Anonym bruker Skrevet 9. juni 2018 #1 Skrevet 9. juni 2018 På innvandrerbutikk? I frysedisken? Jeg og sønnen min lever utrolig trangt for tiden - trenger tips til hvor vi kan handle billig frukt og grønt Anonymkode: 845b0...185
Mamma_til_2 Skrevet 9. juni 2018 #2 Skrevet 9. juni 2018 Innvandrerbutikker kjempefin og billig frukt og grønt.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2018 #3 Skrevet 9. juni 2018 Innvandrerbutikker, men også sesong grønnsaker i vanlige butikker. Hvem som er billigst varierer fra uke til uke, men nesten også dag til dag. Det er lurt å plukke ut hvem grønnsaker du skal ha før du bestemmer deg for hvilekn annen mat du skal ha. For hvem grønnsaker som er billig der og da er ikke sikkert stemmer med hva du hadde planer om til middag. Anonymkode: 70d09...fa2
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2018 #4 Skrevet 9. juni 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Innvandrerbutikker, men også sesong grønnsaker i vanlige butikker. Hvem som er billigst varierer fra uke til uke, men nesten også dag til dag. Det er lurt å plukke ut hvem grønnsaker du skal ha før du bestemmer deg for hvilekn annen mat du skal ha. For hvem grønnsaker som er billig der og da er ikke sikkert stemmer med hva du hadde planer om til middag. Anonymkode: 70d09...fa2 Jeg har som sagt knapp økonomi for tiden, og må planlegge innkjøp og handle maks en gang i uka. Å handle hver dag er utrolig lite økonomisk. Men jeg skal begynne å benytte meg av innvandrerbutikker i større grad enn før Anonymkode: 845b0...185
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2018 #5 Skrevet 9. juni 2018 Frosne grønnsaker er like bra som ferske, men koster mindre. Anonymkode: 3923e...a29
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2018 #6 Skrevet 9. juni 2018 Sesonggrønnsaker på Coop. Eller fra frysedisken. Anonymkode: ec7fb...24a
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2018 #7 Skrevet 9. juni 2018 Jeg har dårlig økonomi, og handler 1 dag i uka, men jeg er så heldig å ha flere butikk kjeder i nærheten. Jeg sjekker alle tilbudsavisene på søndag og handler på mandag. Så da handler jeg etter hvor det er tilbud, er gjerne innom et par butikker. Men jeg handler nok mest på kiwi og Rema 1000, de følger hverandre ofte på pris på grønnsaker. Av og til har Meny bra tilbud, en annen uke Coop Prix og Joker. Av og til er jeg heldig og finner billige grønnsaker hos torvhandleren som står utenfor kjøpesenteret der jeg bor. Men grønnsaker fra frysedisken er vel egentlig noe av det billigste. Bare meg som er litt sær som ikke liker det noe særlig Anonymkode: 9c073...f4b
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2018 #8 Skrevet 9. juni 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg har dårlig økonomi, og handler 1 dag i uka, men jeg er så heldig å ha flere butikk kjeder i nærheten. Jeg sjekker alle tilbudsavisene på søndag og handler på mandag. Så da handler jeg etter hvor det er tilbud, er gjerne innom et par butikker. Men jeg handler nok mest på kiwi og Rema 1000, de følger hverandre ofte på pris på grønnsaker. Av og til har Meny bra tilbud, en annen uke Coop Prix og Joker. Av og til er jeg heldig og finner billige grønnsaker hos torvhandleren som står utenfor kjøpesenteret der jeg bor. Men grønnsaker fra frysedisken er vel egentlig noe av det billigste. Bare meg som er litt sær som ikke liker det noe særlig Anonymkode: 9c073...f4b Jeg er ikke spesielt glad i frosne grønnsaker, jeg heller 😩 Takk for utfyllende svar! Anonymkode: 845b0...185
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2018 #9 Skrevet 9. juni 2018 Følg med på tilbud og skiltene feks. Kostede en hel vandmelon 10 kr. Kilo, mens en delt kostede 23 kr. Kilo 😳 Anonymkode: 81b89...1ba
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2018 #10 Skrevet 9. juni 2018 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er ikke spesielt glad i frosne grønnsaker, jeg heller 😩 Takk for utfyllende svar! Anonymkode: 845b0...185 Det er og viktig å se etter kiloprisen, løsvekt er som regen endel billigere enn ferdigpakket. Jeg fikk meg en skikkelig aha opplevelse ang løk her om dagen, fikk sjokk når jeg så hvor mye 3 løk ferdig pakket i pose kostet i forhold til 3 løk i løsvekt Anonymkode: 9c073...f4b
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2018 #11 Skrevet 9. juni 2018 İnnvandrerbutikker. Anonymkode: 287fe...9fb
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2018 #12 Skrevet 10. juni 2018 Meny, pga utvalget ikke så veldig dyrt der heller Anonymkode: 4750d...c7d
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2018 #13 Skrevet 10. juni 2018 Det finnes bra invandrerbutikker, men tenk litt over hvorfor de er billige. Det er mye snusk i de butikkene, utnyttelse av ansatte, smugling, omsetning av varer som har blitt stoppet i andre kanaler osv. Anonymkode: 5f234...ca7
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2018 #14 Skrevet 10. juni 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Meny, pga utvalget ikke så veldig dyrt der heller Anonymkode: 4750d...c7d Har heldigvis ikke Meny her hvor jeg bor. Alt for dyrt. Anonymkode: 845b0...185
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2018 #15 Skrevet 10. juni 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Det finnes bra invandrerbutikker, men tenk litt over hvorfor de er billige. Det er mye snusk i de butikkene, utnyttelse av ansatte, smugling, omsetning av varer som har blitt stoppet i andre kanaler osv. Anonymkode: 5f234...ca7 Skulle gjerne vært med på å redde verden, men akkurat nå må jeg dessverre se til at familien min får det de trenger. Så får heller resten komme etterhvert. Anonymkode: 845b0...185
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2018 #16 Skrevet 12. juni 2018 På 10. juni 2018 den 19.33, Anonym bruker skrev: Har heldigvis ikke Meny her hvor jeg bor. Alt for dyrt. Anonymkode: 845b0...185 Ikke alt som er dyrt der Anonymkode: 4750d...c7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå