billige. Det er mye snusk i de butikkene, utnyttelse av ansatte, smugling, omsetning av varer som har blitt stoppet i andre kanaler osv.

Anonymkode: 5f234...ca7

Skulle gjerne vært med på å redde verden, men akkurat nå må jeg dessverre se til at familien min får det de trenger. Så får heller resten komme etterhvert.

Skrevet
På 10. juni 2018 den 19.33, Anonym bruker skrev:

Har heldigvis ikke Meny her hvor jeg bor. Alt for dyrt.

Ikke alt som er dyrt der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...