Anonym bruker Skrevet 9. juni 2018 #1 Skrevet 9. juni 2018 Får jeg en, så sprer de seg før det plutselig er borte. Skjønner ikke hva det kommer av. Nå har jeg plutselig fått en igjen på fingeren. Vondt og blir røde. Noen som vet? Anonymkode: 7bf2d...787
Himmel og hav Skrevet 9. juni 2018 #2 Skrevet 9. juni 2018 Jeg har ikke svaret, dessverre, men jeg håper noen har, for sånne får jeg også innimellom, og bare på hendene. Sjelden mer enn en av gangen, men de er vonde og irriterende. Kommer plutselig, ser ut som det skal gå an å stikke hull på noe, men det kommer aldri noe ut, og så plutselig er den borte.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2018 #3 Skrevet 9. juni 2018 Får sånne av og til jeg også. Typisk samme sted som på bildet. Er en hvit prikk i midten. Jeg klarer å klemme ut litt av dem. Anonymkode: e389f...369
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2018 #4 Skrevet 9. juni 2018 Dyshidrotisk eksem. Får det jeg også, spesielt om jeg har vært i kontakt med noe jeg ikke tåler, eller spist noe jeg ikke tåler. Prøv hydrokortison først, reseptfritt på apoteket. Funker ikke det kan det være lurt å dra til legen og be om dermovat (sterk kortison). Det kan hjelpe å plaster med sårteip når de er som verst! Anonymkode: 43c54...a8e
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2018 #5 Skrevet 9. juni 2018 Det er en slags utslett. Jeg får slike, men flere i små felt liksom. Prøv å smøre med et tynt lag hydrokortisonkrem. Anonymkode: d6aa9...c54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå