Gå til innhold

Er det langt å gå fra slependen stasjon til Ikea?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet? 

Anonymkode: b1fb4...3f5

Skrevet

Google maps sier 19 minutter 

Anonymkode: 49590...41a

Skrevet

Jeg har gjort det bare én gang, mange år siden. Husker bare at det var mye lengre enn vi hadde trodd på forhånd. En ting er når du skal dit, ville ikke valgt den veien tilbake om du skal kjøpe noe.

Du kan jo ta ikea-bussen dit fra Oslo, eller Sandvika-Asker-bussen, eller Oslo-Slemmestad, avhengig av hvor du kommer fra.

Anonymkode: d9a01...0af

Skrevet

Kjør til Billingstad i stedet! Mye kjappere og bakke rett ned så er du der! Hilsen ikea

ansatt

Anonymkode: 4c617...061

Skrevet

Takk for svar :) er det overkommelig å komme seg fra ikea til Billingstad med 10kg bordplate under armen tror du? 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar :) er det overkommelig å komme seg fra ikea til Billingstad med 10kg bordplate under armen tror du? 

Jeg som svarte over, at jeg tok togen én gang. Jeg blingset - det var til Billingstad vi tok toget. Ikea-ansatte har rett, bare nedover til Ikea, men til gjengjeld bare oppover tilbake. Ta en av bussene jeg nevnte. Hvor kommer du fra?

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg som svarte over, at jeg tok togen én gang. Jeg blingset - det var til Billingstad vi tok toget. Ikea-ansatte har rett, bare nedover til Ikea, men til gjengjeld bare oppover tilbake. Ta en av bussene jeg nevnte. Hvor kommer du fra?

Drammen :) 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Drammen :) 

Jeg tror det blir veldig tungt å bære den bordplaten på 10 kg opp til Billingstad stasjon. Husk at mest trolig er det vanskelig å få et godt bæretak på den også, og da blir du mye raskere sliten også. 

Hvis jeg var deg ville jeg tatt toget fra Drammen til Sandvika og så tatt buss 270 (som går til Asker) til Ikea (det går på samme billetten). Den stopper kanskje 600 meter (flatt å gå) fra Ikea når du tar den veien, sjekk på kartet så ser du lett hvor du skal gå. (Du kan ta toget til Asker og så ta Sandvikabussen 270, men det tror jeg vil ta litt lenger tid.) Og så tar du samme vei tilbake, buss 270 til Sandvika og så toget hjem igjen.

Hilsen en annen uten bil som har bært for tungt fra Ikea ;)

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror det blir veldig tungt å bære den bordplaten på 10 kg opp til Billingstad stasjon. Husk at mest trolig er det vanskelig å få et godt bæretak på den også, og da blir du mye raskere sliten også. 

Hvis jeg var deg ville jeg tatt toget fra Drammen til Sandvika og så tatt buss 270 (som går til Asker) til Ikea (det går på samme billetten). Den stopper kanskje 600 meter (flatt å gå) fra Ikea når du tar den veien, sjekk på kartet så ser du lett hvor du skal gå. (Du kan ta toget til Asker og så ta Sandvikabussen 270, men det tror jeg vil ta litt lenger tid.) Og så tar du samme vei tilbake, buss 270 til Sandvika og så toget hjem igjen.

Hilsen en annen uten bil som har bært for tungt fra Ikea ;)

Jeg kom forresten på at hvis du heller tar Nesøya-bussen fra/til Sandvika, buss 265,  så kommer du enda nærmere Ikea. Den bussen går litt sjeldnere enn 270 gjør, men timer du det går det jo fint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...