Gå til innhold

Er katten vår normal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en hannkatt på 3 år som er kastrert. Han er en skikkelig godgutt, men det er en ting vi sliter litt med.

På kvelden når barnet er i seng og roen senker seg, og vi sitter i sofaen og ser på TV, så liker han å komme opp i fanget.

MEN, han tråkker og maler når han kommer opp i fanget, og noen ganger (oftere siste tiden) kommer penis ut etter en stund, så det virker som han onanerer. Første gangene han gjorde det, lå det igjen en flekk som luktet sterkt, og han vasket utstyret med en gang etterpå.

Dette tilater vi han ikke å gjøre på oss, så vi sier nei og setter han bort på et pledd som vi synes han kan bruke istede, men da slutter han bare. Han gjør dette KUN i fanget vårt, aldri på noe annet.

Når jeg søker på internett ser jeg at tråkking og maling normalt sett er noe katten forbinder med matkos fra de var kattunger, og at man ikke skal fjerne den da. Men vi kan heller ikke tillate at han holder på sånn på oss.

Er det flere som har katter med slik atferd? Evt har dere tips for å få han til å «gjøre sitt» på noe annet enn oss?

Anonymkode: ff990...127

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er kåt og må steriliseres! 

Anonymkode: fe703...5c0

Skrevet

Tråkking og maling er kos ja. Det gjør min hunkatt og

Anonymkode: 1f361...dc9

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Han er kåt og må steriliseres! 

Han er jo det

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Han er jo det

Sorry, så det nå

Skrevet

Ja, har skjønt at han har «behov», og det er helt greit. Vi bare synes at det er så rart at det er KUN i fanget vårt han gjør noe med det. Aldri på noe annet, han kan bruke pleddet om vi sitter under det, men ikke om pleddet bare ligger i sofaen. 

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tråkking og maling er kos ja. Det gjør min hunkatt og

Men blir det «seksuelt» for katten din når hun gjør det? 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Men blir det «seksuelt» for katten din når hun gjør det? 

Nei. Kan det være noe annet som plager han, har han alltid gjort sånn?

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Kan det være noe annet som plager han, har han alltid gjort sånn?

I begynnelsen så var det en sjelden gang at han gjorde det, og oftest så var det tråkking og maling uten noe mer. Men de siste ukene så kommer penis ut stort sett hver gang. Tar noen minutter med tråkking og maling, så er han i gang. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...