Anonym bruker Skrevet 8. juni 2018 #1 Skrevet 8. juni 2018 Noen med erfaringer rundt dette? Vurderer sterkt å kjøpe meg dette da jeg er plaget med mye hårvekst og ikke kan ta meg råd til å gjøre dette på klinikk. Har mørke, tykke hår. Føler meg mer som mann enn dame enkelte ganger og sliter veldig på selvtilliten min. Hvilke apparat anbefaler du? Hvor mange behandlinger før resultater? Hvor ofte må man vedlikeholde? pris? Anonymkode: aa900...794
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2018 #2 Skrevet 8. juni 2018 Jeg kjøpte et apparat til 2500kr Funket ikke i det hele tatt. Fremdeles mer mann enn dame 🙄 Anonymkode: 09329...e05
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2018 #3 Skrevet 8. juni 2018 Har dere prøvd epilator? Jeg har områder på legger hvor det ikke vokser hår mer. Men har epilert lenge.. Anonymkode: 47da2...0bf
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2018 #4 Skrevet 8. juni 2018 Driver på og syns det er ordentlig vondt 🙈 Har epilert/vokset siden 2013 og merker ikke noe til at det blir mindre.. pjuskere det som vokser ut der og da men lar man håret gro blir det samme som ved før oppstart for min del. Anonymkode: aa900...794
Førstemann Skrevet 9. juni 2018 #6 Skrevet 9. juni 2018 Nå husker jeg ikke hva min heter, men den har helt klart redusert hårveksten og også fjernet den i enkelte områder. Permanent er det dog ikke. Utfordringen for meg er at det krever enormt mange behandlinger, det må gjøres på vinteren for å ikke få pigmentflekker så da glemmer jeg det helt av. Jeg var flink første året og hadde da veldig lite hårvekst den sommeren. Men vinteren etter ble det så sporadisk at det etter hvert kom tilbake igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå